Mįslingai pradingusi „Faraday Future“ kyla iš duobės ir jau ruošiasi atsikąsti „Tesla“ rinkos dalį: pagrindinis koziris - žvėriškų galimybių „FF 91“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-08-08 14:01
O kodėl tokios pradedančios kompanijos nepradeda nuo 100-1000 vnt. per metus supercar gamybos už didelius pinigus? Kam tiesiogiai konkuruoti su subsidijuojamu Tesla? Tesla juk pradėjo nuo readsterių, konkurentai galėtu perimti ir verslo vystymo modelį. Ir apskritai ką veikia visi likę senbuviai automobilių gamintojai išskyrus kelias išimtis?
Creatium 2017-08-08 14:15
Straipsnyje esminė vieta yra "turi gamyklą, kur kažką galės gamint"...
Berserkas 2017-08-08 14:49
Aš nesuprantu dėl ko jie taikosi ir tas pačias automobilių klases kaip ir Tesla. Geriau būtų mąste apie elektrinius pikapus sunkvežimius, lengvuosius sunkvežimius.
immortallt 2017-08-08 15:20
Todėl, kad sedanas yra paprasčiau ir pigiau pagaminti, nei vilkikas, sunkvežimis ar tas pats pick-up'as. bahuriux, visi, kurie gamina elektromobilius, gauna tas pačias subsidijas JAV, kol parduoda berods 200,000 elektromobilių. Dar šiokias tokias subsidijas gavo investuodama į Gigafactory, bet tai buvo savivaldybės būdas privilioti gamintoją. Beje, didžioji dalis subsidijų buvo infrastruktūros plėtimas - tai yra keliai bei personalo apmokymas.
sub 2017-08-08 16:10
Pataisysiu, pradėjo nuo "roadster'ių". Visi likę senbūviai nelabai nori naujintis, nes geri pinigai kapsi vis dar iš VDV pardavimų ir jų dalių. Be to nemažai kainuos pritaikyti senas gamybos linijas lektromobiliams. Nors iš esmės variklių skyrių pakeiti baterijų skyriumi ir oplia, bet turbūt nėra taip lengva kaip įsivaizduoju.
HardAxe 2017-08-08 16:40
na daug kainuoja baterija dideliam automobiliui. Zmones, kurie nori gyventi zaliau jau kuri laika susitaiko su maziau komforto bet ekologiskesniu transportu. Kam gaminti pickupa, kai su 2x mazesnem islaidom gali pagaminti du mazus miesto automobiliukus. +pickupas naudojamas rancoje netures nemokamos pakrovimo stoteles, kaip siai dienai turi didmiesciu masinytes.
immortallt 2017-08-08 16:52
sub, bateriją dėti kaip variklį būtų nusikaltimas neišnaudojant konstrukcinių ypatybių didinant saugumą. Taip pat, variklio skyriuje, akumuliatorius būtų daug labiau pažeidžiamas nei po mašina. Priedo, ir erdvę neišnaudotum. Daryti galima, bet prarasi pranašumą ir realiai būsi prastesnis.
Berserkas 2017-08-08 17:14
Ką tu rinktumeisi? Toyota ar Tesla hatchbacką varoma elektra ar kažkokį kita mažai girdėta gamintoja kuris geresnis ant popieriaus už panašią suma. Negi sakai jog 2017m. 425 tūkst. parduotų Ford F-serijos buvo panaudoti rančoje? Ford F-serijos pikapai antroje vietoje pagal geriausiai parduodamus automobilius pasaulyje. Dodge Ram 2017m. pardavė 255 tūkst. ir yra 10 vietoje pagal geriausiai parduodamus automobilius pasaulyje. Chevrolet Silverado 13 vieta 240 tūkst. Toyota Hilux 20 vieta 203 tūkst. Elektromobilis rančoje neterš, neskleis garso ir elektra pigiau nei kuras. http://focus2move.com/world-best-selling-car/ Kaip manai? Geriau gaminti automobilį su panašiomis specifikacijos už panašią suma ir bandyti konkuruoti su daug stipresniais konkurentais ar stengtis kuo anksčiau užsiimti kitas kategorijas kol to nepadarė didčkiai?
Evil Goku 2017-08-08 17:26
Stambieji auto gamintojai yra konservatyvūs (kaip NOKIA), o Tesla stipriai dempinguoja elektromobilius. Elektromobilis nėra pilnavertis konkurentas VDV (dėl kainos, infrastruktūros trūkumo, charakteristikos). Todėl visi koncentruojasi į tą segmentą, kuriame tikisi didžiausios elektromobilių paklausos. Nematau nieko blogo, jei atsiras didesnė elektromobilių pasiūla.
vytautas50 2017-08-08 17:31
Čia praktika su BMW i3 žiema. Čia kas supranta lenkiškai. https://www.youtube.com/watch?v=WWUrM1OxRrw
Berserkas 2017-08-08 17:43
Stambieji automobilių gamintojai nenori prieiti prie elektrinių automobilių, nes tuomet jie tarpusavyje taip ne išsiskirs. Vieni, kad patraukti pirkėjus naudoja mažo darbinio tūrio variklius, bet pakankamai galingus, kad galėtų konkuruoti su mažiau taupiais, o kiti geriau renkasi didelio darbinio tūrio variklį kurio garsas malonus ausiai. Elektromobiliuose tam, kad galėtum laimėti 0-100 km/h tereikės galingesnių variklių, o atstumui talpesnių baterijų. Kuomet VDV reikėtų daug didesnių investicijų tobulesniam varikliui todėl naujiems gamintojams čia pakankamai sunku pradėti ir taip toliau gali uždirbti senbuviai.
Berserkas 2017-08-08 17:46
Man kaip nesuprantančiam lenkiškai galėtum paaiškinti kokia problema kilo būtent žiemą?
vytautas50 2017-08-08 18:01
Problema praktiškai viena. Jei nori nuvažiuoti toliau važiuoji su rasojančiais langais ir šaltai. Kitaip nuvažiuojamas atstumas krenta dvigubai. Maža to realus nuvažiuojamas atstumas nuo deklaruojamo taip pat mažesnis bent trečdaliu. Na bet pas lenkus problema kur pasikrauti kaip ir pas mus. Kitame video du lenkai važiuodami su i3 juokiasi kad važiuoja su anglimi varomu auto, nes priešais mato anglines elektrines kurių pagaminta elektra pakraunamas jų i3. Dar minusas kaina. Bet važiavimo malonumas didžiulis. Nereikia naudoti stabdžių. Tik atleidus greičio pedalą vyksta regeneracija ir kraunasi akumuliatorius. Puikus stabilumas dėl žemo svorio centro. Žodžiu geras daiktas tik va nuvažiuojamas atstumas problematiškas.
Berserkas 2017-08-08 18:28
BMW i3 nuvažiuojamas atstumas 130km, naujos kartos 180km, kaina 43-49 tūkst. JAV dolerių. Už 47 tūkst. JAV dolerių bus galima nusipirkti Tesla Model 3 su 500km nuvažiuojamu atstumu. *kainos esančios Jungtinėse Amerikos Valstijose
vytautas50 2017-08-08 18:56
Na Lietuvoje pridėk 21% PVM ir atimk serviso galimybę. Buvau įdėjęs video su ruso bandymais su Tesla S ir deklaruojamais 400km. Gavosi tik 160km. Niekas per daug ir neslepia kad viena deklaruojama kita gaunasi natūroje. Bet žiemos atveju ir deklaruojama neišvengiamai kris bent pusiau. Tiesiog reikia paimti fiziškai pabandyti ir tuomet galima sakyti kaip yra iš tikro. Elektra malonu bet nuvažiuojamas atstumas kol kas gan varganas nepriklausomai nuo visų deklaracijų. Nors mieste jau visai galima važinėti. Aišku važiuojant 60km/h nuvažiuoti toli problemų tikrai nebus. Kitas grynai techninis momentas. Normaliai kuro užsipili net ir su atsiskaitymo per kokias 5 min.. Labai greito krovimo atveju "elektros užsipili" per 30 min. Logiškai "elektrinių kolonėlių" turi būti bent 6 kartus nei dabar benzino kolonėlių. Apie lėtesnį krovimosi variantą jau net nėra ką kalbėti.
kukulis4 2017-08-08 20:54
Nezinau, gal kasnors veliau jau yra paminejes sita, rasau nedaskaites komentaru iki galo. Tai vat. Jeigu paziuresi i tu paciu fordu, dodge'u, toyotu saitus, tai vienas pagrindiniu dalyku, ka jie akcentuoja pikapui, yra towing weight. Paprastai snekant, kiek dafiga jis gali vilkt. Ir tas makes sense. Nes amerikonai labai megsta prie savo fordo prisikabint kokia didele priekaba, kurioje ir namas ant ratu, ir garaziukas, o jame koks smartas, kad nereiktu su fordu vaziuot i parduotuve hamburgeriu parsivezt, zodziu vilkt kokia 10-12 tonu priekaba tam pikapui yra norma. Ir vat su tokiu vat sastatu jie vazineja skersai isilgai amerikos, vadinasi, atostogauja. Tai dabar primetus, kad sedanui skaiciuojama apkrova vidutiniskai yra apie 500kg o pikapas tures vilkt kokia 10-12 tonu, nesunku suprast, kad norint to paties range ant batareikiu, ju reiks gerokai daugiau. O pikapo, kuris vienu pakrovimu priekaba tempia 50km niekas nepirks. Zinoma reikia atsizvelgt i tai, kad svori tempt yra ne tas pats, kas vezt, taciau nezinau kaip objektyviai ivertint skirtuma...
Berserkas 2017-08-08 22:53
Amerikonai mėgsta prie savo Fordo prisikabinti didelė priekaba. Na, tiesa sakant didžioji dalis perka pickup truck tik todėl jog jis didelis ir jiems vos ne "įgimta į krauja". Aš nežiūriu į F-250 ar F-350 modelius, tiesa sakant jų nelabai naudoja paprastas amerikietis. Pažiūrėkime į Toyota Hilux, bene populiariausias 2.4l 110kW (150hp) 400Nm dyzelinis variklis automatinė greičių dėžė, maksimalus tempimo svoris 2500kg. Ford F-150 2.7l 242 kW (325hp) 500 Nm dyzelinis variklis, maksimalūs tempimo svoris 3855kg. Fuso eCanter 420V 13.8kWh ličio jonų baterijos su 185kW (248hp) 380Nm varikliu, atstumas "100km", sunkvežimio svoris 4.63t, pakrautas su kroviniu 7.49t, todėl jis galėtu tempti ir 3t jeigu būtų pritaikytas. Problema ne variklių galingume. 2x variklių 370kW (496hp) 760Nm, naudokime daugiau baterijų ir viskas išsispręs. Teslos baterijų kainos $124/kWh Tam, kad surasti geriausia variantą reikėtų jiems pažaisti, kadangi daugiau baterijų ir variklių padidins svorį ir sumažins nuvažiuojama atstumą. Tačiau per silpni taipogi problema. https://electrek.co/2017/02/18/tesla-ba ... y-model-3/ http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ikos-Video https://www.daimler.com/products/trucks ... anter.html http://www.toyota.com.au/hilux/features ... g-capacity https://www.ford.com/resources/ford/gen ... 0_Sep7.pdf
mch0lic 2017-08-08 23:00
Creatium 2017-08-09 13:01
Tikrai būtų įdomu pamatyti tavo minimą video, tik su anglų ar lietuvių kalba/titrais. Mat labai įdomu kaip ten tas rusas važiavo, kad gavosi tik 160 km. Ar nereiktų jam kreiptis į servisą? Galima internete rasti tiek bandymų rezultatų, tiek savininkų atsiliepimų apie atstumus. Dauguma jų daugiau mažiau sutampa su deklaruojamais atstumais (priklausomai nuo sąlygų).
vytautas50 2017-08-09 14:36
Elementaru. Pasiimi Teslą nuvažiuoji į Vokietijos autobaną ir spaudi kiek traukia. Pageidautina arba karštas arba šaltas oras. Ir nuvažiuosi dar mažiau nei 160 km. Normaliai gamintojai e auto riboja max greitį ties 140km/h. Didesniu greičiu gaunasi visiškai absurdiškas energijos naudojimas dėl oro pasipriešinimo. Fizikos dėsnių neapgausi. Beja i3 sakyčiau žymiai taupesnis už Teslą dėl tokio elementaraus dalyko kaip siaurų ir didelio diametro ratų. Oro pasipriešinimo koeficientas taip pat klausimas kurio geresnis. O tai labai svarbu. E auto labai jautrūs įvairiems važiavimo niuansams ir tai akivaizdžiai matoma. Galima pasimokyti tobulai taupiai vairuoti.