Ar saugos diržai kelia pavojų sveikatai, o gal net ir gyvybei?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-02-05 20:48
Na pasitaiko tokių situacijų, kai neprisisegęs išlekia pakankamai anksti iš automobilio.. o automobilis besivartydamas su jame likusiais keleiviais juos pribaigia, arba dar atsitrenkia į kokią kliūtį, bet čia laimės dalykas o ne statistika. Gali būti, kad dauguma mitų atėję iš senų laikų, kai diržai neturėjo automatinio įtempimo, o fiziškai mažai kas juos reguliuodavo (ypač jai automobilį vairavo keli vairuotojai)ir prieš diržui sulaikant vairuotoją jis dar kurį laiką juda į priekį. Dargi anksčiau automobiliai neturėjo deformacinių zonų ir mirties priežastis ir būdavo dėl diržo poveikio kūnui automobiliui kaip akmeniui sustojus palietus kliūtį. Bet neprisisegus greičiausiai rezultatas būtų toks pats. O dabar Saugos pagalvės, deformacinės zonos, aktyvus diržo įtempimas nustačius galimą susidūrimą (kartais net pajutus agresyvų vairavimo stilių), efektyvūs stabdžiai ir pan.. kas iš viso dar gali tikėti, kad be saugos diržų gali būti geriau..
vardasas 2018-02-05 21:38
teko nesavo nooru patekti i daug avariju taip jau nutiko, daugelis buvo nestiprios, bet dvi buvo ziaurios. pirmoje buvau be dirzo o masina vertesi gal 4-5 kulius, ziauriai sudauzytas buvau, antra avarija kaktomusa, as su dirzu buvau o vairuotojas be dirzo, rezultate man tik nosis luzo nes kvaila mada buvo uzsideti dirza ant keleno, o vairuotojas nulenke vaira, su galva ismuso priekini stikla ir neapsiejo be ligonines. tik avigalvis gali sakyti kad be dirzo saugiau
DariusWh 2018-02-06 00:45
Noretusi išsamesnės statistikos. Pvz. kiek proc. žuva ar susižeidžia dėl saugos diržo kaltės. Kiek proc. lieka gyvi ar nepatiria rimtu sužeidimų dėl saugos diržo. O čia vienas skaičius įdėtas ir apsišikit visi(my job is done).
gytis13 2018-02-06 09:14
Nuomonė, kad žmogus avarijos metu išskrenda iš automobilio ir lieka sveikas, turbūt suformuota vaikiškų animacinių filmukų, kur į automobilius įdedamos katapultos ir vairuotojas katapultuojamas. Bent jau man teko matyti keletą nerimtų avarijų kai vairuotojai buvo ne diržo. Mašina biskį aplamdyta, bet priekinis stiklas sudaužytas ir vairuotojas kruvina galva aplink mašiną slankioja. Bent jau priekį diržai būtini, gale tai dar dar ir be jų galima apseiti
obuglas 2018-02-06 09:35
Mašinoje diržai privalomi ar sėdėtum gale ar priekyje. Įsivaizduokite už jūsų sėdi vidutinis vyras (80 kg) ir tas vidutinis vyras avarijos metu virsta kokia toną mėsos, kuri trenkiasi į priekyje sėdintį žmogų iš nugaros ir jeigu viskas gerai, kas sėdi priekyje patiria tik daugybinius stuburo lūžius.
HardAxe 2018-02-06 10:17
niekada tokios negausi. Jeigu diržas išgelbėjo nuo nosies sumušimo/lūžio prie pakankamai mažo smūgio, tai bus net neįskaitinė avarija ir žmonės susipildys deklaracijas vietoje. Labai labai sunku pasakyti, kada diržas išgelbėjo nuo traumos.
AAA000 2018-02-06 10:47
as turiu draugeli, kur neprisiseges leke gal 160-180km/h (ikales siektiek, bet prisimena dar). perskrido per griovi 4-5m gylio, perskrido per krumynus (proskyna iskale, ja apziuret buvau, kai varem tvarkyt avarijos siukslynio), masina vartesi gal kelis kartus ir liko metalo gniuzulas (net skardinius ratlankius sulankste... nebuva ka parduot i dalis be mygtuku ir gal stanbdziu disku). vaziavo vienas. isskrido per galiniu dureliu langa vartymosi metu ir liko gyvas, tik prisitrenkes. pabaigos avarijos neatsimena, masina nuo jo gal uz 30m buvo. atsigavo samone ant dirvos luzo tik ranka ir biski apsidauze... oro pagalviu nebuvo.
audriusn 2018-02-06 12:07
cia is serijos "везет дураку когда йух на боку" - daugiau yra kai sekmingai iskrido per langa, o ant virsaus dar sekmingiau uzleke visas metalo lauzas, rezultate gavosi turisto pusryciai. nesisegantiem gale gan daznai suveikia argumentas "o jei tu pries tave sedinti uzmusi".
sub 2018-02-06 13:04
Diržas privalomas ne tik tam, kad apsaugotum save, bet ir kitus. Sėdintys gale taip pat turi segėti diržus, nes be diržo nuo galinės sėdynės iki priekinio lango labai trumpas laiko tarpas. Tuo labiau, kad avarijos metu gali sužaloti priekyje sėdinčius. Praeitos savaitės BMW ir stulpo akistatoje žuvo ir moteris sėdėjusi gale be diržo.
HardAxe 2018-02-06 14:54
čia yra kodėl bent jau galiniai turi dėvėti diržus: https://www.youtube.com/watch?v=M70yoV2ZizY o čia apie minkštai išlėkusius: https://www.youtube.com/watch?v=xuZqDPRx6aA https://www.youtube.com/watch?v=_Lkf4C2NgYI šių dienų ne frakenšteino mašinoj aš mieliau likčiau laužo viduje...