Kas sakė, kad senesni automobiliai yra geresni? Štai kas būtų, jei susidurtų 1998-aisais išleistas „Toyota Corolla“ hečbekas su analogišku 2015-ųjų modeliu (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2017-05-25 08:55
Labai objektyvu: 1998 metų laidos hečbekas nebuvo aprūpintas saugos oro pagalvėmis
immortallt 2017-05-25 09:09
Ne, jokio skirtumo nėra. O saugos oro pagalbės būtų padėję mašinai? O manai 19 metų senumo mašinose, net jei yra pagalvės, jos iššaus?
kernel_panikuoja 2017-05-25 09:53
Ir durnam aisku, kad naujas modelis bus saugesnis nei senas, vien del pasikeitusiu saugumo reikalavimu, net nesnekant apie pacios auto-technikos progresa. Kitavertus, "geresnis" yra reliatyvus pasakymas. Statistiniu/tikimybiniu poziuriu - zinoma, kad naujesnis geresnis. Kitavertus, nematau priezasciu, kodel 10-15m senumo geros bukles Corolla turetu buti "blogas" automobilis su butinybe ji keisti. Visada dar ir i konkrecia situacija reikia atsizvelgti.
Xdmin 2017-05-25 10:08
Jei visokie ABS davikliai kurie buna prie judanciu daliu, gal net dregmes ar purvo paragauja, tai kodel oro pagalve, kuri viskas ka patiria tai nestaigus temperaturos skirtumai ir galbut dulkes, turetu neissauti? Is tikro butu buve idomu paziureti ir palyginti ta 98 Corolla su siu metu, rezultatas aiskus, tik klausimas kiek saugesne realiai, o ne zvaigzdutemis. Bet kai paima sena masina ir isima svarbiausia saugumo isradima ir pradeda lyginti, tai ka zinau, kokia dar prasme tokio palyginimo? Dar galejo dirzus isimti, vistiek senu automobiliu savininkai saugumu juk nesirupina
HDi 2017-05-25 10:10
Ne mašinai pagalvės ir skirtos padėti. Kiek tenka žiūrėt visokių 15min.lt Lietuvos kronikų, tai dar ir senesniuose laužuose jos iššauna. Manu daug didesnė problema yra ankstesni remontai: "laikraščiai vietoj airbagų", "išsuktos lemputės" ir pan, nei kad amžius. Airbag sistema apskritai yra labai jautri, keliais omais per didelė varža ir užsidega airbago lemputė. Jei viskas ok tai ir iššaus.
Ar_as? 2017-05-25 10:25
Ar video matėt? Viskas kas po kapotu "suvažiavo" į keleivvio vietą - kokios oro pagalvės ką dar išgelbėtų, jei variklis tarp kojų? Ne mašinos konstrukcijos išlaikymas yra oro pagalvių funkcija. Kitas dalykas, kad tai atspindi gan realią situaciją, nemaža dalis tokio amžiaus automobilių yra patyrę bent menkų susidūrinų, kurių dėka pagalvės yra iššovę, o naujos kainuoja, todėl praktiškiems žmonėms jų nereikia...
Xdmin 2017-05-25 10:40
perziurejau video kaip ir prasei Mano isvados butu tokios - visas tyrimas yra padarytas tam, kad pirktum nauja, o sena ne parduotum, o utilizuotum, nes kazkas dar pamates tavo skelbima rizikuoja gyvybe 1. Sena Corolla net nebuvo saugi nuo pradziu. 3 zvaigzdutes. http://www.euroncap.com/en/results/toyota/corolla/15494 2. Video matome kaip blogai senoje masinoje, kur net airbag nera. Bet kodel nera video kaip gerai naujoje masinoje?
mch0lic 2017-05-25 11:48
Faktas, kad automobiliai tobulėja, bet... Tokie testai iš tikro yra gerai švietimo sumetimais, didžiausia problema yra ta, kad net ir norėdamas ne visada gali įpirkt naują ir saugų automobilį, pirkdamas naudotą, negali būti tikras, kad jis nėra sulipdytas iš dviejų ar po rimtos avarijos, kas automatiškai pakenktų saugumui. Nors Lietuvoje mažai naudoti automobiliai nėra brangūs (pvz Ford Fiesta 2015 - 7700€, 5*, autopliuse), tačiau nemažai šalių taiko didelius importo mokesčius ar registracijos mokesčius (pvz Mazda CX-5 (2015): 43k EUR (mauricijus) vs 15-23k (lietuva) ), todėl žmonės net labai norėdami negali įsigyt saugaus automobilio.
HDi 2017-05-25 13:46
Kam tų kraštutinumų? Mes negyvenam Indijoj ar kitoj vargingoj šaly, tad Renault Kwid net neverta minėti, nes niekas Tau jo Europoj ar bet kurioj kitoj išsivysčiusioj šaly net neparduos, o ir ta pati Australija nėra šalis, kuriai reikalingi automobiliai už kuo pigiau. Iš užsienio automobilių gamintojų australai gauna tuos pačius automobilius kaip ir UK arba JP su minimaliais pakeitimais (spidometras, skirtingi lempų reikalavimai, išmetimo sistema). Tai nelabai yra ką vertinti kitaip kai tos pačios mašinos daužosi, ir apskritai ką Tu nori vertinti kitaip? Čia labiau edukacinis video kur labiau norėtum sėdėti nei kažkoks vertinimas. O buvusi mašinos istorija neturi nieko bendro su mašinos naujumu ar gamintoju.
immortallt 2017-05-25 13:56
Jo blyn, palyginkite dar seną fūrą ir naują dviratį. Lyginti reikia toje pačioje kategorijoje. Būtent, pagalvės automobiliui nepadės, nepadės ir keleiviui, kai variklis atsiduria ant kelių. Pagalvė nebent spės atjungti, kad nejaustum skausmo. Pagalvės iššauna dėka CO2 staigaus plėtimosi, o ten nutinka visko. Kaip minėjo, sistema jautri ir ne visada iššaus. O ir iš pagalvės mažai naudos, kai variklis salone, arba kita mašina per šoną kiaurai praeina. Va, šią savaitę Tesla nuskynė į šoną, berods ant 110km/h važiuojant (audi per raudona važiuodama nuskynė). Į vairuotojo pusės galines dureles. Visi 4 keleiviai išlipo patys, pagalvė net neiššovė. Dauguma kitų mašinų (čia jau ne apie naujumą net) nebūtų nuo tokio stipraus šoninio smūgio apsaugoję). Ir nepradėkite kišti kainos, ne apie kainą kalba eina, o apie faktą, kad bendriniu atveju, tos pačios klasės automobilis naujas bus saugesnis nei 15+ metų senumo.
X-log 2017-05-25 15:39
1. Auto pramoneje praktiskai nenaudojamos oro pagalves su CO2, pagrinde naudojami pirotechniniai uztaisai arba suspaustos azoto ar argono dujos. 2. Greitis buvo 45mph (~70km/h)