Švedai patobulino „gulintį policininką“: tvarkingi vairuotojai nepajaučia nieko, o skubantys - pakratomi kaip reikalas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

cave_dweller 2017-03-22 09:08
Galbūt kaip ir su šviesoforais, specialiosios paskirties transportas siųs signalą, kad nesuveikinėtų .
HardAxe 2017-03-22 09:27
o man labiausiai patiko karmelavoj irengta greicio ribojimo sistema. virsijai greiti - uzsidega raudona. Jei kiekvienas sviesoforas toki turetu vazinetume daug tvarkingiau.
bahuriux 2017-03-22 09:28
Dėl tų greičio mažinimo salelių man jos išvis netrukdo, po teisybei galiu pravažiuoti ir didesniu greičiu, jei asfaltas sausas kad ir ant 80, bet gyvenvietėse vistiek nelakstau tai važiuoju palei taisykles. Žiedukų pridarė ten kur nereikia, o yra vietų kur jie būtini, o jų kaip nėra taip nėra. Pvz Klaipėda - Šilutė ties Dituva kur aplinkelis, ten kai važiuoju graudu žiūrėti kamščiai ilgiausi, mašinų beveik nėra, greitis mažas bet nieks negali iš Priekulės pusės įvažiuoti į sankryžą link Klaipėdos, nes turi duoti kelią. Dėl gulinčių policininkų ir komfortiško važiavimo per juos, yra mašinos kurių važiuoklės kietos iš prigimties (opel astra pvz bet yra ir daugiau), tai kar nekratytu reikia sustabdyti beveik visiškai. O dabar dar vienas didžiausias akmuo į kelio gumbų mylėtyojų daržą, tie kvadratiniai gumbai iš asfalto su tarpais atrp jų, tai tie blogiausi, nes sunkvežimiai ir morozai su dideliais SUV (čia tie kur komfortiškai važiuoja per juos) juos apžergia ir net didina greitį, arba dar blogiau lenda tarp jų per ištisinė linija ir per perėją. Čia palei jus normalų ir saugu?
cave_dweller 2017-03-22 10:22
Nuo marozų jokios priemonės neapsaugos, pastatytų sieną ir tą taranu principu pramuš bandytu. Neiškreipkit žodžių ir nepriimkit asmeniškai, ne jums tai taikiau. Faktas, kad sulėtinimo salelės, žiedai ir kitos panašios priemonės priverčia ženkliai sulėtinti greitį, tuo pačiu padidina saugumą. Tos priemonės ne tik nuo puspročių, bet ir nuo išsiblaškėlių, kurie nepastebi, kad jau įvažiuoja į gyvenvietę ar kad tuo kirs pagrindinį kelią. Kai žiedas prieš nosį, nori nenori pristabdysi, o paprasta x formos sankryžą gali ir prašokt užsižiopsojęs iš šalutinio kelio, manau aiškinti nereikia kokios pasekmės laukia, jei tuo metu kažkas važiuos pagrindiniu. Paprasti gulintys policininkai man ir ne prie širdies, ypač tas klaipėdietiškas variantas (kažkoks nesusipratimas). Dauguma vairuotojų ir taip pristabdo prieš perėjas ar šiaip blogo matomumo zonas, bed deją ne visi tokie. Būtent todėl ir pritariu švediškajam variantui. Važiuosi gražiai- nepajusi, važiuosi kaip atmorozas ar vėpsodamas- tau primins apie tai
Ar_as? 2017-03-22 11:03
Lietuviai ne tik visi yra krepšinio treneriai, bet ir kelių inžinieriai, statistikos specialistai, automechanikai ir kt. 1. Kiekvienas bachūriukas kožnam Lietuvos kaime žino, koks greitis yra saugiausias, kur lochai turintys priėjimą prie detalios statistikos, baigę atitinkamas studijas ir atlikę efektyvumo skaičiavimus be reikalo pridarė žiedų, greičio lėtinimo salelių ir kt. 2. Negana to, kiekvienas bachūriukas kožnam lietuvos kaime yra vairavimo asas, laikosi eismo taisykliu (išskyrus, kur lochai bereikalao pridėliojo ženklų, žr. 1 punktą). Jis būna nepadaręs jokios avarijos, ne taip kaip kokios bobos, kur parkinge savo Kia Ceed apibrozdino ir jo praktišką ir amžiną audi/toyota/vw apibrozdino. Ir tokios avarijos jis paprastai ir nepadaro, nes vairuoja gerai, kietai, nesilaiko tik kvailų ženklų, bet kai padaro, tai karstų prireikia, ne dėl to, kad bachūriuks blogai vairuoja, bet greičiausiai todėl, kad kažkoks asilas į perėją netikėtai išbėgo, kai jis sausu keliu per prilėtinimo salelę (pastatytą locho inžinieriaus, žr. 1 punktą) ant 80 prariedėjo. 3. Dar visi rimti kaimo bachūriukai patekę į Vilnių yra pratę prie savo kaimo gryno oro ir karvikės kvapo. Todėl žino. iš kur ta miesto oro tarša, ją ir jos priežastis jaučia visa savo esybe. Jie gerai žino, kad jų praktiška ir amžina audi/toyota/vw neteršia ir be tų visų katalizatorių (nes kaime uostė, net kai įgazuoja, karvikės ir pakalnučių natūralaus kvapo nepermuša), todėl žino, kad labiausiai miestą teršia tas dydelis apsivogusio miestiečio hibridinis džipas. O jo mašinikė dūmiuką paduoda tik dėl to, kad reik pristabdyt prie locho kelių inžinieriaus padarytos lėtinimo salelės visai ne vietoj (žr. 1 punktą). 4. Kiekvieno tikro bachūriuko mašinikė (dažniausiai turi mažybinį vardą), kurą ne naudoja, bet atryja (panašiai, kaip karvikė kaime) ir jis galėtų pridavinėtė, o ne užsipylinėti dyzeliuką, bet buožės degalinėse nepriima, todėl jo mašiniukui tenka valgyti 2-3 litrus šimtui km. P.S. Bachuriux, nieko asmeniško ir turbūt čia ne apie tave, gal tavo toyota tikrai puiki ir tu puikiai vairuoji, bet nėra nieko kvailiau kaip pasiėmus vieną ar kelias išimtis bandyti paneiginėti taisyklę...
bahuriux 2017-03-22 12:42
jei ne apie mane, tai kam tas paklodes su patraukimais per dantį rašai? Skaičiavai kiek dėl padidėjusios taršos mieste daugiau suserga žmonių dieve neduok onkologinėmis ligomis ir kitomis kvėpavimo takų? Ne? Aš ir neskaičiavau neturiu priėjomo prie tokių duomenu, o būtu labai įdomu sužinoti tokią statistiką. Skaičiavai kiek tavo naujas (ne apie tave, čia bendraja prasme) hibridinis SUV užteršė planetą kol buvo pagamintas? Suprask mano kibiras senas jo nereikia išnaujo gaminti, jis varomas LPG tai toli gražu visoms naujoms mašinoms iki tokių gerų išmetimamūjų dujų skaičių, nes jos varomos dyzeliniu kuru dažnai su WV programine "itin ekologiška" įranga, kuri paveža net euro 22 standartą. Skaičiavai kiek SUV Klaipėdoj praskrenda pro, arba tarp tų kvadratinių gulinčių policininkų? Taip jiem žinoma galima jie su naujom saugiom ir mažai teršiančiom mašinom, o runkeliai su karvės šudais aplipusiom padangom tegu pristabdo. Ai tiesa jie net nepristabdo, tai tik geriau mažiau taršos. O jei nori asmeniškai vertinti mano sugebėjimus protauti ir skaičiuoti tai skaityk visus mano parašytus postus.
Shinigami 2017-03-22 12:48
Aš laukių kol ES priims įstatimą, kad visos mašinos ES teritorijoje privalo turėti greičio ribotuvą. Kiekviena šalis pasidaro nemokama ir pastoviai atnaujinama kelių žemėlapį su nurodytais maksimaliais greičiais kelio atkarpose. Tas greičio ribotuvas parsisiunčia tuos žemėlapius ir pagal juos apriboja maksimalų greitį kiekvienoje kelio atkarpoje. Kad ir kiek vairuotojas spaus, jis negalės važiuoti greičiau.
immortallt 2017-03-22 12:54
bahuriux, LPG išmetimai toli gražu nėra mažesni, nei benzino, tik šiek tiek. Pagaminti hibridą reikia daugiau detalių, bet elektromobilio atveju ne. Taip pat hibirdai sprendžia pagrinde ne pasaulio taršą, o miesto taršą. Ar_as?, Vilniaus naujasis aplinkelis, greičio apribojimas 90, važiavau 105, mentai be švyturėlių aplenkė kaip stovintį, nes visi puikiai supranta, kad ten saugus greitis bent 110, nes kelias geresnis nei autostradoje. Visi nuvažiavimai ar įvažiavimai su ilgesniais pagreitėjimas/sulėtėjimais plius visos juostos platumo šalikelė. Kiek avarijų buvo? Nė vienos. Geležinis vilkas, leistinas greitis 60! Koks realus eismo greitis? 80-90km/h. Kiek rimtų avarijų buvo? Hmz... Na buvo fūrą nulėkusi nuo tilto, nes vienas idiotas mašiną paliko ant tilto, ir dar be trikampio aišku, trikampis tik mulkiams. Taip kad greičio apribojimų tikrai yra ir nesąmoningų, nereikia į vienus vartus varyti. Shinigami, velniop tuos greičio ribotuvus, to nebus. Geriau tegul autopilotus visur sudiegia ir avarijos išnyks. Ta pati mūsų autostrada vasara, jei ne idiotai iššokantys prieš atvažiuojančią mašiną, laisvai galima būtų važiuoti 150-160km/h greičiu. Pats pastaruoju metu autostradoje ~120 tevažiuoju (ir vasarą).
mobilunkas 2017-03-22 21:31
tai yra greicio suletinimo priemone, bet kokia zala ji daro padangai? ar nebus taip kad greiciau pravaziaves tokia duobe, magistraleje sprogus padangai nusinesi kokiu 8 zmoniu gyvybes savo ir priesingoj juostoj? Pagal tai koks duobes statumas tai cia iki padangos sprogimo 1 zingsnis
SaMaras 2017-03-22 21:43
o dabar magistralėje gulintys policininkai butu ok? kiek tokių matei?
AAA000 2017-03-22 22:03
Cia gi valdoma duobe. Ji galetu veikt pvz pries pereja rezimu, kai netoli pestieji - tik tada isijungia, ir kartu koks nors sviesos signalas degtu, kad ji aktyvi. O kai nieko nera - tiesiog neaktyvi. Iprastu manau zmones vazinet prie naujoviu. As manau geriau negu kalniukas, kuris gadina masina visada. Del ziedu, jie netinka tik autostradose. Arba turi but labai gigantiski, tipo kaip ta nedadaryta "pinavijos" sankryza. Priemiesciuose, apvaziavimuose, letuose uzmiescio keliuose - puikus dalykas ziedai. Daug geriau uz sviesoforus. Tiesiog juos dirbtinai daro per mazus - uztat ir nervina visus Pas mus durna praktika - avaringa vieta - tai ikisa dirbtinai suspausta zieda ir palieka problema tiesiog ja pakeisdami kita. Atseit isprende... O turetu iskart kelias aplinkines sankryzas perdaryt, aptvert saligatvius pries zieda, perstumdyt perejas, apsvietimus ir pan. Ziedai pvz netinka pestiesiems - jie pagerina gyvenima tik automobiliams. Kur daug pesciuju - sviesoforas geriau. Kad sukist kokybiskai veikianti zieda i miesta, manau pestiesiems jau reiketu knist pozeminius perejimus.
bahuriux 2017-03-23 08:53
Aš partesiu apie statistiką, riziką ir žmogaus apsisprendimą, bei grėsmės suvokimą. Šitą turėjau įdėti jau pirmam poste šitoj temoj. Rekomenduoju įdėmiai peržiųrėti ir pasidaryti išvadas apie savo sugebėjomą vertinti aplinką https://www.youtube.com/watch?v=w-CK8VxMz9g 1:30 iki 2:10 atkreipkit dėmesį, čia taspats atvejis, kai ant perėjos žūsta žmogus, tai tragedija ir kažką reikia daryti, bet tada kiek žmonių žūsta kai grėsmė perkeliam nuo perėjos į kitą vietą ir kuo tai geriau/blogiau? Arba kitaip sakant vidutinis žmogus masto neracionaliai ir nesugeba priimti tesingų sprendimų.
immortallt 2017-03-23 09:06
Labai geras video. Apgrėbia labai daug aspektų.