Tai bus didžiausias automobilių uždraudimas Europoje: Barselona atsisveikina su senais automobiliais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2017-03-09 14:19
Šiaip jau briedas visiškas. Iš bėdos ir pas mus galės nusipirkti seną kibirą iš laužyno už kelis šimtus pinigų. Gal net 2 vietoj 1 (ant dalių). Realiai tai ir yra tik turtingesnių (arčiau centro) diktatas vargingesniem (priemiesčiai) kai pirmieji išvis nesupranta - kam jum automobiliai, gi čia pėstute gali tuos pora šimtų metrų nueiti...
aislandas 2017-03-09 14:47
Sveikintina. Tiems kas atsisako senų automobilių nesupratau tik ar bus netaikomi mokesčiai naujiems, ar viešuoju transportu galės važinėt nemokamai tuos tris metus. Taip, gaila, kad nepasiturintis negali nusipirkti naujos mašinos, bet važinėjimasis su žudančia kitus žmones (i.e. 10x tarša ir su tai susijusiomis mirtimis) irgi nėra "laisvės" išraiškos forma. Tad, svarbiausia, kad būtų sukurta galimybė nepasiturintiems turėt alternatyvą (patogus viešas transportas / mokesčių kreditas naujasnei mašinai / ar kt. forma) ir sprendimas bus be minusų.
Laurynas19 2017-03-09 15:24
Apie kokius čia nepasiturinčius kalba eina?? juk automobilis pagamintas 1997m yra 20metų senumo. Naujesnius automobilius nei 1997m gamybos galima nusipirkti nuo 400eurų!! ir tokiomis kainomis automobilių yra tūkstančiai ir milijonai. Minimalus atlyginimas Ispanijoje yra 750eurų. Taigi betkuris gyvenantis Ispanijoje tikrai gali pasiimti greito varotojimo paskolą apie 1000eurų ir nusipirkti automobilį. Draudimas tikrai būtų vertas dėmesio bei triukšmo jei būtų leista važinėti tik 10metų senumo automobiliu, o dabar net šnabždėti neverta Papildyta: tik gaila antikvarinių automobilių savininkų.. Mieste nebepamtysi gražių bei gerai išlaikytų porshe bei kitų senų auto..
vytautas50 2017-03-09 15:42
Ar nekilo klausimas kodėl tie naujesni tokie pigūs? Tam kad praeiti TA tokiems automobiliams teks investuoti mažiausiai 2000€. Jie vienkartiniai ir normaliai neremontuojami. Kuo toliau tuo labiau ta tendencija stiprėja ir ne dėl ekologijos o dėl ekonomikos skatinimo. Kuo trumpiau tarnauja automobilis tuo labiau kenkia žemei visomis prasmėmis. Energijos ir resursų poreikis gamybai ir utilizavimui. Ir be auto gaminama masė šlamšto. Ar tai ekologiška? Ar telefonus ir kompiuterius keisti kas metai ekologiška? Baldų gamintojai gamina vienkartinius baldus. Ar tai ekologiška? Ir iš viso keista kad ekologijos fanai dar neuždėjo ekologiškų filtrų ant ugnikalnių? Vis jie n kartų viršija visų automobilių smardinimą. Pati didžiausia problema vartojimo skatinimas ir vardan jo gyvenimas. Tai absoliuti priešingybė ekologijai.
Jzps 2017-03-09 16:49
Ne į temą. Keista, kad dar šitame puslapyje neatsirado nei vieno straipsnio apie dingusią merginą. Suk irgi vienaip ar kitaip su technologijomis susiję. O puslapy besilankantys technologijų profai ir IQ gigantai komentaruose spėju išspręstų tą dingimo galvosūkį... čia be ironijos
mch0lic 2017-03-09 19:03
Irgi apie tai pagalvojau, tuo labiau, kad tais antikvariniais automobiliais niekas kas diena paprastai į darbą nevažinėja, jie geros būklės ir turbūt geriau prižiūrėti nei eiliniai 5 ar 10 metų senumo automobiliai.
kiesza 2017-03-09 20:22
Manau čia labiau ekonomikos skatinimo sumetimais, kad piliečiai aktyviau pirktų automobilius..
punktyras 2017-03-09 21:07
Pamatysime – savaitgaliais.
vytautas50 2017-03-09 21:22
Kam ta ekologija geriau pasidraskyti https://www.youtube.com/watch?v=jcn2PH0d8LA
SaMaras 2017-03-09 21:30
Dar faktas, kad Ispanija antra pagal dydį automobilių gamintoja Europoje irgi manau įtakoja tokių sprendimų priėmimą..
Arthuras 2017-03-09 21:45
Sveikintina. Reikėtų tą patį padaryti ir Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Ir tai turėtų galioti absoliučiai visam transportui. Viešajam irgi
kestutisz 2017-03-09 22:50
Pradžiai viešajam turėtų galioti bent jau tie reikalavimai kurie taikomi asmeniniam - diržai, keleivių tik tiek kiek vietų (ir jokių stovimų vietų), kad TA kabinėtųsi ir prie rūdelių, ir t.t. ir pan.
Arthuras 2017-03-10 00:01
Aš suprantu, kad norisi įkąst viešajam, nes trukdo kiekvienam po vieną viename automobilyje važiuot, bet gal galėtum pagrįsti savo išsakytus teiginius?
kestutisz 2017-03-10 11:49
Na tai gal pradžiai - kodėl aš universale su penkiom kėdėm negaliu vežt visų dešimties? Drąsiai tilptų, tik gal būt aišku kiek nepatogu - kaip eiliniam pergrūstam autobuse. O jei vaikų be saugos kėdučių tai visą darželio grupę galėčiau nuvežt. Nemokamai. Bet va negaliu, visi turi mestis už autobusiuką kad į kokią atrakciją nuvažiuotų. Ir ten jau nei diržų nebereikia, nei tų pačių kėdučių.
sub 2017-03-10 12:31
Pati didžiausia problema žmonijos tai nesuprasti ką kalbi, ir kalbėti apie tai ko nesupranti.
Arthuras 2017-03-10 21:03
Visų pirma, miesto autobusai juda nedideliais greičiais. Visų antra, jų masė tokia didelė, kad atsitrenkus į kažką - neigiamas pagreitis būna ne toks didelis. Visų trečia - paprasčiausia statistika. Kiek per metus užsimušo viešajame transporte Lietuvoje? O kiek žuvo su asmeninėmis transporto priemonėmis? Skaičiai nesulyginami. Jei viešajame dėl kažkokių tai priežasčių imtų žūti žmonės, būtų tikrai galvojama, kaip tai spręsti.
audriusn 2017-03-10 21:29
nelietuviskuose portaluose raso, kad old-timeriu ir visokio vintazo nejudins, jiem isimtis. taip, kad ramiai galesi su 250GTO ar Shelby Cobra sukt ratus apie Katalonijos aikste.