Nejaugi „Tesla“ jau pralaimėjo? Kuriama revoliucinė elektromobilių baterijų technologija: bus galima įkrauti vos per vieną minutę, o nuvažiuoti daugiau nei 800 km (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2018-02-06 13:26
Na ir kas? Tesla irgi gali imti naudoti naujus akumuliatorius. O apie revoliucines akumuliatorių technologijas daug kas kliedi jau seniai
T 2018-02-06 13:43
Pries kokius 20 metu man i rankas papuole revoliucine atminties diskete (flopikas), jos talpa buvo 1,4 MB. Atrode daugiau ir nereikia. Dabar USB su 7 GB net nera talpiausia, o tai jau 5000 kartu daugiau nei pries 20 metu. Jei viskas taip vystytusi, nezinia kas dabar butu, bet deja dazniausiai viskas vystosi daug leciau, tame tarpe ir akumuliatoriai.
DariusMikalauskas 2018-02-06 14:18
Tesla Model 3 baterijos talpa 78kWh Norint tai įkrauti per 1 minutę reiktų turėti 4.68MW galios elektros įvadą (reiktų apjungti 312 namų su gana tipiniais 15kW įvadais). Kliedesiai ir tiek.
Xdmin 2018-02-06 14:32
Nupiesti baterija =/= ja pagaminti.
Lukasfragas 2018-02-06 14:38
Po samsugo "sporgstamu" telefonu visos naujai užpatentuotos technologijos yra 5-10m klausimas at the best
gytis13 2018-02-06 15:06
Biskį daugoka. Bet standartinis didžiausias 10/0,4KV transformatorius yra 2,5MW galios. Tad nėra jokių techninių problemų pastatyti krovimo stotelę su specialiai krovimui skirtu 2,5MW tokiu transformatoriumi, atvažiuoja automobilis ir per 2 min įkrautas. Sumoki pagal elektros tarifą ir važiuoji toliau, stotelė laukia kito klijento. Tik laido prijungti reikės storoko, ir rozetės arkliškos.Namie tokios stotelės neįsirengsi
Bacilas 2018-02-06 16:01
Laido ir rozetės 2,5MW? Tai čia 5000A. Pas mane net lentelė tik iki 4000A ir tam reikia 120x10 dvigubos vario šynos t.y 2400mm2 vario. Krano reiks tokiam kištukui
amas 2018-02-06 16:09
Nieko nebu, kol nestandartizuos krovimo technologijos, tikrai nieko. Greit, lėtai, jokio skirtumo...
HardAxe 2018-02-06 16:40
jei kažkaip stotelė galės įkrauti mašiną per dvi minutes, tai stotelei užtektų ir mažiau galios. stotelė gali turėti savo bateriją, kurią krausis kai nebus pajungta mašina. Tai blogiausiu atveju 2 minutes krausis klientas, dar 2 minučių tarpas atsiparkuoti ir prisiparkuoti kitam. Galima pajungti 5 kartus didesnę bateriją, tai stotelė IDLE`indama pasiruoštų greit įkrauti penkis automobilius, jeigu rezervas baigsis kraus jau lėčiau. Bet pagrindinis skirtumas tas, kad tesla gamina, o kiti tik kuria prototipus.
Xdmin 2018-02-06 16:50
Matai, tokia baterija tai ne backa vandens, kuri nesidevi pilstant pirmyn ir atgal. Taip eikvojama baterija savo tukstanti ciklu per 1 menesi gali isnaudoti jei i diena bus 30 klientu. Sita iranga turi ne tik atsipirkti, bet dar ir nauda atnesti, tai kWh kaina bus nebe 11-13cnt, o koks 30. Manau stenksis zmones krauti namuose/darbuose, saugojimo aikstelese is leto per nakti, nes taip bus ir pigiau ir sveikiau baterijai.
kestutisz 2018-02-06 16:51
Tai gal kištuko ir nereikės - krausis per per atstumą, per elektros lanką (?) tik priartėjus prie kontaktų :)
technologas 2018-02-06 17:14
Wikipedia rašo: Net jei keliskart atpigintų vis tiek brangokai gaunasi...
AAA000 2018-02-06 17:18
namie juk nieks netrukdo pasikraut su 5kw ivadu per 16 valandu arba su 10kw ivadu per 8 valandas. galima ir namie isirengt ta megawatini pakroveja, tiesiog reikia pasistatyt rezervini namu akuma. jei jis bus pigus kaip vanduo - nu tai kas trukdys kokius 5 rezervinius akumus pasistatyt garaze? viena automobilyje ir dar del viso pikto (kaip tikram lietuviui) - bagazinen pora isimest kad nepritruktum juk zada uz licio mazesnius bent 2-3 kartus. tai cia svoris 200-300kg eiles.
M134 2018-02-06 17:34
Angliškas žodis "design" nėra vienodos reikšmės kaip lietuviškas. Angliškai tai reiškia sukurti, suprojektuoti, nubraižyti ir pan. Lietuviškai telikus tik viena reikšmė - nupiešti, nubraižyti. Angliškas variantas turi daug platesnę reikšmę.
Gintaras64 2018-02-06 17:57
Džiugu, kad randamos alternatyvos, bet liūdna, kad realiai nieko šiai dienai apart Ličio jonų baterijų ir nėra. O ir patys lyčio ištekliai mane neramina, nes sako jau dabar jo trūksta, o jei dar ir visi elektromobiliais važinės bijau, kad ir nebeliks to ličio...
Nukainotas 2018-02-06 20:26
Ne visos baterijos turi ribotą įkrovimo / iškrovimo ciklų skaičių. Su atitinkamais katodu ir anodu bateriją galima krauti/iškrauti dešimtis, o gal ir šimtus tūkstančių kartų ir nebus jokio nusidėvėjimo. Tiesiog tokios baterijos max talpa bus žymiai mažesnė, bet tai šiuo atveju ne problema, nes baterija nebūtų kilnojama ir jos kompaktiškumas neaktualus.
mobilunkas 2018-02-06 22:57
idomu kaip atrodys tokio akumo klemai? 5cm diametro variniai kuolai?, o kur nuostoliai kontakte? tad reik dar keliskart storint akumo pajungima? kaip tokio storio kabeli atsinest prie masinos? tarkim 50 kg manekene nori pasikraut elektromobili, tai nepajegs net po 1 laida nusinest iki masinos. o jei kontaktas prastas del lietaus ar rudziu? kiek energijos issikirs kontakto vietoj? tarsi sprogstancioj transformatorinej?
Nukainotas 2018-02-07 00:42
Įvažiuosi į krovimo vietą, automatika iš apačios sujungs kontaktus ir pakraus. Viskas bus padaryta patogiai, nesijaudinkit dėl inžinerinių smulkmenų.
Borland 2018-02-07 01:07
galėtų lizdas būti dugne, atvažiuoji ir iš apačios išlenda kištukas į lizdą su automatiniu nusitaikymu
Nukainotas 2018-02-07 08:41
Kas tau pakišo šią mintį? :)