„Renault“ bandys nustebinti ir perspjauti konkurentus: pristatytas naujasis „Koleos“ (Video)  ()

Į Europos rinką pagaliau atkako antrosios kartos "Renault Koleos", kuris gaminamas ant tos pačios CMF-CS platformos, kaip ir "Nissan X-Trail" bei "Renault Kadjar".

Vienos šeimos veidas

"Koleos" automobilis, į kurį žvelgdamas nė nemirktelėjęs pasakysi – taip tai "Renault".

Pirmiausia dėl markės firminiu ženklu tampančių "C" formos priekinių žibintų.

Tiesa, ir užpakaliniai, kaip ir priekiniai, jau pažįstami iš "Megane", "Talisman" automobilių. Beje, automobilio priekines groteles puošia ir masyvus "Renault" ženklas.

Toks sprendimas priimtas ne be reikalo. Pavyzdžiui, Kinijoje, kur parduodama ne maža dalis šio gamintojo automobilių, didžiavimosi turimu daiktu tradicija labai tvirta, tad tokio dydžio ženklas atsirado ne tik dėl dizainerių užgaidų, bet ir dėl vartotojų poreikio.

Įlipus į automobilio vidų, viskas taip pat pažįstama, jeigu esate vairavę bent vieną iš šio gamintojo automobilių.

Centrinėje dalyje lietimui jautrus ekranas (11 cm skersmens), kurio apačioje du apskriti reguliatoriai klimato kontrolei ir keletas mygtukų – šildomos sėdynės (vėdinamos tik prabangiausioje "Initiale Paris" versijoje), automatinė automobilio statymo sistema ir ekonomiško / ekologiško važiavimo mygtukas.

Liečiamame ekrane galima valdyti visas pagrindines su važiavimu susijusias funkcijas – navigaciją, klimato kontrolę, pasirinkti saugumo asistentus.

Jau standartinės įrangos "Renault Koleos" turi nukrypimo nuo juostos perspėjimo sistemą (jeigu iš eismo juostos išvažiuojama neparodžius posūkio signalo per automobilio garso kolonėles paleidžiamas perspėjantis plerpimo garsas), automatiniai tolimųjų ir artimųjų šviesų žibintai bei aktyvi greičio palaikymo sistema su avarinio stabdymo funkcija, automatinė kelio ženklų atpažinimo sistema.

Jau nekalbant apie tradicines stabdžių antiblokavimo, elektronines stabilumo ir kitas saugumo sistemas.

Du varikliai

Gamintojas Europos rinkai siūlo rinktis tik iš dyzelinu varomų dviejų variklių – 1,6 l 130 AG ir 2 l 175 AG. Abu šie varikliai gali būti montuojami tiek su šešių bėgų mechanine, tiek su "X-Tronic" automatine transmisija.

Jeigu norėsite rinktis automobilį su visų varančiųjų ratų sistema, teks tenkintis vienu – 2,0 l darbinio tūrio varikliu. Į silpnesniąją versiją montuojama tik priekinių ratų pavara.

Beje, 1,6 l dyzeliukas paliko gana vangoko automobilio įspūdį. Pigiausia versija su šiuo varikliu kainuoja 25,5 tūkst. eurų. Atrodo, kad išjudinti 1,6 tonos automobilį jai nelengva, tačiau jeigu jūsų staigūs spurtai užsidegus žaliam šviesoforo signalui nežavi, tai pataupykite tuos 5 tūkst. eurų, kuriuos pridėję galėtumėte įsigyti jau 2 l darbinio tūrio "Renault Koleos".

Silpnesnioji versija paliko ir triukšmingesnio automobilio įspūdį. Važiuojant 90 km/val. greičiu triukšmas iš užpakalinės automobilio dalies buvo gana ryškus, kurio įveikti nepadėjo net ir neblogai skambanti "Bose" garso sistema su trylika garsiakalbių.

Vėjo ir padangų triukšmas sumažėjo persėdus į specialiai Europos rinkai skirtą "Initiale Paris" versiją. Joje ir apdailos medžiagos daug malonesnės liesti, o ir 7 laipsnių automatinė greičių dėžė vairuotojui leidžia patirti daugiau važiavimo malonumo nei silpnesnioji, 1,6 l versija. Bet papildomas komfortas ir kainuoja daugiau.

Lietuvoje "Initiale Paris" versijos kainos prasideda nuo 36 tūkst eurų. Tai jau 10 tūkst. eurų brangiau nei paprasčiausioji versija. Tie papildomi 10 tūkst. investuoti į kokybiškesnes salono apdailos medžiagas (jos ne tokios kietos, kaip paprasčiausioje "Zen" versijoje), vėdinamas sėdynes, galimybę pasirinkti išskirtines sėdynių apmušalų ir kėbulo spalvas, prabangiausios versijos "Koleos" turi ir 19 colių ratlankiais.

Pagalbininkas bekelėje

Beveik visi "Renault Koleos" konkurentai VW koncerno gaminiai – "VW Tiguan", "Seat Ateca", "Škoda Kodiaq" ir visiems gerai pažįstami "Toyota RAV 4", "Honda CR-V", "Kia Sportage" ir t.t.

Taigi konkurencijos naujajam prancūzų kūriniui, gaminam gamykloje Pietų Korėjoje, tikrai netrūks. Būtent dėl tolimos gamybos šalies gali užtrukti ir automobilio pristatymas pirkėjui – trumpiausiai šio modelio gali tekti laukti apie šešias savaites, ilgiausiai net iki 3–4 mėnesių. Tai gali pakišti koją šiam modeliui, juolab kad konkurentų pristatymo terminai daug trumpesni.

Vienas didesnių kozirių "Koleos" rankose – smunkantis japonų "Toyota" ir "Honda" šios kategorijos SUV pardavimas. Tad tai gali tapti puikia proga "Koleos" sužibėti.

Juolab kad ir bekelėje šis automobilis elgiasi gana užtikrintai.

Vieną tokį, keturių varančiųjų ratų sistema aprūpintą "Koleos" teko nuvairuoti ir nuo kelio. Su asfaltui skirtomis padangomis šis automobilis gana lengvai įveikė ir stačius miško keliukus, ir brastas, ir be didesnių sunkumų traukė šį stambų SUV iš duobių.

Kol neaktyvinama keturių varančiųjų ratų sistema, automobilis varomas priekiniais ratais, tačiau, esant reikalui, galima pasirinkti kompiuterio valdomą 4x4 transmisiją arba "4WD lock", leidžiančią visuomet naudoti keturių varančiųjų ratų sistema.

Esant įjungtam "4WD Auto" režimui, sistema analizuoja kiekvieno rato sukibimą ir apskaičiavusi tinkamiausią sukimo momentą perduoda jį į užpakalinę ar priekinę ašį.

Naudojant šią sistemą svarbu duoti bent kelias sekundes laiko sistemai susivokti, į kokį kemsyną yra įvairuotas automobilis, kad iš jo vėliau galėtų jį ištraukti.

Aut. teisės: Diena.lt
Diena.lt
Autoriai: Marius Eidukonis

(4)
(2)
(2)

Komentarai ()

Susijusios žymos: