Nauji matuokliai parodė, kokiu greičiu iš tikro skrieja tūkstančiai lietuvių keliuose, kur didžiausias leistinas greitis 90 km/val

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-01-16 12:25
"keliuose, kur didžiausias greitis 90km/h" pasirodė kad tai ne didžiausias greitis gera būti nesusipykus su logika
amas 2018-01-16 12:46
Puiku, tik padengimas turėtu būt gerokai didesnis ir ipač miestuose tokių reikia.
kestutisz 2018-01-16 12:59
Akivaizdu, kad tuose ruožuose leidžiamą greitį reikia didinti.
zet 2018-01-16 14:09
as tai is situ duomenu matau kitas isvadas: svarbu saugus greitis. Jeigu puse eismo dalyviu vaziuoja didesniu negu leistinas greitis ir tame ruoze nera paidejusio avaringumo, reiskias greitis ribojamas labiau negu saugus greitis butu, kas yra visiskai nelogiska ir neoptimalu. Riboti vien del ribojimo arba surinkti baudu. Kazkada buvo pasipriesinimas, kad automagistralese padidinti leistina greiti iki 130km/h. Ar del to padidejo avaringumas? Butent del greicio faktoriaus? Pasaulis juda i prieki, o mes?
aidas.Žebrauskas 2018-01-16 14:50
Labai geras irodymas kad leistinas didziausias greitis yra nustatytas neteisingai. Jau daug metu visi vaziuoja zymiai didesniu greiciu - faktas kad leistina greiti reikia didinti.
FtBall 2018-01-16 14:53
Deja, nelabai... https://www.youtube.com/watch?v=ADj_lnKVRhE Video apibendrinimas: 7% avarijų - dėl greičio; Išrašyta 4x daugiau baudų už greičio viršyjimą, mirčių skaičius išliko pastovus; "Uždirbta" 73mln svarų už baudas.
HardAxe 2018-01-16 14:56
Negalima didinti leistino didžiausio greičio, nes tuo keliu leidžiama važiuoti traktoriams, tempti priekaba su mėšlu/malkom, važiuoti dviratininkams, vadelioti, šalikelėje eiti pėstiesiems ir didesnis greitis sukeltų grėsmę šiems subjektams. Jei keliais naudojasi tik automobiliai (magitralė/autostrada) tada didelis greitis nekelia problemų apart išvažiavimo į priešpriešinę juostą. Manau Kaunas-Klaipėda geru oru leistinas 160km/h nesukeltų problemų, bet 110 užmiesčio keliukuose būtų katastrofa. Mes gal ir judam į europą, bet kaimo mokinukai ir bobutės iki parduotuvės juda bobutišku tempu. FtBall, jeigu uždirbta tiek už greičio viršyjimą, reiškia leistino greičio laikomasi nebuvo. p.s. man patinka zoniniai greičio radarai. Jie netrukdys saugiai (greitai) aplenkti, bet stabdys idiotus. Kadangi tai avaringos vietovės ir su jais atėjo infrastruktūra, galėtų ten atsirasti išmanūs ženklai, kurie vietoj stabilių 70 greitį ribotų tik esant blogom oro sąlygom.
ISG 2018-01-16 15:08
Busiu nepopuliarus, bet nesuprantu zmoniu kurie sako, kad avarijos kyla ne del greicio. Tada klausimas, o tai del ko? Greitis yra bene vienintele sudedamoji dalis, is visumos veiksnių, kurią sudaro avarija, kurią galima kontroliuoti. Zmogaus išsiblaskymo, zmogaus demesingumo, zmogaus vairavimo igudziu, transporto priemones charakteristiku (juk yra ir sportiniai, ir visiski kibirai kurie apsiverstu nuo staigesnio vairo suktelejimo) tu niekaip neitakosi ir niekaip nesukontroliuosi. Bet faktas yra paprastas, jeigu greitis bus mazas - avarijos isvengti pavyks VISIEMS eismo dalyviams. As suprantu kodel pyksta patyre vairuotojai vairuojantys naujas masinas su naujausiom stabilumo sistemom. Bet atsiminkit, kad eisme dalyvauja ir visiskos jusu priesingybes, ir rasti kompromisa yra praktiskai neimanoma. Galima paimti ekstremuma - jeigu greitis bus 350kmh - avarijos neisvengs praktiskai niekas. Jeigu leistinas greitis bus 5kmh - avariju skaicius bus praktiskai nulinis. Del to galima teigti, kad avarijos kyla del greicio (vienintelio parametro kuri galima kontroliuoti). Cia aisku labai grubiai tariant. Dar: Pvz auto sporte irgi praktiskai visos avarijos kyla del greicio, nes issiblaskiusiu, nedemesingu, girtu vairuotoju ten nera. Taigi paziurekime i si reikala is visu varpiniu, ir bukim supratingesni
kernel_panikuoja 2018-01-16 15:17
Pirmiausiai reikia gydytis psichinius sutrikimus, o ne didinti greiti. Daug virsijanciu nedideliais kiekiais ta daro ne is praktiniu sumetimu, o del to, kad vaziuoti pagal zenklo reikalavimus lietuviu mentalitete yra "lochiskumo/lopiskumo pozymis". Jau net nekalbu apie tuos degradus, kurie piktybiskai uzstabdo is priekio "kersydami" uz kazka kelyje. Sitiems reiketu praeiti pilna galvos tikrinimo progama, kaip kad tiems, kurie nori ginklo savigynai. O siaip reikia bent keliu metu statistikos su veikiancia sistema, kad butu galima daryti kazkokias isvadas del greicio.
amas 2018-01-16 15:46
Būten taip keliais naudojasi ir daug lėtesnės transporto priemonės, dėlto makismalus leistinas greitis ir nustatomas ne pagal tai kokiu greičiu gali pralėkti profesionalus lenktynininkas su super automobilius. Iškar galiu pasakyt, kad apsi*** galvas tie kas sakot, kad jūs baisiai geri vairuotojai ir visi letesni turi trauktis iš kelio, jums yra su galva netvarkoj ir reiktu kreiptis į gyditojus. Leistinas greitis gali būti didinamas tik tuose keliuose kuriuose yra greitėjimo juostos ir daugiau nei viena juosta kiekviena kryptimi. Visi kiti šunkėliai ir taip jau per didelis tas leistinas greitis. Taipat reiktu smarkiai susirūpinti kelių būkle nes, kaip seniau juokėmės iš lenkišku kelių, tai dabar net baisu savais važiuoti.
lindemann 2018-01-16 16:17
Lietuvoje daug faktorių įtakoja žūtis keliuose. Greitas lėkimas neįvertinus kelio dangos būvio, greitas lėkimas neįvertinus savo automobolio galimybių- naujo, bet su blogomis padangomis arba perdaryto iš 3 automobilių ir t.t. Todėl viršijantis greitį automobilis nėra lygus kitam viršijančiam greitį. Tačiau kiekvienam individualiai nenustatysi skirtingo greičio, todėl galioja bendri limitai, įvertinus daugelį faktorių. Kas žino, galbūt kilstelėjus greičio ribą tarkim 20km/h ir nieko blogo nenutiktų. O gal padaugėtų avarijų, nes pakeltas limitas reiškia, jog jį dar galima toliau viršyti, nes pvz. dabar būtų važiuojama pagal taisykles- kai kuriems ne lygis šitaip. + dar būtų ieškoma kaltų ir "kristų galvos" dėl tokių "neatsakingų" sprendimų priemimo.
kiesza 2018-01-16 18:39
Šiai dienai tokios preimonės tai vienintelis būdas kovoti su demografine problema
Shinigami 2018-01-16 20:41
Akivaizdu kad tuose vietose leistina greiti reikia mažinti per pus, nes šiuos radarus sudėjo avaringiausiuose vietose, o jose smarkiai viršijamas leistinas greitis. Vadinasi didžioji dalis avarijų dėl viršijamo leistino greičio.
Xdmin 2018-01-16 20:58
Akivaizdu, kad avaringiausiuose ruozuose eisma reikia uzdrausti, nes kalciausias del visko yra eismas.
Xdmin 2018-01-16 21:07
O va bokse visos traumos kyla nuo smugiu, butum vienas nebutu ir traumu. Autobane irgi laksto ant 300, buna ir padangos sprogsta bevaziuojant ir vistiek neuzsta visi nors tu ka.
apvalus 2018-01-16 22:05
Issakysiu nepopuliaria nuomone. Leistino greicio didinti tikrai nereikia. Pagrindinis argumentas yra tas, jog daznas vairuotojas nemoka pasirinkti saugaus greicio pagal salygas, transporto priemone ir savo bukle (pvz. zmogus po keliu valandu miego ir ilgu darbo valandu, vairuoja tikrai prasciau, nei vairuotu isgeres bokala, bet jei bokalo po truputi atsisakoma, tai vairavimo pavargus tikrai ne, situacija cia prasteja, nes lietuviai gerokai persidirba) bei gebejima vairuoti. Bandyti priversti, kosminemis baudomis ir pastoviu sekimu, visus vaziuoti ne greiciau nei leistinas - taip pat neprasminga, jei pagrindinis tikslas yra sumazinti avariju ir zuciu skaiciu. Avariju priezastis retai buna leistino greicio virsijimas, zinoma, atmetus besmegenius jaunuolius, kuriems jokie zenklai negalioja ar tokius, kurie virsija 50proc. ir daugiau. Sitiems sutramdyti reikia taikyti kitokias priemones, nei likusiai visuomenei.
HDi 2018-01-16 23:22
Dar vienąs dalykas kurį visi dažniausiai pamiršta, kad eismo sąlygos yra dinaminis dalykas, o eismo ženklai statinis. Yra pilna ruožų/atkarpų užmiesty ar mieste kur tam tikrais laiko momentais ar eismo sąlygomis galima važiuot ir dvigubai greičiau pvz ankstų šviesų vasaros rytą, ir max kas nukentės tai Tu pats ir Tavo keleiviai jei nesuvaldysi savo transporto priemonės, bet lygiai taip pat yra eismo sąlygos kai ir tas leistinas greitis yra pakankamai nesaugus tai dar dalis avarijų įvyksta ir dėl to, kad kai kurie važiuoja tiek kiek galima neįvertinę sąlygų ir dar rašo į visokius 15min kaip čia kelininkai miega ir kelio nenubarstė. Būtų nuostabu jei visur stovėtų išmani infrastruktūra ir greitis keistųsi pagal sąlygas, arba visi būtų ruošiami kaip profesionalūs vairuotojai su psichologiniais testais ir pan, bet tokios infrastruktūros beveik neturime, o vairuotojų rengimas kaip tik lengvėja sudarant galimybes vairuoti visiems norintiems, tai vienas statinis ženklas turi būti adekvatus ir įvairių eismo sąlygų atveju, ir įvairaus paruošimo vairuotojams.
HardAxe 2018-01-16 23:44
autobane ne tik močiučių nėra. Autobane sustosi (kelkraštyje) pagalba tave nuteleportuos per keliolika minučių. Tai yra kelias pritaikytas tokiem greičiam.
ISG 2018-01-17 08:56
Ddmin, pats parasei tai ka ir as turiu omeny. Apie demesinguma. Demesingumo - niekaip neitakosi. I kokia pats avarija "noretum" patekti? I 50kmh ar i 150kmh? Gali neatsakineti
sub 2018-01-17 09:48
Kažko tai visiškai nestebina tie, kurie verkia dėl greičio ribojimų. Dėl tokių ir riboja greitį, nes elementariam gudručiui važiuoti +/- 10 km/h. ir daugiau yra norma. Pritarčiau tik dėl vieno šitiems gudručiams, kad greikelyje Kaunas-Vilnius ir atvikščiai visiems metams paliktų 120km./h. ir baustų visus viršijus šią ribą.