Žaibiško praturtėjimo schema iš elektromobilių: štai į ką investuoja patys apsukriausi, tik tai greitai baigsis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Laurynas19 2017-03-09 11:03
Va taip va veikia investavimas bei akcijų pirkimas pardavimas. Pirma pats perki, tada reklamuoji visais įmanomais būdais, o kai kaina pakyla, pats parduodi
Absoliutas 2017-03-09 11:05
Bus juoko, kai vieni prisipirks kobalto atsargu, o kiti isras naujas technologijos kurioms nereikes kobalto.
immortallt 2017-03-09 11:18
Kad kobaltas nėra toks nepakeičiamas ar būtinas akumuose Sunkiai pakeičiamas katalizatorių gamyboje, VDV automobiliams.
T 2017-03-09 12:06
Manau dabartiniai elektriniu automobiliu alumuliatoriai turi per daug trukumu. Juos turi pakeisti taip pat ilgai (nors is 250 kW srove) kraunami, bet labai talpus akumuliatoriai. Jie galetu buti pagamintu is kokiu jonu ar labai purios medziagos (sakykim C).
immortallt 2017-03-09 12:26
T, ką dar pasakysi auksinei žuvelei, pildančiai norus? Beje, VDV neturi trūkumų?
T 2017-03-09 15:55
immortallt Elektriniu automobiliu trukumai jau seniai aptarti (brangus, ilgai kraunasi ir netoli vaziuoja). Takp pat jau pastebimas ju pirkimo augimo letejimas (BMW i3), tai manau su tokomis technologijomis ir po 20 metu jie bus mazuma.
immortallt 2017-03-09 16:23
T, kas ginčijasi dėl trūkumų? Tik tu čia drebi taip, lygtais kažkas užkišęs sandėlyje laiko geresnius akumus. O šiaip pagrindinis trūkumas dabar jau nebe krovimo greitis ar talpa, o kaina. Jei sumažintų elektromobilio kainą iki VDV (pirkimo kaina), tai joks protaujantis nepirks VDV, jei tik bus pakankama pasiūla. BMW i3 pardavimui krenta, nes tai prastas modelis. Kainuoja daug, atstumas nuvažiuojamas mažas, dizainas prastas ir net nesiūlo įsibėgėjimo greito.