6 elektromobilių bėdos, apie kurias garsiai nekalbama - ar esate pasiruošę taip save riboti?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2017-11-13 13:28
tai 40L kuro, generatorių į bagažinę ir važiuoti į neatrastus plotus LandRover`iai irgi nevažiuoja į amazonės miškus be papildomo kuro, kame bėdos? elektromobilyje remontuojamų dalių lyg ir +/- tie pat, kiek VDV automobilyje (ten tiesiog daug ko nėra, tai ir taisyti neteks). Mažai kas namie remontuoja patį motorą, o važiuoklės, kėbulo, periferinės elektronikos bei komforto elementus turint tam reikalingų įgūdžių pasikeisti neturi būti sudėtinga. Na galima lyginti atitinkamos klasės modelius, tesla turbūt sudėtingas automobilis, bet ir S klasės mersą namie pasitvarkyti sunkiai pavyktų. p.s. čia kalba eina apie naujas ~<5m mašinas. Apie tokias (vdv tame tarpe) bet kuris garažiukas pasakos, kad mašina tragiška, jeigu senesnis modelis remontuodavosi, tai naukas kažkoks netvarkomas kosmosas ir padės tik atstovas... Bet kai jos pasensta, meistreliai išmoksta jas tvarkyti ir problemos dingsta. "Kosmosas" tampa nauji modeliai.
Galonas 2017-11-13 14:36
Įdomu, čia specialiai pievas rašo, kad visi pasipiktine komentuotų ir keltų straipsnio reitingą? Elketromobiliai prasti "sudėtingomis oro sąlygomis", say what?... O kad offroadint labai daug atstumo reikia nuvažiuot? Lietuvoj? Perdirbimas batarkių - to tik ir tikisi visi gamintojai, kad tai leis batarkėm išlikt tuose pačiuose kainos rėžiuose ar net atpigint jas. Lyčio pasaulyje yra absčiai ir per 12m. esamom prognozėm neiškasim net ir 1% iš žinomų lyčio šaltinių, pabrangus lyčiui 3 kartus batarkių kaina pakiltų tik 2%, Muskas sakė, kad elektromobiliuose lytis įtakoja tiek kiek druska ant salotų. Koks skirtumas kaip dabar išgaunam tą elektrą, esmė, kad gamyklos tai daro dešimtim kartų švariau nei vidaus degimo varikliai ir tai daro ne miesto centre. Kaip gali būt, kad proveržio nėra ir nenusimato atsinaujinančioj energetikoj? Kaip? Kinijoj saulės en. kiltovatvalandė 2.5 euro centų kainuoja, mes už kiek perkam ją? 3-4 kartus daugiau? Jei gerai pamenu nauja atominė būtų gaminus už 11centų. Tik laiko klausimas kada visi pereis prie saulės energetikos, kinai su indais šuoliuoja šioj srity, padvigubina energijos išgavimą kiekvienais metais. Visai greit ateis toks laikas, kad energijos perdavimas bus brangesnis nei jos išgavimas ir visi namai turės savo kolektorius, aišku šiaurinėm valstybėm tai užtruks.
Galonas 2017-11-13 14:44
Ai dar tas apie taisymą mašinos irgi užmušė. Vien tas faktas, kad elektromobilyje yra apie 20 judančių dalių, o paprastam apie 2000, viską pasako. Koks ten dar taisymas, šiais laikais ir taip retai kas taiso sugedusią elektroniką mašinos, jei jau labai brangi dalis tai vistiek specas atsiras kur mokės pataisyt... Liks važiuoklę taisyt ir tiek
AAA000 2017-11-13 16:39
mane tai sujuokino palyginimai su telefonu. ismk is kokiu stakliu 30 metu senumo elektros varikli ir idek i dabartines stakles: isides, viskas tiks, veiks ir praktiskai nejausi skirtumo... jei bus sugedes guolis - pakeis be problemu. jei bus sudege apvijos - pervynios. tiesiog reikia zinot kur vynioja, beveik kas antram miestely buna. poreikis netoks didelis remontams. bet jis atliekamas. taspac bus ir su elektromobiliu mazgais ir varikliu. vdv varikliu padetis daug liudnesne. dalys visokios unikalios - jei lauzuose nerasi - teks automobili ismest. su elektromobiliais pakeist varikli nebus jokiu bedu. pigiau nei koki vdv variklio ipurkstuka paremontuot... ------------ o nudvesusius akumus kokiam miske gali ikraut su kokiu dyzel generatrium, kuri isidet gali bagazinen - jei susiruosi i visokias neisvaziuojamas skyles landziot. vienuntele reali elektromobiliu problema yra tik akumuliatoriu kaina ir salyginai greitas nustipimas. visa kita bobu paistalai vidury lauko... su ta elektromobiliu netiesiogine tarsa elektros gamyklose tai isvis nesuprantu del ko knisasi... kol buvo tik vdv - isvis niekas net neziopciojo, o dabar pradejo skaiciuo akanamistai. lygtai nafta gamyklose ekologiskai perdirbineja... vien kiek uzterse ta BP naftos platforma prie Meksikos.
immortallt 2017-11-13 19:45
HardAxe, vienas dalykas, elektromobilyje yra daug kartų mažiau dalių, kurios gali gesti, nei VDV. Galonas, nauja atominė už tiek būtų gaminus šlapiuose drambliuko sapnuose. Šiuo metu apie 85% instaliuotos naujos galios pasaulyje, per metus, atsinaujinanti. O iškastinės pastatoma vos vos daugiau, nei uždaroma. Bet 2019 jau ir to gali nebebūti.
AAA000 2017-11-13 22:48
geriau nenusisnekek. ten tik siektiek maziau mechaniniu mazgu ir mazesne tik mechaninio gedimo galimybe. bet elektronikos ten zenkliai daugiau ir visokiu elektroniniu-mechaniniu-sensoriniu valdymo sistemeliu irgi prikista tukstanciais. jei iskastruot elektromobili iki autokaro lygio, tai tik tada butum teisus.
HardAxe 2017-11-14 09:52
na elektormobilis turi daug mažiau judančių dalių. Elektronika ir aftrikoj elektronika, taisoma tik iki tam tikros ribos, dažniausiai keičiami visi blokai. aš tą ir turėjau galvoje, kad tai, kas nesiskiria tarp VDV ir El bus galima lygiai taip pat taisyti, elektroninius blokus... bus matyt. AAA, jeigu lyginam teslą, tai reik lygint su kokiu S klasės mersu/BMW/ir t.t. kuriame visko tiek prikišta, kad silpna darosi. Jei kokį leaf`ą... Manau nėra ten tiek daug problemų, didelę dalį darbų galima ir ne elektronikui bus padaryti.
delgados666 2017-11-15 08:16
Hardaxe visiškai teisingai šneka. Pats turiu leafa ir begalo džiaugiuosi savo pirkinių. o Prieš perkant teko daug bendraut su auto serviso darbuotojais, tai sakė per tuos kelis metus kaip išpopuliarėjo el auto teko taisyt tik kelis leafus, ko negalėjo pasakyti apie el golfus.
MatasK 2017-11-23 17:39
????? KAS ČIA PARAŠYTA ŠITAME STRAIPSNYJE??? Sustojau skaityti ties elektros energija neatsinaujina ir palūžau, nes pirmi punktai dar didesnės nesąmonės. BLED, paleisim atominę elektrinę ir tūkstantį metų mum viskas atsinaujins.. Aš apakęs šituo straipsniu