Kai kuriuose naujuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: kas per velniava darosi ir ką tokio sugalvojo gamintojai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2017-11-13 15:57
Be atsarginio rato važiuoti į kokią tolimą kelione, man tiesiog būtų nesmagu. O jeigu tik po miestą važinėjama, tai galbūt, to rato ir nereikia, apsieinama tik su rem padangos komplektu.
diedukas 2017-11-13 16:51
Gal netolimoj ateiti sulauksim ir automobiliams skirtu beoriu padangu .Dviraciam , zolei pjaut traktoriukam ir bobcat jau yra .
Eddie8664 2017-11-13 22:24
Jeigu RFT tai nebaisu ir tolimesnėje kelionėje be atsarginio rato. Mieste galime ir be atsarginio rato gyventi, bet man asmeniškai, geriau jį turėti, nors jam vietos nėra, bagažinėje beveik visada vežiojuosi, nors gatvės gerėja, bet toli gražu dar nėra tokios geros, kad galima būtų be atsarginio rato važinėt
Nerealiai 2017-11-13 22:36
UgniusM 2017-11-13 23:45
Kai padanga sprogsta, jokie REM komplektai nepades.. O kai tiesiog vini kokia pasigauni, tai ir REM nereikia, kad davaziuot iki padangu serviso, kur ja tuoj uzlopys profesionaliai.. Be atsargines as nei is vietos..
SaMaras 2017-11-14 08:21
egzistuoja ne šios vienintelės tokio tipo, bet per kliūtis važiuoti visos gražiai atrodo.. bet nei vienos demonstracijoje nemačiau per purvyną važiuojant.. kažin kodėl?
Laplaya 2017-11-14 09:10
Jau porą metų važinėju be atsarginio rato, su Run-Flat padangomis. Tiesa su naujomis ir geros firmos RFT padangomis galima važiuoti ne 80km ant 50km/h, o iki 130km ir iki 130km/h. Tiesa minusas yra gerokai kietesnis važiavimas. Gerokai gerokai. Kartais į kokią duobę įvažiavus atrodo, kad amortizatorius kiaurai kėbulą išlys, nes pati padanga neturi jokio elastingumo.
unytas 2017-11-14 09:40
jo as irgi kaip jus be atsargino rato nei is vietos. buvo cia uzmirsau zapaske isimesti ir isvazevau 250km nuo namu tai kaskaip nesamagiai pasijauciau nesaugiai. visada ir irankiu komplekta soki toki turiu bagazinei. vietos neuzema valgit nepraso nezinai kada reikes 8 ar 10rakto
HardAxe 2017-11-14 10:01
pas mane bagažinėj atsarginis ratas, kompresorius su putomis, "šniūras" padangai lopyti ir du ar trys raktai ratui atsukti Ne, aš nesu paranojikas. Galiu važiuoti toli ir be zapaskės jausiuos saugiai. Tik labai nesmagu, kai prakerti padangos šoną ir gamyklinis raktas negali atsukti rato, net jei tai nutinka 500m nuo namų kamštyje. Kam tas vargas, kai po bagažinės kilimėliu viskas telpa. Šiaip kiaurą ratą per gyvenimą esu turėjęs kokius 7 kartus, 3+1 kartus (vienas ne mano) tikrai nebūtų padėjus zapaskė (kordas prasikirto, ventilis, ir sustojant kordas sugedo).
Xdmin 2017-11-14 10:10
O as atvirksciai nei jus, atsarginio rato nesivezu, nes tiesiog nei karto nesu turejes bedu su padangom. Turiu domkrata, pompa ir ta rinkinuka sniurui idet. Draudimai dabar duoda paslauga, kad nemokamai nuves iki serviso, o ir siaip draugai jeigu reikes pades PS: papildomas svoris valgyt praso
gytis13 2017-11-14 11:25
Tolimais maršrutais važinėju, laikau kad asarginis ratas būtinas. Kažkada teko iš Klaipėdos į Kauną su atsarginiu ratu parvažiuoti, tai daug problemų nebuvo, nusikeikiau, pakeičiau ir viskas. Šiaip man neteko nei karto sustoti ir kviesti pagalbą dėl variklio ar kitokio gedimo, o padangą kelyje teko sugadinti ne kartą. Tad nors pastaruoju metu nepasitaiko padangos sugadinimų, manau zapaskė reikalinga. Aišku, mieste važinėjant galima ir be jos apseiti, yra mobilus telefonas ir draugai, taksistai irgi techninę pagalbą "teikia".
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-14 17:12
Tas argumentas dėl svorio tai yra vat va tokio dydžio Matot? Dar langus gali padaryti neatsidarančius: ir ant komponentų sutaupys ir aerodinamika bus geresnė. Irgi kuro sutaupys! Apdailos juostelės - velniop jas! Taigi lengvesnis auto bus - kuro sutaupysit! O naujas padangas galėtų pardavinėti su 4mm protektoriumi - irgi mažiau svers
Xdmin 2017-11-14 17:48
Taip atrodo. 10kg svorio ~ 1 kw. Tai reiskia, kad jei issivalytum visa slamsta kurio mieste tau nereikia (visokie atsarginiai ratai, simtai buteliuku skysciu, buksyro trosai ir t.t.) tai palengvinti automobili gali net iki 50kg, kas kas miesto masinai gali reiksti ~10% galios.
Pumper 2017-11-14 18:28
10kg ~ 1kw? Tai eilinė 1500kg auto turi kokių -50kw? O kas dėl atsarginio rato, tai pats įsitikinau, kad jis būtinas po to, kai į Vilnių nuvažiavęs nepataisomai prakirtau vieną padangą į aštrų bortelio kampą. Iki to laiko net neturėjau zapaskės, nes E91 jų net nėra kur įdėti, bet po to nuotykio nusipirkau ir įsidedu į bagažinę, kai kur toliau važiuoti reikia.
Xdmin 2017-11-14 19:28
Ne visai taip, skaiciuojasi esamo ir buvusio svorio santykis. Mazam masiniukui iki 1t tas 50 kg bus gana juntamas svoris, o 1.5 tonos karvei - ne.
Nerealiai 2017-11-15 00:42
Sėdynes keleivių dar galima išimti, garso izoliaciją, apdailas nulupt.
IceBullet 2017-11-15 08:14
O e90 yra kazkokia tinkama tablete? Vazineju be zapaskes tik del to, kad ner kur deti, bet ta maza tablete gal ir butu verta isimesti.
Pumper 2017-11-15 08:16
Nuo E46 tinka. Aš tai turiu nuo F30 17x4 lietnyką, bet padanga kiek per aukšta, tai tik priekyje galėčiau užsidėti.
kroitus 2017-11-15 09:25
Sakot, mieste nereikia atsarginio rato? Papasakokit tai vieno Vilniaus rajono (labiau konkrečios gatvės) gyventojams, kurie kas rytą prisirenka medvaržčių į padangas.
Xdmin 2017-11-15 10:00
https://i.pinimg.com/736x/43/c0/76/43c0 ... -fiat-.jpg Pagal tendencijas Mini Cooperis po 10 metu bus kaip Audi A6