Dabar prasidės tikroji revoliucija? „Continental“ pristatė ypatingą elektromobilių įkrovimo sistemą  ()

Elektromobilių įkrovimas nėra itin paprastas dalykas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio – įkrovimo stotelės turi skirtingas jungtis ir elektromobilius įkrauna skirtinga srove, tiek kintamaja vienfaze ir trifaze, tiek ir itin efektyvia nuolatine srove.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šie skirtingi būdai lemia ir didelį laiko skirtumą, per kurį gali būti įkrautas elektromobilis.  Bet tai nereiškia, kad nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelės yra pats geriausias sprendimas, nes ši įkrovimo technologija palaikoma ne visuose elektromobiliuose ir kai kuriuos galima įkrauti tik naudojant lėtesnį kintamosios srovės įkrovimą.

Tinka visiems

Todėl technologijų kompanija „Continental“ sukūrė universalų, skirtingų įkrovimo vietų infrastruktūros sprendimą – „AllCharge“ įkrovimo sistemą, kuri leidžia elektromobilius krauti naudojant bet kokią srovę ir maksimaliai efektyviai.

Pirmą kartą ši sistema buvo pristatyta prieš mėnesį vykusiame „Continental TechShow2017“ renginyje, taip pat įvertinta prestižiniu „Auto Test“ žurnalo apdovanojimu „Jungiamumo“ kategorijoje „Auto Test Awards 2017“ ceremonijoje.  Visuomenei šis pažangus elektromobilių įkrovimo būdas bus pristatytas rugsėjo mėnesį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.

„Continental“ inžinierių sprendimas neįtikėtinai paprastas. Užuot automobilyje montavus papildomą, pritaikytą skirtingo tipo įkrovimo stotelėms,įrangą, jie pačią elektros pavarą panaudojo kaip galingą įkrovimo sistemą.

Šis sprendimas leido panaudoti esamus elektromobilio elementus, kadangi elektros pavara su srovės keitikliu naudoja tiek kintamąją, tiek ir nuolatinę srovę.

Iki dvylikos kartų greitesnis įkrovimas

„AllCharge“ sistema leidžia elektromobilius krauti bet kokioje įprasto ir greitojo įkrovimo stotelėje, ir yra pritaikyta iki 800 V siekiančiai įtampai bei 350 kW galiai. 

Labiausiai naujos sistemos privalumas pasireikš kraunant elektromobilius įprastose miestų kintamosios srovės įkrovimo stotelėse (kurių įrengimas gerokai pigesnis už greitojo įkrovimo stotelių), kur „Continental“ technologija elektromobiliai būtų įkraunami iki dvylikos kartų greičiau nei tai įmanoma šiandien.

Be to, elektromobilis visada bus kraunamas maksimalia galia, tad jį įkraunant iš 350 kW greitojo įkrovimo stotelės, užteks vos 5 minučių nuvažiuoti maždaug 150 kilometrų.  Dar vienas naujos krovimo technologijos privalumas – dvikryptė srovės tiekimo galimybė.

Tai reiškia, kad elektromobilis gali veikti kaip generatorius ir tiekti 230 V įtampos elektros srovę išoriniams prietaisams nuo nešiojamųjų kompiuterių iki šaldytuvų ir kitų buitinių prietaisų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(57)
(3)
(54)

Komentarai ()