Vokiečiai įvertino, kokie yra patys patikimiausi naudoti automobiliai: daugelis nustebs, bet pirmose vietose nėra nei BMW, nei Audi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2018-01-05 16:37
2-12 vietos tai pensininkų, piderastų arba ramų vairavimo stilių mėgstančiųjų automobiliai. Tik lygiom sąlygom eksploatuojant galima tikėtis objektyvumo
apvalus 2018-01-05 19:20
Tokie rezultatai stebinti gali tik lietuvius. Seniai zinoma ir is praktikos, ir is tyrimu, kad japoniski automobiliai patikimumu lenkia visus kitus. Cia kaip JAV su krepsiniu, kad ir kaip tai kazkam nepatiktu, jie ji zaidzia geriausiai. O visi Audi, BMW, MB, VW... Buvo patikimi nebent kadaise, bet ne dabar.
GNU 2018-01-05 21:36
Na straipsnyje ne viskas pasakyta. Jei pažiūrėtumėt į naujesnių auto statistiką, ten pirmose vietose praktiškai vien vokiški, kurie sendami vis labiau užleidžia vietą japoniškiems. Tad planuojant pirkti naują geriau vokiškas, jei seną - japoniškas.
moo 2018-01-05 21:56
Neanalizuosiu lentelių, bet gal vokiški tiesiog greičiau dėvisi ir greičiau pradeda gesti. Japonai tai daro tolygiau pvz. Todėl japonai senesni yra geresni, kai vokiški jau nudusę. Jei taip, planuojant pirkti naują - japonas, jei seną - japonas Žinoma, darant prielaidą, kad ekplotacijos intensyvumas panašus.
immortallt 2018-01-05 23:24
Jo, nes vokietis nusipirkęs japonišką mašiną patampa japonu. Kitas dar vienas, nieko daugiau neturi ką parodyti, tai perka galingą mašiną ir taip bando savo vyriškumą parodyti.
moo 2018-01-06 08:22
" šnekamojoje kalboje, automobilių kontekste, yra vadinami japoniški automobiliai. Manęs, asmeniškai, tai neliečia. Tiesiog prielaida iš statistikos, be gilių analizių.
kernel_panikuoja 2018-01-06 11:02
Sita statistika yra sudo verta. Visu pirma, ridos skiriasi kardinaliai, vien del to neaisku, ar pavyzdziui, A6 prie 2x mazesnes ridos nebus ties pirmom vietom. Antras dalykas - neaisku konkretus gedimai. TUV "rimtas gedimas" yra tas, del kurios nepraleis, tai gali buti tiek neveikiantis numerio apsvietimas ar atsilaisvines rankinio trosas, tiek skilusi variklio galva. Kai visa tai bendram katile - nelabai naudinga statistika. Trecia, japoniski automobiliai irgi genda. Uzteks tu pasaku apie negendancias corolla'as OK Statistiskai galbut maziau nei vokiski, bet cia dar reiketu vertinti daliu ir taisymo kainu skirtuma, eksploatacinius niuansus. Pas mus parduodamas statistinis VW, Audi ir BMW bus nubeges daug daugiau, nei statistinis Toyota, Lexus, Mazda ar Honda. Del to zmonem susidaro ispudis, kad anie daug patikimesni visur ir visada, bet tai nebutinai tiesa.
immortallt 2018-01-06 11:46
Jo, maniškė corola surūdijo dugnas, patvarkiau už 150, bet pasirodo pusmetį be tepalų važinėju, tai variklį užkaliau
vazzy 2018-01-06 12:52
nežinau ar būtų taip su vokiškom, bet pas mane Civic, 11 metų senumo, 205k rida, tai 2 kart purkštukai buvo nuėję ( ne nebuvo pilta iš neaiškių tiekėjų), važiuoklę keičiu taip pat dažnai kaip Butkevičius nuomonę, sanbaka po 150k pradėjo eit šaibom ir pagal instrukcija po 120k jai batai, tai džiaugiuos, kad dar tiek ištempė. Klausimas ar taip greit vokiškos sueina, klausimas
moo 2018-01-06 13:10
Šita statistika yra beveik raw duomenys ir yra bene patikimiausia iš prieinamų. O va analizė gal ir šūdina, nes jos beveik nėra. Jei kas netingėtų tai pasikūrus kokį SPSS gal rastų ir kaip jaučiasi A6 su maža rida. Tik tam reikėtų gerokai daugiau ir tikslesnių duomenų negu mes matome nes kintamųjų yra begalė. Plius, žinoma, kad čia neanalizuojama UX (tik tiesiog gedimai). Bet, gal labiau gendančių auto savininkai jaučiasi daug geriau dėl kažkokių kitokių priežasčių. Todėl ir biesinasi jei tik statistika nepatinka.
apvalus 2018-01-06 14:32
Rida tikra? Pirkai kur? Speju dyzelis? Turiu geru pavyzdziu su tos pacios laidos Civic benzinu, kuomet eksploatuojama ne pirmi metai, o esminiu problemu apskritai nera. Rida panasi, bet 100proc. tikra.
HDi 2018-01-06 21:19
Aš 6 metus atidrožiau lancerį 2008 metų su vokišku dyzeliu (dyzelius ten montavo volkswageno 2.0TDI) tai per tuos 180tūkst km ką pats pramyniau, keisdavau einamąsias dalis ten kaladėlės, diskai, tepalai ir t.t. nu ir kiek dažniau nueidavo galo stabilizatoriaus traukės. Daugiau nieko, dabar jau 300tūkst tai laikas galvot apie pakeitimą. Ai nu dar parktronikai sugedo kai į užpakalį įvažiavo, bet who cares, nereikia man jų, neremontavau. Šiaip nežinau, tos patikimumo statistikos tai tikrai ne TUV turėtų sakyt, nes jiems ir kreivai šviečiantys žibintai jau bus defektas. Esu nepraėjęs technikinės nes vienam rate buvo 4 iš 5 veržlių, esu nepraėjęs TA nes kai tą patį lancerį nusipirkau, daužtas jis buvo buvo ir aptvarkęs variau TA ir viena plastmasė buvo atlūžus aštriais galais, sakė papjausiu pėstyjį ir nepraleido, nuėmiau ir praėjau, tai taip išeina lancerių patikimumo statistiką biškį nužeminau?
biggie 2018-01-07 12:15
Nu nu, labai čia drasus teiginys. Esu nemažai prekiavęs automobiliais, bet čia naujiena. Aš galiu pasakyti taip: Vokiečių stiprybės: gana ekonomiški ir galingi varikliai (ypač akivaizdu dyzeliuose), geros kokybės medžiagos, surinkimas ir kėbulai, geras komforto lygių ir platus variklių pasirinkimas, klasikiniai lėčiau senstantys dizainai, lengvai operuojamos ekologinės nesamonės (vienas meistras sakė, kad susidaro toks vaizdas, kad patys gamintojai kuria ECU programas, vokiškui karučiui išoperavus EGR, DPF ar AdBlue, pašalinus viskas veikia idealiai kaip naujame automobilyje), lengviau remontuojami (restauruojami purkštukai, pakabos), praktiškai kiekvienas automobilio mechanikas moka remontuoti vokiškus automobilius, didelis naudotų detalių pasirinkimas šrotuose (nuo variklių iki kėbulo dalių už palankias kainas), dyzeliai varikliai pagaminti su nemaža galios atsarga (galima čipuoti, "atsirakinti" ir panaudoti tą atsargą). Japonų stiprybės: geras ekonomiškumo ir galios santykis (ypač benzininiuose varikliuose), patikimi laiko patikrinti sprendimai (paprastos automatinės dėžės, paprastos "senovinės" pakabos), patikimi elektroniniai mazgai, įdomūs dizaino sprendimai(man pvz Mazda dizainiai vieni gražiausių), įdomūs hibridiniai sprendimai. Vokiečių trūkumai: ne visada patikimi sprendimai (daugiabėgės DSG sistemos, ypač su galingais varikliais, kada yra nemaža rida), didelis skaičius elektroninių mazgų(ypač prabangiuose modeliuose, potencialus gedimų šaltinis), ne visada pasiteisinantys inžinierių sprendimai (aliumininė daugiasvirtė pakaba, "plaukiojantys" smagračiai eiliniuose 1.9 TDI karučiuose – pakeitus į paprastą ne visada eina pastebėti skirtumą(kam montuoti prabrangų daugiamasį smagratį, jei jį pakeitus paprastu skirtumą ne visada pastebi?), itin sudėtingi techniniai sprendimai (XDrive sistema, Quattro, 4Matic AWD sistemos, Allroad, Airmatic pneumatinės pakabos, itin galingi V6, V8, V10, W12 varikliai, sudėtingi elektronikos valdomi kuro siurbliai, BiTurbo, TriTurbo įpūtimo sistemos - sunkiai taisomi ir brangūs mazgai). Japonų trūkumai: prasti dyzeliniai varikliai(ryja tiek pat kiek vokiečiai, bet traukos 30% mažiau), mažas variklių pasirinkimas(ypač galingesnių), žemas komforto lygis(nepakankamos kokybės salono medžiagos, prastos arba labai prastos garso izoliacijos, realiai Golf lygio arba prastesnės net aukštesnės klasės modeliuose - išskyrus žinoma Lexus - visgi kai nori ir netaupo, japonai moka padaryti), silpnas antikorozinis padengimas(ypač honda, mazda), skurdokas bendras automobilio vaizdas - japonuose kažkodėl jaučiamas per didelis taupymas, taupyta viskas kas tik įmanoma (todėl bendras vaizdas dažnai gaunasi nedžiuginantis. Aš už taupymą, bet jis turėtų būti nepastebimas vartotojams. Dėti į automobilio saloną kietas, perdirbtas plastmases ir dar tuo viešai girtis? aš turėčiau dėl to džiaugtis? Nusispjaut man ant ekologijų, aš mašinoje praleidžiu nemažai laiko ir noriu, kad be kompromisų būtų tik aukščiausios kokybės plastmasės ir natūralios odos), visokios užknisančios smulkmenos - visokie vožtuvų tarpelių reguliavimai, sunkus dujų įmontavimas(reikalingos visokios lašalinės), nesamoningos sunkiai išoperuojamos ekologinės sistemos(Toyota DCAT varikliai), neapgavoti sprendimai(nevykę subaru dyzeliai, toyota smagračiai ir sankabos (kažkodėl nepadoriai brangios detalės eiliniuose karučiuose), nepatikimos CVT dėžės, per silpnos dyzelių įpurškimo sistemos(pernelyg didelis jautrumas kuro kokybei, per mažas brangių purkštukų resursas(jų dažniausiai negalima restauruoti), itin brangūs kuro siurbliai(dyzelis)), silpnas naudotų detalių pasirinkimas (japonų dalių kažkodėl nuolat trūksta(dažnai ir neįmanoma rasti) šrotuose).
apvalus 2018-01-07 13:17
Jei lygini Audi, BMW su Toyota ar Honda, tai zinoma, medziagos niekuomet nebus tokios geros, nes automobiliu kainos skiriasi 2x . Bet jei lyginti VW su Toyota ar Honda, sorry, nesutinku. Niekas tokiu presku ir nuobodziu interjeru negamina, kaip VW. Ir tik VW sugeba priekyje naudot minkstas medziagas, o gale kietas Jau nebekalbant apie tai, kad dar visai neseniai, bazinės Audi, BMW komplektacijos neturedavo klimato kontroles ar elektriniu langu gale... Apgailetina.
biggie 2018-01-07 16:53
. Vos už 11000 Eur galimą gauti geros komplektacijos, galingą, visais varomais ratais varomą Audi A4 automatą. Aišku Euro5, vakaruose užėstų mokesčiai, ir jos kaina būtų apie 18000, bet čia - laisvai galima paišlaidauti, ir pasimėgauti trauka. Tik vienas klausimas: iš kur toks kainų skirtumas? Kokia kokybe ji sutvarkyta?
apvalus 2018-01-07 17:28
Vos uz? Srsly? Uz perpista amerikona (sorry, kitokiu neveza), kuriam jau 9 metai moketi 11k eur?.. Pridek KASKO, pridek civilini, pridek remonto kainas ir tas daiktas visumoj kainuos brangiau nei visiskai naujas Avensis. Jei kas neturi ka veikt, kaip tik vazinet i garazus ir ieskot, kur pigiau pasitvarkyt, tai prasom...
AndriusA. 2018-01-07 18:00
Man tik įdomu, kaip jums smegenys išveža lyginti toyota su audi, kai toyota ne premiumas? Audi = Lexus = BMW = MB ir t.t. Toyota = VW = Kia = Peugeot = Mazda = Honda ir t.t.
apvalus 2018-01-07 18:11
Toyota yra automobilio marke, tai kodel negalima lyginti? Uz gerokai mazesne kaina gauni automobili, kuris patenkina esminius poreikius.
lape 2018-01-07 18:39
Kiek supratau, šita statistika rodo kiek automobilių atvyksta į tech. apžiūrą. Tai reiškia, kad sugedusių arba nėra arba jie jau pataisyti ir rimti gedimai čia nesirodo. Kitaip sakant patikimiausi yra tie, kurie seniausi iš dalyvaujančiu eisme.
biggie 2018-01-07 22:30
Na Audi nuvertėjimas didesnis, bet ne esminis. Jei lyginti Avensį (jį pakeliam į Premium komplektaciją) pasiimam padorų 1.8 benzininį variklį ir gaunasi 25k Eur, Audi su panašiais parametrais - palei 38, padalinkim iš 10 metų, primeskim, kad Audi važiuos 100k daugiau(taip iš akies primetus grįžtančių Audi ir Bnv pravažiavimai palei 400, japonų palei 300), tai ne kažką tas nuvertėjimas skiriasi. Taip skiriasi, bet Audi ne varguoliai ir perka. Ten skelbime faktas, kad automobilis daužtas. Bet jei normaliai sutvarkytas - nieko baisaus. Tik tiek, kad retas modelis ir Europoje tokio turbūt nė negausi. Naujas jis kainavo gražią krūvelę šlamančių.