BMW rimtai prisidirbo: JAV pateiktas kolektyvinis ieškinys - išmetamų teršalų kiekiai net 27 kartus viršijo leistiną lygį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-03-30 15:27
Melagis melavo per tiltą važiavo, tiltas sugriuvo, melagis įgriuvo Reikia kalti tokia baudą, kad mažai nepasirodytu, pvz 20-30% nuo apyvartos (ne nuo pelno), kad būtu pamoka kitiems sukčiams su garsiais prekių ženklais.
AAA000 2018-03-30 16:30
cia tiesiog bando isstumt europiecius is automobiliu rinkos nori gal pasakyt, kad amerikietiski grabai netarsus ir ten atitinka kakokias deklaratyvias eko normas? matyt kokias Teslas su GM isgelbet nuo bankroto nori, kol dar nevelu...
zet 2018-03-30 17:11
man vat idomu, kaip tiesiogiai iranga gali keisti ismetamu duju kieki? Ji gali keisti tik variklio, turbinos, kuro siurblio darbus. Kitaip tariant, tu duju testu metu isties ismesdavo mazai. Va man paprastam mirtingajam klausimas: tai gal ten tiesiog optimizacija tolygiam vaziavime, kas kartu ir mazina kuro sanaudas. Ir akivaizdu, kai startuoji ir lupi iki dugno, ten ir kuro tas sekundes valgo desimtimis kartu daugiau, ir akivaizdu, kad tuo metu ne tik kad kuro daugiau valgoma, bet jis ne taip graziai sudega. Jei pas amerikiecius (ir ne tik) visada buvo testai tokie, kad pamatuoja variklio darba prie tam tikros TOLYGIOS apkrovos, tai ir rezultatai kitokie. Tai kaip ten dabar nustato, kad virsija 27 kartus daugiau? Pakeite matavimo salygas? Tai pasikeite matavimo salygos. Cia tas pats kaip vienu metu matuoti kolorijas zmogaus ramiai einancio, o kita karta begancio sprinta. Kita vertus, jei per krata rasta tokiu softo irodymu, kur "tech patikros rezimas", "drbintai sumazinti ismetamas dujas patikros metu" ir panasiai, tai yra sukciavimas ir softas sumazindavo variklio galia iki 10 arkiu, kad tik apsukas palaikytu, ir realiai masina realia riedanti prie tokiu pat apsuku, elgtusi visiskai skirtingai. Bet net su BMW bendzu yra bajeriai, kad ant stendo neina taip paprastai ismatuoti variklio galia, nes kompas mato pasipriesinimo jega, ir atitinkamai ta galia koreguoja. Tad ne visi galios matavimo stendai sugeba gerai BMW galia ismatuoti. Tad jei ta pati optimazacija veikia ir patikros metu, gaunasi, kad varikliui nera pasipriesinimo, jis atitinkamai ijungia taupymo rezima. Tai kaip ten yra. Is tokiu pateiktu straipsniu tai nieko neaisku. Gali reiksti, kad Amerika uzpludo per daug auto is Europos. Cia nebus panasiai, kad ir Huawey tapo nesaugus ir neileistas i rinka.
BegantiKoja 2018-03-31 22:52
Yra serialas dokumentiniu seriju, vadinasi "dirty money" ten pirma serija apie visa ta skandala su vw ir bmw, viskas paaiskinta. kitos serijos irgi super ir apie trumpa.
amas 2018-04-01 12:10
Įdomu kaip kiti iš to išaivarto, kaip prie japoniškų neprisikabina. Su amerikoniškais tai viskas aišku. Prikuri debiliškų normų ir rinka "sureguliuota"
shift 2018-04-01 14:14
Nereikia čia tų konspiracijos teorijų. Lyg iš vaikų darželio rašytum. Normos visiems vienodos - pagal gamybos metus. Esmė ta, kad JAV dauguma visi važinėja benzininiais automobiliais, nes benzinas ten pigus. Ir amerikietiškos mašinos 95 proc. yra benzininiai. Todėl jie neturi tų problemų, kurios būdingos dyzeliams. Vokiečiai sukčiauja kompu reguliuodami mišinio liesumą. Kai įranga pastebi, kad vairas nesukinėjamas, gazuok negazavęs - į variklį patenka žymiai liesesnis mišinys, t.y. i r mažiau išmetama teršalų. Neatmetu to varianto, kad esama čia ir rinkos protekcionizmo elemento, bet vokiečiai patys kalti.
bahuriux 2018-04-01 14:47
Pirma dalis dėl benzininių auto teisinga. Bet dabar paapsakosiu trumpai apie dyzelių problemą iš techninės pusės. Dyz variklių problema nr 1 yra NOx azoto oksido junginiai kurie susidaro, kai ore (darbinėse dujose) yra perdaug laisvo deguonies, ta problema laisvai išsprendžiama su EGR vožtuvu kai į įsiurbimą paduodama atidirbusias dujas, variklį tai paverčia į nepilnavertį "galios vegetarą" kuris dar prie visko tampa itin neekonomišku. Ta cheatinanti programinė įranga tą ir daro, atidaro EGR perdaug ir sugadina gerą variklį, paverčia laikinai jį į nieko neėdantį, nieko netraukiantį (nes matavimo metu galios nereikia) ir dar neekonomišką. Beto kad mažėti NOx yra mažinamas suspaudimo laipsnis, o tas sumažina dyz variklių NK. Kita problema suodžiai, juos pašalina su kietujų dalelių filtru, bet jie kišasi tada reikia purkšti papildomai dyz kurą už variklio, kad nudeginti tuos suodžius nuo filtro. Jei važinėjama tik mieste ir tik trumpais atstumais filtras užsikiša ir gadina turbiną išmetimo vožtuvus ir dingsta ekonomija, nes išmetimo fazėj stūmoklis turi išpūsti per užkištą filtrą atidirbusias dujas, o tam sunaudojama energija, kuri yra iš dyz kuro. VW išvis durniai purškia saliarą ne už turbinos, bet į cilindrus išmetimo metu, gaunasi degusis mišinys kuris dega katalizatoriuose, kaip ir pas kitų gamintojų, bet problema kad dalis saliros papuola į karterį ir atskiedžia tepalą. todėl tas ekologinės nesąmonės ir meta žmonės lauk, nes jos yra blogis varikliui ir jūsų kišenei, bet kažkiek geriau gamtai. Čia neminėjau CO2 problemos išmetimo dujose, nes dyzelinių variklių atveju neretai CO2 būna gerokai mažesni nei benzo. Ištikro riekia eiti kitu keliu, yra tobulų ir švarių, bei ekonomiškų variklių, pvz. toyota atkinsono tipo VDV, mazdos HCCI ir audi tfsi/fsi daryti ekonomiškus benzininius variklius, palei ekonomija jie net neatsilieka nuo dyzelių bet yra žymiai švaresni. O atkinsono cilko VDV netgi ekonomiškesnis už dyzelį.
Pumper 2018-04-01 15:00
Trumpas JAV galimtojam keliamus kuro sąnaudų reikalavimus Obamas priimtus jau atšaukė, tai čia viskas akivaizdu, kad būtent to ir siekia. Tik išsipisinėja su tais ES gamybos auto reikalavimais ir testais.
Pumper 2018-04-01 15:04
Kokių gi dar konsporacijos teorijų? Trumpas gi dejavo, kad JAV per daug europietiškų auto parduodama, kai Europoj nieks neperka amerikietiško chlamo.
procc 2018-04-02 10:58
Be sukčiavimo į žvaigždes niekaip nenukeliausi ^^
HardAxe 2018-04-03 12:54
taigi klimato atšilimas pagal protingiausią amerikietį yra hoax. Reiškia nafik tą CO2 skaičiuoti, viskas ok su europietiškom mašinom USA