Paaiškėjo, kaip lietuviai išsirenka naudotus automobilius: naudinga žinoti, kai norėsite parduoti savąjį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-06-08 09:24
Puiku reiškia Lietuviai išdalies rūpinasi savo saugumu, nes perka 11-15 metų senumo aukštesnės klasės auto kuris tuo metu turėjo 4-5*, vietoj to kad pirktu dabar 3-4* skarbonkę dar ir už brangiau, taip gauna aukštos klasės galingą auto, kuris crah teste yra toks pat saugus, kaip nauja skarbonkė (~1* per 10 metų nurašau kaip infliaciją), bet vairavimo malonumas, stabilumas ir valdomumas ant kelio aukštas (tai neteisioginis auto saugumas, bet itin svarbus, svarbiau išvengti avarijų, nei išgyventi bet pastoviai kas pora metų nuskristi nuo kelio), o išlaikymo kaštai maži.
Ar_as? 2017-06-08 10:03
O katalizatorių išpjovus dar ir uždirbti galima... ... brangių R18 padangų, standarto ant aukštesnės klasės, neverta keisti apskritai, nes tikras padangiux su privažinėtom kitaiskom padangikėm tik pagerina sukibimą su keliu... arba grioviu... arba medžiu... ... išdrožti amortikai tik padidina komforto lygį, nu nes tikram kosminiam laive turi supti... ... o kad oro pagalvių jau seniai nėra, tai čia tik į naudą, nes jos tik svorį didina ir degalus dėl to rija - rimtas kentas su saugiu 15 metų senumo prabangiu laivu į avarijas nepapuola... ir šiaip, rimti žmonės renkasi karstą, o ne ligoninę...
Skywalker 2017-06-08 10:39
Tai ir taip aišku, kad reikia pardavinėti šventąją trejybę. Į nieką daugiau Lietuviai neatsižvelgia.
Arthuras 2017-06-08 13:20
Negaliu susilaikyt. bahuriux - kliedi išsijuosdamas. Teisini lietuviškus kompleksus. Teip teip. Kokio BMW 5 išlaikymo kaštai tikrai bus "mažesni", nei kokio 5 metais naujesnio Civic, Auris ar pan.
bahuriux 2017-06-08 16:38
Nemalkit š, priešingai nei jūs nesu sukėlęs dėl mano kaltės nei vienos avarijos, per 500kkm, kuris iš jūsų gali tuo pasigirti? Manau tuom viskas ir pasakyta. Dėl padangų, amortizatorių ir panašių dalykų, manes nemokinkit, pas mane nokian vasarinės padangos su 80% protektoriaus ir amortikai 200-300% kietesni nei stock
bahuriux 2017-06-08 16:48
Prie ko BMW5? gal dar palyginsi seno ferari vs fiat 500 išlaikymo kaštus? Kalba eina apie tautovežius. Net neabejoju kad vairuoju geriau ir saugiau nei betkuris iš jūsų. Visi taip vairuotu kaip aš avarijų išvis beveik nebūtu keliuose. Beto visureigis su 4* vs skarbonkė nupūs nx fokusą 5* nuo vaizdo tą sako netgi Niutono fizika. Fokuse nuo perkrovų bus lavonai net jei kėbulas bus daugmaž vientisas (neskaitant doformacijos zonos) ir pagalvės iššovusios.
Arthuras 2017-06-08 17:29
O kuo BMW 5 ne tautovežis? Pažiūrėk, kiek keliuose jų dabar. Man neįdomu, kaip vairuoji TU, aš sakau, kad normaliam vairuotojui visiškai nesvarbu, koks automobilis, jei tik jis tvarkingas - jis su juo gali važiuoti saugiai. Jei tas visureigis trenks į medį - lavonai bus jame, o ne Focus'e. Lietuviški kompleksai - negaliu įpirkt prabangaus, bet vis vien perku. Nesvarbu, kad nuvažiavęs 500k km, daužtas, skendęs, kad remontuot po to tenka kiniškom dalim, nes ant normalių neužtenka.
Ar_as? 2017-06-08 18:03
Na, bent jau bendravimo lygis kaip po rimtos traumos, bet patikėsim, kad trauma buitinė ir avarijos tikrai nepatyręs Pirma, tai pagal šitą logiką turbūt geriausia transporto priemonė būtų fūra Antra, tarp minėto 15 metų "prabangaus" automobilio ir 3 metų fokuso skirtumas bus ne tik jiems susidūrus, bet ir: 1. Nulėkus nuo kelio/atssitrenkus į medį/sieną/stilpa, kur tikrai paaiškės kodėl vienas turi 5, o kitas 4 ir kas yra 4 prieš 15 metų... 2. Susidūrus su pėsčiuoju, kur vienu atveju pėstyjį veš į ligoninę, kitu - į lavoninę.
assa 2017-06-08 18:40
del to niutono mechanikos.. tai idomumo delei paziurejau koks svorio skirtumas tarp 2012m.fokuso ir 2005m. bmw 5,abu 2.0 dyzeliukai,tai fokusas 1.4 tonos,bmw 1.5 tonos-sakai tas simtas kilogramu taip smarkiai itakos susidurima?
Pumper 2017-06-08 18:41
Nepamirškit, kad tas 15 metų visureigis ar "saugi mašina" pagal dabartinius saugumo standartus (jei būtų nauja) gal ir 3* negautų, o nuvažiavus pusę milijono, po, kad ir smulkių, avarijų tai ir 2* tik pasiektų.
lape 2017-06-08 20:12
Tie saugumo testai tai tik komercinis triukas - bandymų greitis 64km/h. Dabar su dviračiais tokiais greičiai važinėja. Auto važiuoja 120 minimum ir atsitrenkia į 120. Ir čia jokios pagalvės su žvaigždutėm nepadeda.
bahuriux 2017-06-08 21:49
Gross Weight Limit 5722 lbs OR 2595 kg Nors ir esu visų SUV antifanas, bet prieš tanką su šakute nepašokinėsi, svoris svarbu, kai susidiri kaktomuša. O mano pirmam poste nebuvo minimi išvis BMW, mano žinutė apie tai ką perka lietuviai, o perka už tiek kiek gali sau leisti, žinoma visi nori naujesnės ir suagesnės auto, bet realybė tokia, kad žmogus mokantis skaičiuoti ir finansiškai raštingas, gali sau leisti auto kuri kainuoja 6 mėn jo pajamų britų ekonomistai taip yra paskaičiave, bet turbūt taip ir gaunasi nuvidurkinus. Nauji kėbulai su storais statramsčiais yra saugesni, tai jau iškarto 1-2* lyginant su iki ~1995m, o papildomos oro pagalvės dar +1*, tai taip ir gaunasi, kad naujesnės yra saugesnės, bet kad tai (standus kėbulas su minkštom deformacinėm zonom + daugiau pagalvių) jau 15-20 metų nebenaujiena. reikėtu kažkokio kitokio saugumo matavimo, gal balų sistemos kaip pvz CPU benchmarkuose būna, o gal geriau pavaizduoti rezultatą lūžusiais kaulais ir sumušimais, paminint patiriamą perkrovą G?
immortallt 2017-06-08 22:25
15 metų senumo mašina, nedaužta ir nepažeista rūdžių Jau greičiau pas lieutvį mašinai tiesiai iš salono pinigų atsiras, nei tokia mašina.
AAA000 2017-06-09 01:48
yra tokiu masinu. tankas pvz. akuma pakeiti ir vaziuoji. nors prastovejes 15 metu. rudys suryja tik plonasieni rudijanti metala. jei susaudyt visus pasaulio dizainerius, galimetu gamint neisvaidzius masinu kebulus is plonasienio nerudijancio plieno, isvis be dazymo ir padengimo. butu amzinos, neisvaizdzios ir dar pigiau kainuotu. bet vat reikia matai visiems spalvotu masinu, nesugebes kitaip atskirt nuo kaimyno... cia mentaliteto klausimas - masinos kokybe. 95% pirkeju kokybe visiskai nesvarbu.
assa 2017-06-09 23:07
tai niekas ir nesigincija,kad auto mase itakoja avarijos pasekmes,ne veltui musu zalieji gandragalviai su escaladem vazineja,bet technologijos irgi labai svarbu,norejau surasti kazkada matyta youtubej video,susidurimas focus irs range rover,deja nerandu taip greit.. na bet radau plastmasini espace pries land rover discovery,mases atitinkamai 1.7t ir 2t+ skirtumas svorio nemazas,plius suv'as-ale saugumas,bet vat technologijos ir amzius savo padaro ziureti nuo 6 min.
obuglas 2017-06-09 23:34
Galiu rasti ir senesnių. Tėvukas turi Audi 80 (85 metų) cinkuotu kėbulu: rudžių - nerasta; dažų sluoksnis - ledinis; nedaužta. Antikvarinis automobilis jau. Viskas priklauso kaip žmonės prižiūri automobilį.
kernel_panikuoja 2017-06-10 08:54
15-20m 50k begusi koki 5/7 BMW ar Audi A6 priglausciau vien del to, kad ju paprasta sandara (ka galiu dazniausiai pasitvarkau pats - visai patinka man) ir su prieziura be didesniu bedu (motore/dezej) ~400-500k traukia. Visgi tai butu maziau saugu, nei pirkti keliu metu senumo mazesni auto.