Europa planuoja su trenksmu ateiti į elektromobilių rinką: „arba statome 10 gamyklų, arba liekame už borto“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-02-19 10:14
vietoj to, kad tusciai ausintu burnas, ko reikia ar nereikia - geriau tegu pasitvirtina europos rinkos vidini pakeiciamo akumuliatoriu bloko standarta. skirta elektromobiliams. pvz koki nors bloka DC 36V kokiam nors patogiam gabarite su standartizuotais pajungimais, sakykim 12cm x 16cm x 36cm. ir galetu neisileist nei vieno pasalinio elektromobilio kur neatitiks nes prigamins kruva nestandartizuotu akumuliatoriu slamsto, prives i europa ir visi siukslynai bus pilni agresyvios chemijos... arba uzlauztu bent gamintojus susitart. nes kitaip pirksi ir pirksi visokius "firminius" uz tigubas kainas kas 5 metai...
amas 2018-02-19 12:39
Būtent, standartizavimas yra būtinas mirtinai ir kuo greičiau. Akumai buvo nebuvo, bet bent krovimas standartinis, geras ar blogas, greitas ar lėtas, bet būtinai tinkantis visiem, kitaip bus sugaišta baisiai daug laiko ir pinigų iššvaistyta, letai plis ir vistiek reiks standartizuoti.
AAA000 2018-02-19 12:56
krovimo jungty jau yra standartas, mennekes ar kazkaip panasiai vadinasi. ir nemazai saliu sita standarta pas save pasitvirtino kaip pagrindini - tik pervardino savaip bet cia tik AC srovei. o DC kolkas nera bendro standarto visokiu DC jungciu variantu prigalvota, ir su AC kartu ir atskirai... o tas "greiciausias" ikrovimas butent per DC vyksta
Marius.brn 2018-02-19 22:14
Krovimo standartai yra keli, tiek DC tiek AC. AC prasideda nuo paprastu kistukiniu i rozete kurie ateina su masina, kaip "pagalbinis pakrovejas". paskui eina AC namu stoteles iki 22kW. Bet ir automobilis turi tureti galimybe krauti tokiu pajegumu AC standartu. Japonai berots maks 7kW namuose. Priklauso nuo modeliu ir laidos labai. Paskui eina DC tiesioginis krovimas, Chademo standartas berots 62kW ir tesla supercharge 120kW. Siaip ir perejimu turi buti, tai nemanau kad bus didele beda kraustis tarp tesla ir chademo standarto.