„Chrome“ naršyklė nuo vasario blokuos reklamas, bet yra niuansų  (2)

Tai gali skambėti nesuvokiamai, bet „Google“ su savo kurta „Chrome“ naršykle nuo kitų metų vasario 15 dienos pradės blokuoti savo reklamas iš kurių gaunama daug pajamų.

„Google“ matydama didelį reklamų blokuotojų įskiepių (angl. ad block extension) populiarumą „Chrome“ naršyklėje nusprendė įdiegti įgimtą reklamų blokavimą.

Tiesa, „Google“ sau į koją visai nešauna. Reklamos bus blokuojamos tik tuose tinklapiuose, kurie naudoja agresyvias, naršymą trukdančias, reklamas. Jei tinklapis reklamas patalpinęs tinkamai ir atitinka „Google“ „Better Ads Standarts“ reikalavimus reklamos ir toliau bus rodomos. Paprastai sakant, „Chrome“ naršyklė visai neberodys reklamų tinklapiuose, kuriuose reklamos iššoka iš nežinia kur ir uždengia turinį.

Tokiu būdu „Google“ bando išlaikyti „Chrome“ naudotojus ir tuo pačiu padaryti reklamų pateikimą kultūringesniu.

Toks „Google“ sprendimas gali įnešti naujų pokyčių pasaulinėje ir Lietuvos reklamos rinkoje - jei „Chrome“ blokuos iššokančias reklamas, reklamos užsakovai jų norės kur kas mažiau ir savaime toks reklamos formatas pradės nykti iš reklamos agentūrų repertuaro. Tačiau lieka neaišku, į kokį formatą reklamos užsakovai norės iškeisti iššokančius skydelius - į statinius skydelius, reklaminius straipsnius, video reklamas ar kažką kitą, ką neabejotinai sugalvos pasiūlyti reklamos agentūrų specialistai. 

Aut. teisės: Technews.lt
Technews.lt
Autoriai: Mindaugas Klumbis

(69)
(2)
(67)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: