Pamenate žmogų, kuris magistralėje su dviračiu lėkė 90 km/h greičiu? Paaiškėjo, kuo baigėsi jo istorija su policija ir kodėl jis taip važinėja (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Ketleris 2017-12-16 14:44
Su fūra gali važiuoti ir užmiesčio keliais kur greitis 90km/h, autostradoj leidus visiem dviratininkam važiuoti net baisu pagalvoti važuojant 135km/h išvyst būrį dviratininkų taip leidžiant savo atostogas ir važiuojant 20km/h
Shinigami 2017-12-16 20:52
Man asmeniškai nesvarbu ar autostradoje automobilis ant 90 km/h lekia, ar dviratininkas ant 90 km/h lekia, ar pėstisis ant 90 km/h bėga. Autostradoje turi būti tik vienas apribojimas minimalus greitis. Jei sugebi judėti greičiau nei minimalus greitis, tai nematau didelio skirtumo. Antra, pagal saugumą tai dviratis autostradoje tiek pat saugus kaip ir motociklas. Juk tarp jų skirtumas tik tas, kad vienas turi vdv, o kitas natūrini varikli. Avarijos atvejų motociklininko ir dviratininko laukia tokia pati dalia greitkelyje. Ar jam negaila savo sveikatos ir gyvybės? To paties galima paklausti tūkstančių ekstremalaus sporto mėgėjų. Kurie kasdien rizikuoja savo gyvybe. Viskas kas svarbu, kad netrukdo ir nekelia pavojaus kitiems.
Nerealiai 2017-12-16 21:25
Nepasakyčiau, kad vienodai saugūs. Dviratininkai dažniausiai dėvi tik specialią aprangą be jokių apsaugų, išskyrus šalmą, kuris, taip pat nėra lygus motociklininko šalmui, jeigu imant "fullface", kuris yra populiariausias. Aišku čioperistai būna išvis tik su bliūdeliais važinėja, tai apie tokius nekalbu. Motociklininkai, bent jau tie, kurie rūpinasi savo saugumu, dėvi spec. striukes su apaugomis, spec kelnes su apsaugomis, spec batus su apsaugomis, spec pirštines, šalmą normalesnį. Kitas dalykas motociklai dažniausiai važiuoja srauto greičiu, arba greičiau ir yra tam pritaikyti, na o dviratininkai 90km/h tik paskui fūras ir tegali išminti metro atstumu nuo jos, kas jau pažeidžia KET, nes nėra laikomasi saugaus atstumo. Kritimo atveju su dviratininko apranga prie 90km/h linksma tikrai nebūtų, na o su moto apranga galima išsisukt be rimtesnių sužalojimų. Čia aišku atmetant scenarijų, kad jį gulintį dar gali pervažiuoti iš paskos važiuojantis automobilis. Tačiau automobilio avarijos atveju, jei kažkas įvažiuotų į galą 90km/h, tai pasekmės linksmos irgi nebūtų. O dėl ekstrymo, tai viskas gerai, tačiau ne viešajame eisme.
HardAxe 2017-12-17 00:36
Motociklas be viso to turi geresnius stabdžius, amortizatorius ir tokiam greičiui pritaikytas padangas. Motociklo ratą daug sunkiau pradurti nei dviračio. Motociklas turi normalias lempas. Tie patys motociklai nėra vienodi, vieniem kruizinis greitis užsibaigia ties 90km/h, kitiem prie 160km/h.
Shinigami 2017-12-17 15:30
O iš kur žinai, kad tas dviratininkas nebuvo su tomis tavo išvardintomis apsaugomis? Juk ir pirštines turi. Kiek delfi mačiau straipsnių apie motociklininkų avarijas, tai tos apsaugos esant tokiam greičiui retai padėdavo. Bei kaip ir sakiau, jis ten kitiems pavojaus nelabai kelia, tik sau. Pėsčiųjų greitkelyje nėra.
Talkatif 2017-12-18 11:34
Kietakakčiai furistai turi savo nuomonę ir niekas jos nepakeis.
Nerealiai 2017-12-18 14:30
Su motociklininko visomis apsaugomis dviratininkas sunkiai pamintų dviratį, o tuo labiau tokiais greičiais. Ant dviračių viskas optimizuota į svorį, pištinės buvo būtinos, nes šalta lauke, o visa kita matosi vaizdo įraše. Delfi straipsniuose aprašomos moto avarijos dažniausiai būna kai trenkiasi į automobilį, be to dalis važinėja be apsaugų, tik su šalmu. Tai čia jų pačių pasirinkimas. Čia buvo kalbama kas būtų jei čiuožtu asfaltu. Tuo tarpu kalbant apie 90km/h greitis kaip motociklui nėra didelis ir prie tokių greičių jis stabilus, priešingai nei dviratis, tiek dėl svorio, tiek dėl ypač siaurų padangų. Tos pačios padangos tikriausiai plentinės vasarinės, kurių guma tampa kietesnė prie tokių temperatūrų. Važiuojant paskui fūra metro atstumu, net negali jis matyti, ar reaguoti į ant kelio galimai gulinčias šiukšles. Su tokio siaurumo padanga užvažiavus ant skaldos gabalėlio dviratį labai tikėtina, kad sumėtytų, galbūt išlėktų į antrą juostą, kitas automobilis staigiai stabdytų ir tada jau būtų ekstrymo visiems.
HardAxe 2017-12-18 16:07
Na net čioperisto šalmas apsaugotų pakaušį čiuožiant asfaltu, o dviračio šalmas apsaugo tik nuo pirmo smūgio. Aš esu 90-100km/h full-face šalmu partrenkęs žvirblį, man argumentų full-face`ui nebereikia. Kaip minėjo kolega moto apranga perdaug varžytų judesius. Tikria įmanoma apsirengti sąlyginai saugiai tokiam greičiui ir paminti dviratį, britvos kostiumo čia nereikia, bet mažai kas gadintų minimo malonumą. Toliau stabilumo ir t.t. klausimai: motociklu gali pervažiuoti didesnę maitą nenusitvojęs, išbėgus šernam 40m priekyje su pradiniu 90km/h greičiu daugiau pristabdytum nei plentinuku ir tavo masė susilpnintų smugį. Ką renkiesi? ~60km/h smūgis ant 200kg motociklo vs 75km/ plentinio dviračio? Kitą vertus dviratyje spidometras nenumatytas, jo bausti už greičo viršyjimą nelabai galima. O nelaimių kronikoj dar nesu girdėjęs apie iš galo važiavusį ir prisitrenkusį dviratininką. Pats taip visaip darydavau Vilniuj ir vienintelė pavojinga problema būdavo mašina aplenkia, stabdo ir iškart suka dešinėn.
Nerealiai 2017-12-18 22:08
Dėl spidometro nebuvimo įstatymas neatleidžia už greičio viršyjimą. Paprasta taisyklė, nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia. Bet šiuo atveju, tai jis neviršyjo leistino greičio. Dėl aplenkimo, stabdymo ir sukimo į dešinę užkertant kelią, tai taip, tikrai tokių vairuotojų būna. Matomai jie į dviračius žiūri kaip į antrarūšes transporto priemones ir įsivaizduoja, kad dviratis daugiau 20km/h nevažiuoja. Pačiam taip yra buvę.
immortallt 2017-12-19 00:46
Man patinkat jūs, motociklininkas ar su apsaugom važiuoja - jau jo pasirinkimas, o dviratininkas turi važiuoti su motociklininko apsaugom, bet kad negali, tai jam negalima Tiesa, pritariu, kad ne vieta autostradoje dviratininkams, bet argumentacija kai kurių tai žudo. Patys save paneigiat.
HardAxe 2017-12-19 10:54
Argumentacija nesako, kad galima važiuoti be apsaugų. Sakoma, kad be apsaugų avarijos atveju dviratininkas sunkiai išgyventų. Kas buvo pasakyta apie motociklininkus be apsaugų? - kad jie miršta. Ir šiuo atveju be apsaugų - tai su moto šalmu. Nerealiai>> diskutuotitas čia klausimas. Mašinose, kuriuose nėra sugos diržų jų segtis nereikia. Kažkada kolegą gedimino prospekte sustabdė viršyjantį greitį (20km/h - gyvenamoji zona). Pasijuokė policinkas, kad dviratyje spidometras turbūt nenumatytas ir palinkėjo gero kelio. Seni motociklai gali važinėti be posūkių, jei jų nebuvo gamybos metu - posūkius gali rodyti rakomis. ir t.t.
Nerealiai 2017-12-19 18:02
VytautasK 2018-02-08 10:46
Prieš rizikuojant savo gyvybe pagalvokite, kaip turi jaustis gelbėtojai ir policija, kai tenka lavono gabalus surinkinėti...