„Mazda“ pasiekė tai, apie ką svajojo daugelis automobilių gamintojų – vidaus degimo variklis išgelbėtas? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-08-09 16:56
Fotkėj tas prototipas afygienas
AAA000 2017-08-09 18:20
as tai nesuprantu vieno dalyko - elektrine pavara yra tobula pavara. pilnai reguliuojama nuo 0 iki 100%. praktiskai visais aspektais pigiausias imanomas variantas. ir galingumo, ir apsuku diapazone ir tikslumo. yra regeneracinis rezimas, irgi valdomas principe iki 100%. na gal kompaktiskume siektiek nusileidzia hidraulinems pavaroms. praktiskai belikes vienintelis variantas bet kokiam automobiliui - tik elektrine pavara. vidaus degimo variklis teturi belikusi tik viena privaluma - autonomiskume... realiai jis tetinka tik i elektros/silumos gaminimo generatorius... o ten darbo rezimas labai paprastas ir nebera ka isradinet. tebegali but nebent tik dvi vystymo kryptys - kaip su VDV kuo efektyviau gamint elektra. arba kaip su VDV kuo efektyviau gamint siluma (sita kryptis irgi baigia uzsilenkt)... tie kur dar kisa pinigus i vidaus degimo varikliu pavaras - bankrotas uzprogramuotas... vartotojai finansuoja tik pigiausia varianta ir galutinis rezutatas bus, kad jei jau taip nori "isradinet" - savo asmeninius pinigus kisk...
Xdmin 2017-08-09 19:07
Jeigu tokio variklio pagaminimo kastai nera per dideli, tuomet galima nuspeti kam reikalinga partneryste su Toyota. Toyota turbut yra daugiausiai patirties turintis gamintojas kai kalba eina apie hibridus ir visa elektrine pavara. Dabar isivaizduokit, jei idedame si Mazda varikli i hibrida, kuris varomas VDV gaminama elektra. Variklio didelis sukimo momentas, mazos kuro ir emisiju sanaudos, o del elektrines pavaros gana pastovus darbas VDV kas leis lengviau spresti temperaturos pokyciu problema. Ir taip mes gauname itin ekonomiskus, ekologiskus ir tylius automobilius galincius vaziuoti didelius atstumus ir be poreikio pakeisti visa infrastruktura.
AAA000 2017-08-09 20:06
tai panasiai taip ir gamina dabar hybridus. ta prideta elektrine pavara tiesiog "balansuoja" VDV darbo rezimo skyles. plius kazkiek dirba stabdyme regeneracijoj - atseit kazkiek taupo benza . bet realiai su ja toli ir normaliai vaziuot neimanoma, nes ji buna silpna. ne pagal automobilio dydi padaryta. butu sakykim 50% prie 50%, tai galima butu sakyt kad pilnavertis hybridas. bet ideda abi pavaras santykiu koks nors 70% prie 30% ar net 80% prie 20% VDV naudai. ta pasme hybriduose tik VDV pavara isvystyta normaliai kaip priklauso. o elektrine pavara ideta tik kaip kazkoks avarinis priedas... o pardavineja kaip hybrida... nors nifiga ten ne pilnavertis hybridas. greiciau kazkoks ubaginis perexodas
kernel_panikuoja 2017-08-09 20:17
Priklauso nuo hibrido. BMW i8 sakyciau gana "tikras" hibridas, o antai visokie 4 litru Lexus'ai su miniatiuriniais el. varikliais i hibrido tipa pretenduoja daugiau formaliai. Siaip siulyciau pirma palaukti galutinio produkto apzvalgu. Cia jau ne karta buvo rasyta apie "VDV revoliucijas", tik kazkaip nei vienos dar neteko liudyti. Neaisku nei kainos, nei palyginimai su kitu gamintoju benzininiais varikliais, galu gale - patikimumo klausimai. Del VDV generatoriumi varomu "elektromobiliu" as smarkiai abejoju. Pirma, ar jus 100% zinot, kad VDV generatorius + el. variklis bus efektyvesne sistema, nei tiesiog modernus VDV su automatu? As to nezinau. Isvidurkinus visus atvejus dar neaisku, kur transformacijos nuostoliu butu daugiau - potencialiai gali pasiteisinti ne visais eismo pobudziais. Toliau islieka ekonominiai ir bendros tarsos klausimai. Akumuliatoriaus vistiek reiketu del sroves "buferizavimo". Sandara tampa sudetingesne nei elektromobilio, 2 atskiros maitinimo sistemos. Skamba brangiai ir daugiau kam gesti. Tokia sistema vistiek lokaliai tersia, tik kad maziau. Mieste ne itin patrauklu. Gamyba irgi gaunasi kaip ir potencialiai tarsesne. Man toks variantas "neskanu", nors techniskai gal ir pagristas.
vytautas50 2017-08-09 21:44
Čia i3 variantas su benzininiu 2 cilindrų varikliu kuris dirba optimaliai ir tik kaip generatorius. Rezultatas 9 litrai 100 km. Akivaizdu kad tik variantas iš bėdos. BMW tikrai būtų padariusi taupesnį variantai jei tik būtų įmanoma.
HDi 2017-08-09 22:41
Mitsubishi Outlander PHEV yra pakankamai populiarus hibridas pagrįstas tokiu veikimo principu, kad energija tiekiama iš baterijų, arba iš VDV sukamo generatoriaus, ir tik užmiesčio sąlygomis, jei reikia prijungia ratus prie VDV fiziškai, kas tradiciniam VDV variante būtų 5 arba 6 pavara. Gaila jų kažkaip Lietuvoj mažai matosi, o skelbimuose vos vienas du būna. Pardavimai virš 100k Apie technologiją: https://www.youtube.com/watch?v=HiZri0maypc
mch0lic 2017-08-09 23:14
Aišku ilgojoje perspektyvoje (su politiniu palaikymu) alternetyvi energija (aka elektra, fuel cell, etc) išstums VDV, bet trumpojoje perspektyvoje (+ besivystančiose rinkose) investicijos į VDV tikrai atsipirks su kaupu, tuo labiau, kad straipsnis apie pasibaigusia VDV programą ir rinkai paruoštą technologiją. PS: Nors pats žaviuosi elektromobiliais, tačiau jie turi keletą rimtų problemų, t.y. savaiminis išsikrovimas bei akumuliatorių devėjimasis/talpos mažėjimas.
AAA000 2017-08-10 03:45
mechanikoj irgi yra akumuliatoriai - jie vadinasi smagraciais. yra ir smagratiniu sistemu siektiek gaminama. porshe yra sportini varianta sukure. volvo ir ten kazka gamina. tu nekorektiskai lygini. jei lygint chemini akumuliatoriu - tai ir reikia lygint su su smagratines sistemos kaina. kadangi ju nelabai kas isdirbineja iki pramoninio lygio - tai persasi isada kad irgi nerealiai brangu tokius dalykus gamint nors butent siuo atveju as manau mechanika cia turi zenkliu privalumu, nes smagratis pvz tikrai bus pigiau uz superkondensatorius. trumpalaikiam balansavime bus ziaurus pliusas ir sistema vos ne 100% NK ziurint is vidiniu nuostoliu tasko. as aplamai manau, kad net jei VDV sistemu gamintojai prisimine smagracius - tai cia buten tik del to, kad jaucia elektromobilius uz nugaros spardant i sikna nebuvo juk jokiu rimtu energijos regeneraciniu sistemu, kol ju nepradejo naudot su elektros varikliais... o vartotojai garantuotai to nores, nes supranta, kad cia ekonomija jau virs 100% ribos, kas butu neimanoma tik bukai deginant kura net su tobulu 100% VDV varikliu, nes stabdyme jis juk neprades gamint benzino atgal i baka ----------- to HDi. vat tas mitsubisi kur nuoroda davei yra butent tai i kuria puse reikia gamint automobilius. ten teisingas hybridas matyt turi toje firmoje bent viena mechanika su smegenim ne siknoj
kernel_panikuoja 2017-08-10 08:37
Apie Mitsubishi Outlander PHEV nezinojau... Panasu, jog tikrai stai toks variantas yra teisingiausias hibridas. Zinoma, cia su ta salyga, kad ju nurodomas 1.7L/100km atitinka realybe ir yra pamatuotas iskrovus baterija. Jeigu pirma ikrove is tinklo, po to vaziavo 100km tiesia linija ir paziurejo kiek kuro sunaudojo - tada nekazka Del tokiu visokiu "marketinginiu zaidimeliu" man labiausia butu idomu pamatyti ~1000km misriom salygom sanaudas/emisijas, nekraunant is tinklo (as omenyje turejau butent ta use case, kai vaziuoji tik benzinu). Geriausia - Lietuvos atveju (kas man aktualu) ir dar geriausiai, jog butu itraukta ziema. Mane vistiek kamuoja tokia nuojauta, kad didelio skirtumo nuo "mazalitraziu" tokiu atveju nebutu - nors galbut ir klistu. Anyway, idomus aparatas, nors as ameniskai uz "grynus" elektromobilius.
sub 2017-08-10 08:56
Nu nenuteikčiau taip pesimistiškai. Yra Faraday, kuri planuoja gamykla pirkti/statyti, tai lygus konkurentas Teslai. Be to yra nemažai kompanijų kurios jau turi po prezentacinį pilnai elektrinį auto, bet reikia labai daug finansų, kad pradėt bent minimalią gamybą. Faraday vos ne žlugo, bet augant populiarumui, atsiranda investicijų. Na manau, pamatysim po metų, ar atsiras daugiau konkurentų Teslai.
Xdmin 2017-08-10 10:15
Visi gamintojai matuoja su pilnai pakrauta baterija. 1000 km vidutines sanaudos parodyti realias kuro sanaudas. Kita vertus, kadangi hybridas labiau miesto automobilis, pasikrauti baterija yra kur, o su baterija PHEV nuvaziuoja iki 54km, tai sanaudos vasara gali ir mazesnes buti, nes tik elektra naudosi, jei darbas ne kitame mieste.
immortallt 2017-08-10 10:26
Su tuo Faraday irgi daug klaustukų. Realiai patentai ne ant tos įmonės, visi kieti specialistai jau pabėgę. Nebent vėl iš naujo kažką susirinko. Investicijos ir kvestionuotinos. Konkrečiai nieko nesakau, bet kažkaip sunku patikėti sėkme, kai taip viskas keistai daroma. Tesla turėjo Musk'ą priešakyje. Jis pats kompaniją vedė pirmyn, o ne buvo slapstomasi. Tai įkvepia pasitikėjimą. Kad dėl Mazda, tai kaip ir išvardino pagrindinios argumentus: 1) tokių revoliucijų kas mėnesį išgirstam, kiek jų pasiekia realų pasaulį? 2) Net jei veikia realiom sąlygom, kokie kiti parametrai, kaip kaina, patikimumas, eksploatacija, variklio veikimo parametrai?
Xdmin 2017-08-10 11:17
Kai buna kazkas pristatoma, dazniausia skamba taip: a) mokslininkai isrado - fake 100% b) kokio nors zymaus tyrimo centro mokslininkai isrado - 50/50, isradimas yra, ar bus panaudota neaisku. c) SuperTronic Cars Industry pristato kazka nerealaus - tai tiesiog bus uzpatentuota ir pamirsta. d) realus visiems zinomas gamintojas pristato - 90% kad bus bent veikiantis konceptas sukurtas. Del kainos, as irgi ramus, Mazda gamina automobilius vidutiniokams, ir turbut nera nei vieno ju modelio kuris butu flagmanas uz kosmine kaina.
immortallt 2017-08-10 11:31
Xdmin, kaina, tai omeny patį variklį neapsimokės pramoniniu būdu gaminti.
Xdmin 2017-08-10 17:44
Rotoriniu varikliu vystymas irgi atrodo lesu svaistymas, bet Mazda neuzsuka kranelio ir greitu metu zada pristatyti RX-8 ipedini.
Evil Goku 2017-08-10 18:19
Mane žavi kai kurie mūsų tautiečiai. Jie yra daug protingesni ne tik už kitų šalių gabiausius inžinierius, bet drąsiai prispjauna ir mokslininkus. Vien jų nuomonė yra svaresnė už ilgamečius tyrimus, o ilgametė patirtis ir ilgi bei kruopštūs bandymai nublanksta prieš mūsų šviesulių greit padaromas išvadas.
AAA000 2017-08-10 19:39
tu ryskiai nesi dirbes didelej gamybos imonej ten ne taip lengva idiegt inovacija. elektromobilis yra is principo visai kitokia konstrukcija. mazdaug kaip gamini sau popierinius maiselius - susiperki visa gamybini cikla nuo misko pjovimo irangos, celiuliozes fabriku iki maiselio suklijaimo aparatu. ir pist islenda "muskas" su plastikiniais maiseliais... vartotojas kuris perka maiselius geriausiu atveju temato ar isivaizduoja kad reikia "pakeist kazkoki automata" kal klijuotu vietoj popierinio maiselio - plastikini. gamintojas mato kad puse fabriku teks uzdaryt, ar dar blogiau - perorganizuot, kai ir popierinius pakankamai sekmingai perka ir pelnas vistiek yra - tik mazeja... o atliet kazkoki konceptini plastikini maiseli (tipo sukurt elektromobilio koncepta) - nu tai kaip parduot kelis popierinius maiselius - cia niekines islaidos. o vat padaryt visa gamybine linija (konkurencinga) - milijardai... cia irgi ant piaro varo "naujoves'. o realiai galbut ir bus kazkokia inovacija - bet neesmine. is iprasto autmobilio elektromobiliui tetinka nebent ratai ir padangos, ir tai dar negarantija. greiciausiai tik padangos tetiks, net rata gali tekt perkurt is naujo jei paaiskes kad variklio-rato mazgas - tinkamiausias variantas konkurencingiausiems elektromobiliams ten visiskai niekas nebetinka... net apsvietimo lemputes... elektromobiliuose aukstavoltazes linijos ir net principe nera bendro standarto, kai vdv automobilizmas - ten principe eina simtameciai daugelio mazgu standartai... mago net neikisi elektromobilin - turesi koki nors benzogeneratoriu papildomai veziotis, kad muzono paklausyt kas del "tautieciu" - zmoniu yra pilna ir Lietuvoje su visokia unikalia ir ivairialypia idomia patirtim. o kiti specialiai domisi kazkokiomis siauromis mazai kam girdetomis sritimis. pvz turi toki hobi. ir daznai jie gali pasakyt apie ta juos individualiai dominanti dalyka zenkliai daugiau nei ilgametis specialistas. dirbt didelej kompanijoj uz dideles algas tam visai nera butina. "gabus inzinierius" - aplamai bereiksme savoka vartojama neismaneliu. cia yra emocine savoka, kai nebera argumentu. visokie pvz vegetarai ar tikejimo tiesu skleidejai irgi daro "ilgamecius tyrimus" su maistu ir kaupia "ilgamete patirti" ar daro krupscius egzorcizmo bandymus pagal tavo evilgoku samprotavimus iseitu, kad jei koks nors sarlatanas is populiarios religines bendruomenes isvarinetu 30 metu velnia s automobiliu - tai jis automatiskai butu pasaulinis lyderis tarp automobilio zinovu... nes tu vertini butent tokiais kriterijais... cia net blogiau uz immortal, kuris nesupranta - bet bent jau temos statistika paanalizuoja
VytautasK 2017-08-13 11:59
Šitas Mitsubishi yra didelis ir sunkus, jo kaina Lietuvoje metų pradžioje buvo netoli 10k eur didesnė už geriausios komplektacijos Toyota RAV4 Hybrid. Matomai Mitsubo kuro sąnaudos nėra stebuklas, kad vertėtų mokėti daugiau... Norvegijoje neseniai 2 savaites keliavau su RAV4 Hybrid, per 5000km vidurkis gavosi 6,6L/100km (matuojant nuo pilno iki pilno, ne pagal kompą). PAstebėjau, kad Norgėje RAV4 Hibridų važinėja gerokai daugiau, negu šitų Mitsubishi. Manau naujausias Toyota PRIUS Plug-in yra geriausias variantas iš hibridų jeigu žiūrėti ekonomijos, ne dizaino
Xdmin 2017-08-14 09:45
Siaip kiek esu lygines Mitsubishi modeliu, jie visi budavo sunkesni uz Toyotas. Ir labai daznai del to ju nepasirinkdavo tie, kuriems svarbu kaip greitai gali iveikti rata trasoje, bet mieste nemanau, kad tai yra didelis minusas, nes didesnis svoris leidzia isgauti geresni komforta. Dinamika - Svoris - Komfortas Didejant svoriui mazeja dinamika ir kyla komfortas.