JAV pastatyta bandomoji Hyperloop atkarpa

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2017-04-10 20:19
Beprasmiska transporto sistema. Palaikyt "beveik vakuma" vamzdziuose kainuos pastovias islaidas ir garantuotus gedimus. O keleiviu srautu gali ir nebut - jei ten kelis istaskys vakume - pamatys pasaulis vaizdu kur dar nemate Yra geresnis panaudojimo variantas. Palydovus saudyt i kosmosa vakuminiu vamzdziu. Pastatei kazkur 80km vamzdi aukstyn ir tos Musko daugkartines raketos iskart bankrotan sueitu Tereiktu tik vieno irenginio. Plius klientai visada garantuoti, pakantus gedimams ir su pinigais. Kitas geras variantas - kabantis kosminis liftas, kurio galas virsutiniuose atmosferos sluoksniuose. O vazinet ant zemes pilnai magnetiniu traukiniu pakanka, kuriu realiu greiciu sita vakumine sistema net teoriskai nelabai pajegi virsyt.
Creatium 2017-04-10 20:44
Šūdus rašai ir tiek. Teorinis Hyperloop greitis - 1200 km/h, praktinis siekiamas įgyvendinti - 900 km/h.
punktyras 2017-04-10 20:55
Kaip laikysis vamzdis? 80 km į viršų. Tiksliau, kampu, jei norima paleisti į orbitą. Ir kaip būtų sprendžiamas įspartinimo bent iki pirmojo kosminio greičio (7,8km/s – 28000km/h) klausimas?
AAA000 2017-04-10 21:14
Japonijoj 500km/h ir dabar gali pasivazinet su traukiniu. Praktikoje jie gali pakelt iki 600km/h kazkur - tiesiog nepakankamai saugu. Teorinis lygiai toks pat - iki garso greicio, o toliau problemos smarkiai sudetingeja. O cia dar net prototipo normalaus neturi, vien rozines fantazijos. To praktinio mazai net tiketina kad pasieks dabartinius 500km/h. Klausimas ar net bandymu nesekmes pademonstruos publikai...
AAA000 2017-04-10 22:08
tai cia ir yra uzduotis, kuri atsakys i klausima - "Kaip laikysis vamzdis?" . principe 80km nebutina, uztektu mazdaug 45km ir jau principe butu vakumas. esme - kad mazesnis negali but - kitaip per greitai siurbs atmosfera per gala zemyn... apie kosmini greiti tu kazko matyt nesupranti... jo nebutina isvystyt momentaliai. ji tereikia tik pasiekt. mum tesvarbu nugalet pagreiti. ir vamzdzio gale liekamasis pagreitis turi but toks, kad kunas sugebetu perskrodes likusi beveik vakumo sluoksni (trinties beveik neber) isvystyt kosmini greiti galutiniam taske, kad nenukristu atgal ir cia tik jei paleidinejam objekta be vidinio variklio. tipo akmens gabala.
dawid90 2017-04-10 23:04
Trumpai apie šitą lūpą.
mch0lic 2017-04-11 19:29
Po 5 minučių žiurėjimo kalbėjimo maniera užpypino. Kaip sugedus plokštelė - kas antras žodis vakumas. Po primų straipsnių / video tik apie praretintą orą buvo kalbėta, tuo labiau pamenu buvo idėja tą orą iš priekio kažkaip siurbt judant kapsulei ar kažkas tokio (nebepamenu). Toliau nebelabai net žiūrėjau, nes primena konspiracinius fanatikus. Nesu nei už nei prieš, nei tuo labiau galiu vertint technologijos perspektyvas, bet inžinieriai sugebėjo pastatyt ir dangoraižius ir į kosmosą žmones išsiust ir tuo labiau naftos/dujų vamzdynus nutiest, tai manau sugebės bent jau bandomajį hyperloop'ą pastatyt. Ar tai bus ekonomiškai naudinga ir saugu parodys laikas.
dawid90 2017-04-11 20:47
Jis turi daugiau video apie lūpą.
AAA000 2017-04-11 21:24
video neblogas. toks linksmas . ten nagrineja nutyletas technologines ir ekonomines problemas. paskaiciavo elementarius dalykus, kaip pvz kameros, is kurios issiurbs ora, turi. arba kiek sistema pailges vien nuo terminio issipletimo apie tai prezentacijoj nekalba. vamzdynus kai tiesia - ideda termines kilpas. o cia 90 laipsniu kampais traukinio juk nepaleisi paskui nagrineja, kas butu, jei vamzdynas issihermetintu - kaip susidaryt vakuminis smugis ir istaskytu artimiausius "traukinius" vnz - video irodineja, kad knisa prota ir tiek. kad issprest problemas imanoma - tai galbut ir neklysti. bet kaina gali but nerealiai didele ir nepatraukli. tame video tik pabade i akivaizdzius nutylejimus ir silpnas projekto vietas. Lietuvoj juk irgi "state" panasu projekta - styginius traukinius ar kokius ten irgi su nerealiais greiciais uzstrigo sklypo formavimo stadijoj... Amerika labiau pazengus - sklypa jie duoda
sub 2017-04-12 15:24
Pats tu rašai kosmosus. Kas tau iškart prototipus pasidarė, pakentėk ir bus tas prototipas. Tada dar n metų tobulinamos sistemos. Niekas iškart nieko neišrado. Ir prie Ko ta Japonija? Japonijos "bullet train" - 320km/h. Maglev yra ne Japonijos, o tarptautinis projektas. Tiesiog paskutinė tobuliausia trasa yra Japonijoje, ir čia pasiektas rekordas. Jei Hyperloop realizuos savo vizijas, kas būtų visai nekeista kalbant apie E. Musko darbus ir kompanijų tikslus, kurie yra tikslingai siekiami. Dar ir Skyway yra, bet apie tuos gal nesiplėtosiu. Apie Hyperloop į kosmosą - jau čia fantazijų fantazija. Pastatyti 10 km į aukštį mes dar nesugebam, o tu čia apie 30-60 km. svaigsti. Ar bent žinai ko užstrigo Skyway? Šiaulių LEZ yra arti oro uosto. Oro uostas yra karinis, saugomas objektas, o Skyway kompanija rusų. Bet jie toliau plėtojasi kitur, pusbrolis investavo kelis tūkstančiusį Skyway ir mane kalbino. Sakau aš jam, į tokią nepatikimą kompaniją galiu tik 15 USD įmerkt. Net ir su 15 SUD, jei išsipildys pranašauta sėkmė, atgausiu 800 USD.
punktyras 2017-04-12 18:01
Kaip manai, yra skirtumas, ar vamzdį tiesti horizontaliai ar vertikaliai? Kaip įsivaizduoji jo laikymąsi? Kokia konstrukcija laikytų jį kad ir iki 45 km aukščio? Suprantu, kad nereikia momentaliai, bet paaiškink, koks mechanizmas jį įspartintų? Kažkaip labai abejoju, ar finansiškai tai apsimokėtų labiau, nei esami sprendimai.
2017-04-22 03:01