Ar žinote, kas tai yra dyzelinio variklio savaiminis greitėjimas ir ką tuomet daryti, kad variklis neišprotėtų? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Misteris 2017-07-06 11:09
Galima išjungt "degimą" užvedimo rakteliu taip sustabdant degalų siurblio darbą.Vien tepalu dyzeliukas ilgai "nevažiuos".Bet kur tau.Geriau juk minti sankabą,įmesti pavarą ir minti stabdį.O tada -babach...atrakcionas.
Evil Goku 2017-07-06 11:45
Galima visai nieko nedaryti, kai užkals variklį jis sustos, nesvarbu ar degimas bus įjungtas ar ne.
vardasas 2017-07-06 12:05
Misteri nepamirsk to kad kai jau prades dirbti ant tepalo tai jis nedirbs 1000-3000 apsukomis, tai butu super gerai. Dyzelis pilnom apsukom gali dirbti labai trumpai ir tai bus apie 5000 apsisukimu o tepalus rydamas jis dirbs daug didesnem apsukom priklausomai nuo to kiek pro turbina pateks tepalo.pries pora menesiu taip uzkale varikli bendradarbiui, tepadirbo motoras nedaugiau nei minute
NoWins 2017-07-06 13:39
"Savaiminis greitėjimas" vyksta tuo atveju, kai tepalo aukšto slėgio magistralė, kuri tepa turbiną, tampa nesandari ir tepalas pradedamas pūst kartu su oru į cilindrus. Kurio siurblys šitame reikale nebedalyvauja, todėl jo išjungimas visiškai neveiksmingas. Užmynus pedalą, sukyla apsukos, tuo pačiu ir slėgis tepalo sistemoje. Kai susidaro "kritinė masė", variklis pradeda veikti varomas tepalo/oro mišiniu. Ir šitas procesas yra nevaldomas. Yra dvi išeitys: arba užspaust oro padavimą (abejoju, ar spėsi, kol "užvels indėklus"), arba jungt kuo aukštesnę pavarą, mint stabdį ir staigiai atleist sankabą. P.S. Tepalas yra kritiškai svarbus skystis variklyje, ir jo sudeginimas reiškia netinkama tepimą VISŲ mazgų. To pasekoje - geriausiu atveju kapitalinis remontas, blogiausiu - nutrūkę švaistikliai, arba nusuktas alkūninis velenas.
Zdarovas 2017-07-06 18:24
5 sekundes laikyt maksimaliom apsukom... kas cia toki suda nustate? Volvo tarkim patys yra nurode, jog dumungumo tikrinimo metu, 0.5 sekundes galima laikyt gaza nuspaudus dugnu! tai is kur cia 5 sekundes??? kompetencijos truksta, kad normaliai viska galetu patikrint. Perdaug darbo gi atsirastu tech apziurai automobili patikrint...
Evil Goku 2017-07-06 19:42
Yra standartizuoti testai. Gamintojas gali nurodyti laikyti 1200rpm sūkius tikrinant dūmingumą. Geriau būtu, kad tikrintu dyzelinių mašinų dūmingumą eisme, o radus pažeidimus atimtų technikinę (kadangi automobilis netinkamas eksplotacijai), o dažniausiai tokiems automobiliams technines apžiūras atliekančias įstaigas baustų. Lietuvoje ne retas dyzelinis auto technikinę praeina tik su € pagalba.
manas 2017-07-06 22:56
Buvo man dviejom masinom taip, abiejas ant begio uzgesinau. Va jei automatas butu, tada beliktu skudurus kist
Zdarovas 2017-07-07 11:46
Tai va galetu kazkaip, nezinau net, is paziuros tuos dyzelius ziuret, jei jau ziedam ar turbai kapiec, taigi pucia tas smalkes ir paprastai vaziuojant, tai va tokius tai ikrint.. pas mane 15 metu dyzelis, gerai greziant, ciut kas matos kad pro dusla eina, manau nepas viena taip, tai ten vapse tikrai nevirsys tos leistinos normos--> 3.0. per praeita techa buvo 0.13. nu tai ... as variau karta tokia masina, kuri ciut praejo technikine del dumingumo, tai pas zmones is kamino ziema maziau smalkiu eina. tai sakau ir is paziuros gali pamatyt ar ten bus batai ar ne. juk ne benzino CO tikrina.
trapecijus 2017-07-09 01:19
Man irgi kilo mintis žiūrint video - kodėl nei vienam nekilo mintis šokt į mašiną, įmest 5-ą krumplį ir atleist sankaba greitai dar prieš tai ir rankinį užtempus? Nors aš ir ne mechanikas. Kas liečia dėl apsukų technikinėj apžiūroj - nevisos dyzelinės mašinos pasiduoda išprievartaujamos. Pas mane mašinoj kely gali spaust kad ir iki redline, bet ant laisvų apsukų sukyla iki 3000rpm ir šokinėja tarp 2800-3000. Mašinos inžinieriai, matyt jau apgalvojo variantą, kad ant laisvų apsukų dyzeliui nėra ko puikuotis