Pirmą kartą į Lietuvą atvežtas „Iveco Z Truck“: nulinio poveikio koncepcinis vilkikas, parodantis, kokia bus transporto ateitis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2017-09-20 09:32
Tai kodėl jau dabar negamina tokių vilkikų? Juk viskas yra.
Xdmin 2017-09-20 10:35
Taip, taip, nes iki tol dujas gaudavome tik retkarciais, kaip bananu prie ruso Nebent jie tikisi tiesiai is terminalo imti dujas uz ypac maza kaina.
vazzy 2017-09-20 11:14
Kažkoks cinizmas, deginti gamtinis dujas ir skelbtis ekologišku, rašyti kažkokias palevas apie zero emission. Jau mačiau Kaune autobusų ant kurių parašyta kažkas tokio kaip "Švarus ir ekologiškas autobusas" ir šone "naudoja gamtines dujas". apgailėtina turbūt yra tai, kad kažkas tikrai pagalvos, kad dujos yra ekologiška.
immortallt 2017-09-20 11:20
Xdmin, reikia skirti SGD ir LPG. Kitas dalykas, iki šiol SGD pasiūla pas mus buvo maža, kaina santykinai didelė. SGD būtent sumažina tą kainą, nes skystinimas vyksta didžiuliais kiekiais. Tiesa, SGD fūros išliks niša, nes jų paplitimas gan mažas. Taip, gamtinės dujos nėra idealu, bet žingsnis teigiama linkme, kol elektriniai autobusai bus mainsteam.
KT819GM 2017-09-20 13:23
Jei kenksmingų aplinkai medžiagų išmetimas (pvz NO2) skiriasi kartais, tuomet kodėl neekologiška?
Shinigami 2017-09-20 16:10
Taip, čia problema pačiame termine. Kas yra ekologiškumas. Garo turbiną taip pat pakeitė dėl ekologiškumo (ir kitu priežasčių), bet dyzelis yra ekologiškesnis nei anglis. Dujos yra ekologiškesnės, nei dyzelis. Elektra ekologiškesnė, nei dujos. Dviratis ekologiškesnis, nei elektra. Kojos ekologiškesnės nei dviratis. Kitaip sakant nėra tokio dalyko, kuris neveiktu aplinkos, o aplinkos veikimas yra ne ekologiškumas. Todėl galime būti tik ekologiškesni, bet ne ekologiški.
Creatium 2017-09-20 16:45
Man įdomu ne tik dėl techninių savybių. Pavyzdžiui, dizainas. Visi gamintojai išsijuosę kuria koncepcinius modelius, o realiai masinę gamybą pradėti kyla vos keliems rankos. Jeigu šitas naujas dizainas yra be galo efektyvus ir veiksmingas prieš vėją, tai kodėl negamina jau dabar tokių vilkikų? Arba kitaip tariant konceptas konceptais.
chazmas 2017-09-21 00:54
Nu negi Jūs nesuprantate, kad tai eilinis reklaminis fuflo. Pripaišė gražių mašinėlių ir mąsės džiaugiasi kaip vaikai gavę ledų porciją. Atsipeikėkite. Žurnalistiniu fuflo džiaugiatės. Gerai. Džiaukitės. Jei Jums smagu
chazmas 2017-09-21 02:03
Europietiška fūra lyginant su vakarų pusrutulio mašinomis yra nepilnavertė. Kodėl? Todėl, kad Europoje matuojasi bendras automobilio ilgis o amerikonijoje Meksikoje Kanadoje ir kitose vakarų valstybėse taip pat ir Pietų Amerikoje matuojamas tik priekabos ilgis. Išvada. Vairuotojas gauna normalų komfortą. Amerikoje jis sėkmingai atėjus poilsio laikui gali keliauti į automobilio galą, ten kur yra virtuvė miegamasis ir panašūs kiti patogumai. Europoje vairuotojas suspaustas kažkokioje kaladėje ir dar neduok dieve reikės prisiartinti prie variklio, ir kai reikia ten atsidurti, rezultate visas vairuotojo turtas eina n1 .... ui ant priekinio stiklo. Nu kodėl šitoje humaniškoje Europoje tokie bukaprotiški visalaiudiniai įstatymai. ?