Itin retas BMW M1 pašiūrėje apkrautas šlamštu prastovėjo trečdalį amžiaus: kas priverčia taip pasityčioti iš superautomobilių? (Video)  ()

Turbūt nė vienam automobilių entuziastui į galvą nešautų mintis įsigijus naują BMW M1 superautomobilį juo tik trumpai pasivažinėti, o vėliau pastatyti pašiūrėje ir ant kėbulo krauti bevertį šlamštą.

O būtent taip padarė italas, kuriam iki šiol priklausė šis nuo visų paslėptas egzempliorius. 

Jis raudonuoju BMW spėjo nuvažiuoti vos 7392 kilometrus. Vėliau pastatė automobilį į sandėliuką, kur jis stovėjo pastaruosius 34 metus. 

Jau seniai kolekcionierių trokštamu grobiu tapęs pirmas ir kol kas vienintelis bavarų superautomobilis su centre montuojamu varikliu buvo gaminamas nuo 1978 iki 1981 metų. Per tą laiką buvo surinkti 453 automobiliai, iš jų – 54 buvo iš karto paruošti lenktynėms. 

Gatvėms skirta versija turėjo 273 AG galios, 3,5 litro darbinio tūrio vienaeilį šešių cilindrų variklį. Trauka galiniams ratams buvo perduodama per mechaninę penkių laipsnių pavarų dėžę. 

Klasikinių vokiškų automobilių prekyba užsiimanti kompanija „Mint Classics“ jau ištraukė ilgam pamirštą mašiną ir ketina ją restauruoti. 

Sprendžiant pagal kėbulo ir interjero būklę, meistrams sugrąžinti nepriekaištingą išvaizdą nebus itin sudėtinga užduotis. Viską dengia didžiulis sluoksnis dulkių ir keletoje vietų pastebimi smulkūs įbrėžimai. 

Kitas klausimas – pasirūpinti, kad visi mazgai veiktų taip, kaip privalo. Daugiau nei tris dešimtmečius vietoje stovėjęs superautomobilis pareikalaus ne vienos detalės keitimo. 

Galima numanyti, kad už restauruotą superautomobilį bus prašoma įspūdingos pinigų sumos. 

Prieš dvejus metus 8 tūkst. mylių (13 tūkst. kilometrų) įveikęs BMW M1 buvo parduotas už 500 tūkst. dolerių (477 tūkst. eurų).

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt

(22)
(4)
(18)

Komentarai ()

Visi šio ciklo įrašai

Susijusios žymos: