Kaip iš tikro veikia „stebuklingi“ automobilio užvedimo purškalai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Eič 2017-02-12 10:39
O šiaip, dažnas eterio naudojimas kenkia varikliui ar nelabai? Kažkaip niekad nepasitikėjau šiuo būdu ir naudojau tik tuomet, kai jau būtina kur nors nusigauti.
kiesza 2017-02-12 11:25
Manau kenkia, juk jis sukelia detonacija (sprogimą) cilindre. Pavieniai atvejai manau neturi įtakos.. Panašiai kaip pripilt labiau degaus kuro, aukštesnio oktano. Jai automobilis sukurtas važiuot A-72 markės benzinu, jūs pripilat 95 elementaru, kad tarnavimo resursas smarkiai sumažės, su eteriu tas pats tik mąstai mažesni
Evil Goku 2017-02-12 13:04
Tai del sprogimu cilindre vdv ir veikia. Tik tie sprofimai turi ivykti laiku. Eterio naudojimas ji purskian kartu su oru gali sukelti prieslaikine detonacija, kas ir yra pavojinga. Matau nesupranti ka reiskia kuro oktaninis skaičius. Jei i varikli kuris sukurtas vazineti a95 pripilsi 72, tada bus blogai. Kadangi del didelio suspaudimo laipsnio, ivyks savaimine detonacina, gerokai pries zvakiu suveikimui. Kadangi oktaninis skaicius parodo tik degalu atsparuma detonacijai, nematau priežašćių, kodel tik didesnio oktaninio skaičiaus kuras turetu mažinti variklio resursa.
punktyras 2017-02-12 14:45
Tam nepritaikytame variklyje naudojamas aukštesnio oktaninio skaičiaus (OS) benzinas nekokybiškai/negalutinai sudega, suodžių lieka, Krenta galia, vožtuvai kenčia, labiau teršiama aplinka. Aukštesnio OS benzine yra daugiau šakotų ir ciklinių angliavandenilių frakcijų, kurių užsidegimo temperatūra aukštesnė nei linijinių angliavandenilių, mažesnio OS, frakcijų.
Evil Goku 2017-02-12 20:56
Taip, jei varikliui netinka degalai, tai jie jam netinka. Tačiau sunkvežimis GAZ 53, su varikliu skirtu naudoto A76 benziną, gan neblogai važiuoja su dujomis, kurių oktaninis skaičius ~100.
AdutisTM 2017-02-12 22:11
Sprogimai varikliui kenkia! Ne šiaip sau vadina Vidaus Degimo Varikliu... O aukštesnio oktaninio skaičiaus kuras dažniausiai dega aukštesnėje temperatūroje. Nuo to labiausiai kenčia vožtuvai. Todėl kai kurie varikliai dujų "nemėgsta" arba dedami visokie vožtuvų "tepimai".
bahuriux 2017-02-12 22:51
Dujų nemėgsta tik tie varikliai kurie neturi hidraulinių kompensatorių, arba visi supersportiniai aukštasūkiai, arba morališkai pasenę, nes "užtempia vožtuvus", ta prasme dėl karšesnių išmetinmo dujų naudojant LPG labiau įkaista išmetiimo vžtuvas ir sumažėja tarpelis, tarp vožtuvo ir paskirstymo veleno, tada vožtuvai lieka nepinai uždaryti, o tada lauk bėdos, jie pradega. Jei yra hidrauliniai kompensatoriai, dujos variklį tik saugo (jei įranga tvarkinga), geriau sutepa cilindrų sieneles, nes neplauna tepalo į karteį, mažiau detonuoja, mažiau apsineša suodžiai, pigiau važiuoji, mažiau terši gamtą ir tt.
sub 2017-02-13 13:19
Ei kolegos, prie ko benzinas, jei eteris rekomenduojamas ti kdyzeliuui ir tai retkarčiais, kai neužsiveda. Su benzu kiti reikalai.
kukulis4 2017-02-14 08:29
Ne prie ko. O dyzeliui eteris pades tik tada jeigu visi kiti komponentai tvarkingi - kuro sistema be vandens, pats kuras neuzsales, akumuliatorius stiprus ir gerai suka varikli, pakaitinimo zvakes veikia, variklyje teisingas tepalas ziemai. Vat tada i starteriu besukama varikli pustelejus siek tiek eterio, jis pades uzdegt saliarka, ir taip uzkurt varikli.