Liūdnos žinios dyzelinių automobilių gerbėjams, bet ne ką geriau ir su elektromobiliais: su kuo važinėsime po 5-10 metų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-06-01 09:49
Kas per mulkis... Paskaičiau iki "pritrūks elektros" ir toliau nebeskaičiau. Net jei pilnai pereiti prie elektros, jos vartojimas išaugs max 25%, o dėl efektyvumo energijos vartojimo kitur, ir sumažėjimo energijos vartojimo automobilių gamybos pramonėje, kuro grandinėje, elektros poreikis išaugs dar mažiau. Tuo labiau, kad elektros poreikis labiausiai išaugs ne piko metu. Tai reiškia, kad elektrinės atsipirks greičiau, tinklai bus stabilesni ir elektros kaina galės dar labiau mažėti.
kazkas 2017-06-01 10:48
"Pasak jo, tai yra neįtikėtina dėl to, kad paprasčiausiai gali pritrūkti elektros." Balsu juoktis pradėjau po šito DDD
unytas 2017-06-01 11:39
Po aštuonerių metų niekur pasaulyje daugiau nebus parduodama benzinu ar dyzelinu varomų automobilių, autobusų ar sunkvežimių“, va cia juokinga.
Shinigami 2017-06-01 13:59
Šitas sakinys taip pat juokingas. Nebent straipsnio autoriui pasaulis baigiasi ties jo kaimo riba. Š.Korėjoje vis dar važinėjama ant malkų ir tik po kokių 50 metų ten pereis ant benzino. Tad sakyti, kad "niekur pasaulyje" yra absoliuti nesąmonė.
miiinnde 2017-06-01 14:04
Mano manymu automobiliai su akumuliatoriais tik kazkoks pereinamasis, tarpinis variantas, nelabai turintis realia perspektyva. Kolkas labai nebloga alternatyva dyzeliui jau egzistuoja, tik nera paplitus, tai suskystintos dujos, kurios neprilygsta galbut ekologijai elektromobiliams, bet visais kitais punktais lenkia. O del elektromobiliu ekologijos taip pat jau pasenucios spekuliacijos apie ju, bei elektros gamybos svaruma. Galbut sulauksime superkondensatoriu eros
immortallt 2017-06-01 14:36
Elektromobilis tarpinis tarp suskystintų dujų? Gamina, problemų daug, gamyba gan brangi, energetinis efektyvumas irgi prastas. Nesprendžia taršos problemos. O apie ekologiją ne tavo nuomonė įdomi, o faktai. Atsiversk ataskaitas, kur skaičiuoja full lifetime pollution, nereiks spekuliuoti.
miiinnde 2017-06-01 17:13
Netaip supratai, kolkas elektra neturi jokiu sansu dabartinem salygom pakeisti VDV. O tam kad isguiti visu nekenciama dyzeli, dujos dabartiniu momentu gali tapti tobula alternatyva, net dabar vokieciai paskaiciavo, kad automobilio su CNG, keturiu metu laikotarpyje eksploatacija yra pigesne, nei elektros. Kas liecia tolimesne perspektyva, labai abejoju vistik kad butent akumuliatoriai bus alternatyva iskastiniam kurui. Elektros pavara taip, bet energijos saltinis akumuliatorius, kazin.
sabotan 2017-06-01 20:14
Tu nusisneki labiau tegu trampas elektromobiliu elksplotacija daug pigesne neigu vdv varikliu. Vienas kabliukas laikantis vdv rinkoje dabar tai yra pakrovimo laikas ir nuvaziavimo atstumas jai vazineji tik mieste ir per dienas nenuvaziuoji 200 km tai ne beda .
Evil Goku 2017-06-01 20:46
yra rašiusi, kad raketa negali skristi virš žemės atmosferos Turbūt Fetingis mano, kad pastačius daugiu vėjo turbinų, gali būti išnaudotas vėjas, o saulės kolektoriai išsiurbs visą energiją iš saulės ir dienomis nebebus taip šviesu.
immortallt 2017-06-01 21:04
sabotan, šiaip manau daug aktualiau yra įsigyjimo kaina, kuri dar ženkliai didesnė. Pvz model 3 siūlomas ~300-350km atstumas ir jei kas 100km turėsi greito krovimo stotelę, tai nesukeltų bėdų turbūt ~90% vartotojų. Žinau, Tesla Model 3 dar nėra serijinėje gamyboje, bet bandomieji jau važinėja ir max 6mėn iki serijinės gamybos pradžios (jei veluos startas)
GNU 2017-06-02 00:18
Apklausė vietines reikšmės žurnalistą, perekupų vadą ir dar kažkokį x - dabar geriausi pasaulinės auto pramonės atstovai neišvengiamai turės koreguoti savo prognozes.
audriusn 2017-06-05 10:12
kur tu ji krausi daugiabuciu kiemuose? sneki kaip yuppinis teslinis fanboyus gyvenantis savoj teslinej realybej.
immortallt 2017-06-05 10:54
Elektros variklis energiją naudoja tik... Na bent 3 kartus efektyviau. Elektra pigesnė, nei kuras, net atmetus akcizus. Elektromobilyje nėra tepalų, dirželių ir daug kitų besidėvinčių detalių. Realiai tik valytuvai ir dar rečiau naudojamos stabdžių kaladėlės (stabdymas vyksta pagrinde varikliu). Pasieks atitinkamą mastą, krovimo stoteles masiškai įrenginės privatus kapitalas. Krausis elektromobilį už tą pačią kainą, dėl didelių elektros vartojimo kiekių, dažniausiai ne piko metu. Galbūt patys tinklai vystys šitą reikalą. Ir žinoma, elektromobiliai pirma prasidės nuo tų, kurie gyvena individualiuose namuose ar naujuose daugiabučiuose su požeminiu parkingu. Ir mažiau pavydo, eik mokytis, neišmanėli.