Skries su vėjeliu: Lietuvoje traukiniai realybėje išbandė 160 km/h greitį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2017-09-30 15:55
Vilnius ir Kaunas - nemaza teritorija. Pesciom pereit ir 2-3 valandu neuztektu... Reikia turet minty, kad islipus gelezinkelio stotyje, dar greiciausiai reikes papildomai kazkur grustis iki galines vietos vidiniu miesto transportu. Kol gelezinkeliai nepasieks bent 200-250km/h sitam marsrute - vistiek normaliai nepakonkuruos su automobiliai ar autobusais. O i Klaipeda pakaktu ir 160- 200km/h. Aplamai vasara butu nerealiai populiarus marsrutas nuo Vilniaus iki Palangos net ir 120-160km/h greiciu
punktyras 2017-09-30 17:19
Kad nelabai toli stotys traukinių ir autobusų viena nuo kitos, o autobusas tarpmiestinis 160 netraukia. Atvažiuoji traukiniu ir sėdi į vietinį autobusą ar taksi. Tikrai greičiau traukiniu bus.
AAA000 2017-09-30 21:10
tai cia pliusas, kad traukiniai didina greicius, o ne tupcioja vietoj. bet nepakankamai visgi. autobusai zymiai lankstesni, sustoja paprastai dar pora vietu mieste pries stoti, ar net kur paprasai. taip tas salyginis letumas vaziuojant tarp miestu kompensuojasi paciam gale patogumu keleiviams. traukiniai taip nesugebes. traukinius butina dar labiau spartint. tik tada miestu infrastruktura prades labiau prie ju taikytis ir gelezinkeliai dar daugiau uzdirbs. gal net iki metropoliteno keliu liniju issilaikymo lygio istempsim. kiek zinau dabartiniam momente tiek apsileide, kad net keleiviu vezimas traukiniais neatsiperka... europoj pvz yra iprasta keleiviams keliaut traukiniais. o pas mus vis dar rusiskas modelis - sugrusti kaip silkes autobusuose... net visokie kaimieciai eurolinija stabdo, nes per ju kaima matai tiesiogiai neina nesupranta, kad taip Lietuva netenka net viso tam tikro tipo turistu sektoriaus... ir pan...