Ar verta pirkti automobilio priedus? Reklama skelbia, kad jie gali padaryti kone stebuklus: kodėl jie kuriami, kam iš tikro pritaikyti ir ką apie tai sako ekspertai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2018-03-10 15:19
Teko naudoti xado metalo kondicionierių - jokio pagerėjimo nepajutau. Bet! Kondicionierius skirtas atstatyti variklio kompresijai, o aš net nežinojau ar ji jau buvo bloga - tiesiog turėjau problemų su užsikūrimu (problema buvo degimo kampe), tad nusprendžiau "pagerinti kompresiją". Tačiau pažįstamas susipylė tuos pačius "makaronus" į savo auto, tai sakė ir trauka gerokai pagerėjo ir dūmint mažiau pradėjo. Matomai jau buvo ką gelbėti. Žmones, su tokiu požiūriu, reikėtų siųsti į Mėnulio koncentracijos stovyklą Čia panašiai kaip per radiją girdėjau vieno ekonomisto vertinimą: daugiabučių renovuoti neapsimoka, nes po keliolikos metų buto vertė jau bus nukritusi ir investicija į renovaciją neatsipirks. Tai wtf? Renovacija skirta sumažinti šildymo kaštus, o tie šildymo kaštai - juodi dūmai į atmosferą. Suprask jei man niekas už tai nemoka, tai galiu visur prišikti, o ateities kartos galės gyventi po žeme...
mirtis 2018-03-10 15:28
Puikus YouTube kanalas yra daugeliuj visu situ nesamoniu tyrimuj. Paziurekit, nepasigailesit. https://www.youtube.com/channel/UC2rzsm ... 0Ng/videos
Robkinas 2018-03-10 16:37
Teko keleta kartu panaudoti kuro prieda, skirta dregmei is kuro bako salinti. Tai galiu pasakyt, kad senam karbiuratoriniam varikliui tikrai padejo. Ypac, kai ta masina prastovejo kuri laika tusciu baku ziemos metu. Buvo isbandyta ir su autokeltuvu, turinciu karbiuratorini benz.varikli. Iskart baigesi ciaudejimai, apsuku pulsavimai ir pan. Kadangi degalai autokeltuvui nuolat atvezami kanistrais is degalines, o kanistrai ne visada budavo idealaus svarumo. Daugiau jokiu kitokiu priedu nesu pyles, nes nelabai tikiu ju sukuriamu efektu.
Nerkus 2018-03-11 08:10
Į savo pirmą mašiną esu pilęs, kažką kas (gal ten teflonas buvo) padengia cilindurus plėvele, kad trintį sumažintų. Tik paskui po kiekvieno tepalo pakeitimo reikėdavo po pusę buteliuko to priedo supilti. Poveikis tikrai pasijautė, pasidarė lygesnis variklio darbas ir pradėjo ilgiau šilti variklis.
vardasas 2018-03-11 17:31
kai kamnors kils ideja kazka panasaus panaudoti tiesiog atlikit nuodugnius tyrimus, bandymus kad nebeliktu vietos PLACEBUI
ArturasArturas 2018-03-11 18:42
Na kas liecia xado ar kita panasaus pobudzio produkta, tai galiu pasakyt is savo patirties. Zodziu pradege tarpine, vanduo tekedavo i cilindra ir atvirksciai. Nuvaziavus i servisa, meistrai pakele galva, sako, gilze/stumolkis suestas, vaziuok, kol vaziuoja ir dekis nauja varikli. Zodziu tam cilindre jau buvo stipriai sukilusi kompresija ~14 (normali 11), tai kartais jau net detonuodavo ir esdavo tepalus, po 300-500ml 1000km. Kadangi variklis jau viskai nebetrauke, nesprendziau isipilti ta xado tepalo prieda su metalo kondicionierium, nes mazdaug jau blogiau vistiek nebebus. Efektas buvo vos jauciamas ir trumpalaikis. Ir jis gerokai brangesnis. Tada per kita tepalo keitima tiesiog nusipirkau tas tris pigiausias tubeles ex120 atrodo ir pagal kilometraza supyliau. Nu ir ivyko stebuklas, tepalo pradejo ryti daug maziau. Apie 100-200ml 1000km, trauka ryskiai pagerejo. Kuro sanaudos sumazejo. Tiesa efektas nera labai ilgalaikis, mazdaug dviem tepalo keitimam, bet su tuo tokiu varikliu jau pravaziavau daugiau nei 150kkm. Ir kolkas stabiliai 100/200ml tepalo 1000km. O varikli jau is principo buciau keites kitu, jei ne xado. Ta tubele gal 12eu. Kas antram tepalo keitimui. Bet kiekvieno atvejis individualus. Pas mane problema buvo didelis gilzes/stumoklio tepalo ziedo isdilimas, tai man padejo. Girdejau ir daug komentaru kam nepadejo. Dabar kompresija 11-11-12-12.5(buvo 14). Ir kadango to xado as jau supyliau pakankamai nemazai, tai atsisukus tepalo probke matosi ant velenelio susidares toks kauburelis, kur lieciasi voztuvo koja, nagu braukiant beveik nesijaucia, bet matosi.