Net 11% į Lietuvą įvežamų automobilių pripažinti kaip atliekos: prasidėjo griežti patikrinimai, turguose laukia permainos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lindemann 2017-07-24 12:03
Lietuva nuo 1990 m. yra Europos automobilių kapinynas, tik tos kapininės auto važinėja mūsų keliuose. Kažkaip keista, jog valdžioje tiek ilgai niekam neparūpo atsukinėjamos ridos ir techninė mašinų būklė.
kestutisz 2017-07-24 17:53
Vistiek tai palyginus buvo neišmatuojamas kokybinis šuolis nuo to kas buvo iki to. Beje, čia jokia ekologija nė nekvepia, tai viso labo EU rinkos saugojimas nuo pigesnės produkcijos iš US.
lape 2017-07-24 18:20
Tai, jeigu iš atliekų surenkama nauja transporto priemonė, tai ir yra pati tikriausia gamtosauga.
PupuDede 2017-07-24 21:37
Ir vel valdzios tatolios sapaliones. Kiek masinu budavo perkamos ant detaliu, kiek meistru turejo darbo. Ir cia vadinasi grazinkim emigrantus. Kurkim naujas darbo vietas (latvijoje ) Valdzia apsoliuciai nieko nedaro kad padetu dirbti bet nnn dalyku prigalvoja kliudiniu zmogui uzsidirbti ir dirbti.
Berserkas 2017-07-24 21:49
O ar norėtumėte vairuoti automobilį suklijuota iš dviejų dalių? Avarijoje toks automobilis grynas karstas.
PupuDede 2017-07-24 22:36
Nebestumk nesamoniu, vienas is milijonu o uzdrauskim viska!!!!
Ar_as? 2017-07-25 08:46
O straipsnį skaitei, ar tiesiog nuo pavadinimo apsiverkei? Gi aiškiai parašyta: įvežant reikės nurodyti, ar tai transporto priemonė, ar atlieka. Atliekų atyvežti niekas nežada drausti - vežk ir ardyk, dalis pardavinėk, surinkinėk, kiek nori, tik aikštelę susitvarkyk, kad varvantys tepalai ne kaimynui į šulinį tekėtų. Kas liko normaliai utilizuok, priduok ir t.t., o ne kieme ar pamiškėje kapinyną daryk, kaip dabar. Net taisyklės nurodo: "27. Eksploatuoti netinkamos transporto priemonės turi būti apdorojamos taip, kad susidarytų kuo mažiau atliekų ir būtų galimas tolesnis šių transporto priemonių dalių panaudojimas. Susidariusios atliekos turi būti rūšiuojamos." Tik nebandyk frankenšteinų atgal į gatves paleidinėt, nebent praeisi pripažinimo tinkama keliam procedūras.
amas 2017-07-25 12:01
Nesamonė, 300k km prasukus mašina yra beveik kaip nauja. Vėl sugalvojo ką uždraust.
sub 2017-07-27 11:56
Ploju katutėm. Seniai reikėjo, nes daug važinėja skendusių, sulipdytų iš dalių, kiaurų surudyjusių ir t.t. su varvančiais skysčiais, be katalizatorių, tik dėl to kad kažkieno ego sako, man būtinai reikia nuosavo automobilio ir px koks jis bus, px ką kiti galvos ir kaip jausis nuo juodų dūmų, svarbu aš pasieksiu savo išsvajotą tašką B blemba. Miestus padarytų labiau pritaikytus dviračiams ir viešajam, uždėtų mokesčius mieste automobiliams, kad nebeapsimokėtų kiekvienam turėti automobilius, kai kur šeimose po du ar tris net, tai ir spūsčių neliktų, oras švaresnis būtų ir žmonės sveikesni. Nesakau, kad automobilis nereikalingas daigtas, bet daugeliu atveju, jis lbiau reikalingas susisiekti didesniais atstumais, nei važinėti pirmyn atgal mieste.
audriusn 2017-07-28 15:09
FtBall 2017-07-28 15:13
Minusai ne dėl 300k km, o dėl nesuvokimo, jos nebus uždrausti tokie automobiliai
Arns 2017-07-28 16:29
Daužta yra daužta. Dalims jas panaudoti netrukdoma. O jei atvirina iki atrodymo kaip nauja, dar nereiškia, jog ji turės tas savybes, kurios buvo numatytos gamintojo. Gerų mašinų tokios patikros niekaip nepalietė.
audriusn 2017-07-28 18:08