Nepamirškite dyzelino - „Bosch“ išsprendė problemą, lėmusią dyzelinių automobilių pardavimų kritimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2018-04-26 15:08
NOx yra blogiau už kietąsias daleles?
Xdmin 2018-04-26 15:33
Gal visgi tie griezti Euro standartai nera taip blogai, kaip is pradziu galvojau, nes privercia gamintojus grizti prie breziniu. Kad ir sitas "isradimas", speju, bet kuris darbuotojas, dirbes prie variklio projektavimo turejo sita ideja, bet niekam tai iki siol nerupejo. Cia tas pats, kas montuojant dujas, reduktoriu bagazineje sumontuotum (Hint: reduktoriu montuoja prie variklio, kad jis greiciau susiltu ir susildyti is baliono ateinancias dujas, kuo jis greiciau susyla tuo greiciau nuo benzino pereini prie duju). Galetu pagaliau ir tarsa pradeti normaliai matuoti, pvz 1km trasa, su keliomis stabdymo ir begejimosi vietomis, kur nurodytas minimalus greitis, estakada, nuokalne. Apvaziuoji rata, suskaiciuojamas ismestas tersalu kiekis ir lyginama, atitinki ar ne. Ir nesvarbu, ar tavo masina gamino prie Euro 2 ar prie Euro 10 standarto, jeigu masina tersia perdaug tai eksplotuoti mieste jos negali, koks skirtumas kad pagal kazkuriu metu standartus ji buvo gera, siandien standartai kitokie. Va tada ir pasimatytu realus tarsos skirtumai tarp 1.2l VW Polo ir V8 Toyota Tundra. Nes dabartiniai testai tai tiesiog idiotiski, matuojama kiek variklis ismeta duju ir daleliu tuscia eiga.
Robkinas 2018-04-26 20:48
Tuomet reiketu uzdrausti ir senas skalbykles, indaploves, kineskopinius tv, arba senas elektrines kaitlentes, ar saldytuvus, nes jos pagal siu dienu standartus ryja daugiau elektros, sunaudoja daugiau vandens ir pan. ? I don't think so...
lizunas 2018-04-26 23:30
Jei ką, prie reduktorių jungia aušinimo skystį, kad jis šildytų reduktorių, o ne sklindanti šiluma nuo variklio...
Shinigami 2018-04-27 06:47
Ar bent įsivaizduoji ką šneki? Pasistatei dabar namą už 200k euro A+ klasės. Po 5 metų valdžia nusprendė kad statyti galima tik A++ klasės namus. Dabar atvažiuoja pas tave į namus, tave iš jų išmeta ir namą sulygina su žeme. Nes neatitinka naujo standarto. O tau liepia statytis nauja.
Xdmin 2018-04-27 09:44
Kosmonaute, tema apie automobilius ir ju tarsa, prie ko ta skalbimo masina? Naudojama elektra namie tik siluma skleidzia. Butent todel ir elektromobiliai populiareja, nors bendra ju tarsa nera mazesne uz VDV. Jei technika matuotu kaip masinas, tai TV elektros sanaudos irgi butu matuojamos budejimo rezime. Visi TV tuomet tilptu i 1-5w, A+++ klases butu, o kadangi reali tarsa nemazetu, tai butu galvojami nauji budai kaip cia dar pamatuoti ta tarsa ir sugrieztinti, nekeiciant matavimo tvarkos.
Xdmin 2018-04-27 09:48
Taip, bet variklio spinduliuojama siluma irgi prideda kelis procentus. Esme ta, kad paskutiniu metu gamintojai nesistengia padaryti kaip imanoma geriau, jie tiesiog daro. Tas Bosch "isradimas" su EGR jau senai turejo buti naudojamas, kaip tuomet jie testuodavo tas savo sistemas, kad nepastebeti tokios paprastos galimybes sumazinti tarsa?
AAA000 2018-04-27 09:49
nera jokiu "siu dienu standartu", yra valdzios debilizmo standartas, pasiekes nauja lygi. kovot su tarsa yra sveikintinas sprendimas. o ribot elektros vartojima - konkretus debilizmas. taip nepagristai kenkiama gyvenimo kokybei. su tokia logika tuoj valgysi, syksi ir mirsi pagal standartus ir budais kaip nuriodys valdzia.
bahuriux 2018-04-27 11:04
Netikiu (arba grubios vertimo kaildos), kad pakėlus paduodamų dujų temperatūrą sumžės NOx emisijos, kiek teko priliesti EGR vožtuvą ant laisvų po kelių minučių jis karštas ir tikrai virš +200C. Apskritai iš turbinos paduodamas oras yra specialiai vėsinamas per intercoolerį, o čia matai pakels jau atidirbusių dujų temperatūrą kurios paduodamos į variklį ir mieste veiks ekonomiškai. Nebent bosch dar labiau suagresyvins EGR ir paduos dar daugiau atidirbusių dujų be laisvo deguonies į variklį, bet po tokio patobulinimo nesiskūskite, kad jūsų dyzelis kuro valgo kaip ir įprastas Otto ciklo benzininis variklis, nes jau dabar dyzelių kuro sąnaudos artėja prie šitos ribos. Dyzelius laisvai galima "numarinti" nes yra daug rūšių benzininių variklių kurie dyzelį ant ekonomiškumo netgi lenkia, kadangi kelis kartus apie tai rašiau, tai nebesikartosiu.
Xdmin 2018-04-27 19:15
Visiskai nesupratai kas parasyta. Isivaizduok, kad vertina tavo namo sunaudojama energijos kieki, pvz norma yra 2000kwh metams. Ir viskas, niekam neidomu nei plotas nei kokia klase to tavo namo. Koks 40kv namukas net ir G klases budamas atitiks sita norma, ir 300kv A klases irgi atitiks. Bet 100kw G klase jau ne, nes jam reikes daugiau. O kaip yra dabar? Visi priversti statytis A klases, tuoj bus A+, net jei ir 50kw, o kas nors kokiais 2000's pasistates 400kw G klase sunaudoja daugiau nei dabar visas kvartalas, ir nieko, viskas legalu. Tau tai atrodo normalu? Cia aisku prie daug ko galima prisikabinti, todel apie butus/namus nesipleciam. Griztam prie automobiliu, dabar matuojamas stovincios masinos ismetamosios dujos. Tai tas skaicius tik kamstyje egzistuoja, masinas juk perkam tam kad vaziuotume, tai ir emisijos turi matuojamos vaziuojant. Dabar gali pastatyti Toyota IQ ir Toyota Sienna, ir isivaizduokim kad abi turi toki pati varikli, koki 3.0l (ignoruokim fakta, kad IQ mazesne uz si varikli) ir abieju stovint sanaudos bus vienodos. Bet vaziuojant Siennos variklis tures atlikti daug didesni darba, nes masina keliskart sunkesne ir bus daug didesnes sanaudos ir emisijos. Bet to niekas nematuoja Jei jau kovot uz ekologija, tai pradziai reiketu bent jau pradeti matuoti viska teisingai, nes sekantis gamintoju etapas bus testo metu palikti viena veikianti cilindra ir ji dar sukti isisukusio smagracio pagalba, turesim nerealius skaicius ant popieriaus ir smoga mieste.
AAA000 2018-04-28 09:02
o tau atrodo normalu, kad isplitus tobulesnems saules, vejo, geoterminems sistemoms - energija principe bus nemokama. o tave valdzia vers kist i nama milijonus kazkokiam energetinio sandarumo standartui uztikrint ir tu busi priverstas leist savo uzdirbtus pinigus - jei aplamai noresi gyvent savo buste. bus situacija , kai apsiltinimo-sandarumo technologija kainuos puse tavo gyvenimo pajamu, kai realiai gali nusipirt energija gaminancios irangos uz 10% savo gyvenimo pajamu ir gaut ta pati energetini efekta. ta prasme tave vers kokiu 12-15 metu dirbt tusciai, kad atitikt energetinio debiliskumo standarta tu cia uz tai agituoji o pats ar sutiksi dirbt uz dyka tiek savo gyvenimo laiko? nes situacija krypsta butent sita linkme.
Xdmin 2018-04-28 12:33
1. Tai cia buvo paaiskinimas Shinigami su analogija apie bustus, nes su automobiliais teksto jis nesuprato 2. As taip pat nesu uz priverstine A klase, tuo labiau A++. Lenkijoje padarys privaloma B klase ir manau tai visai protingas sprendimas, nes B klase galima gana nesunkiai pasiekti ir daug sutaupyti. Kas dabar yra nesamone, tarkim nori mazo namuko, kokio 50kv, ir jis turi A klase pasiekti, kai realiai ar C ar A klase bus tai nepajausi didelio skirtumo sildymo saskaitoje nes jo plotas per mazas. O jei dar uzdesi kokia saules baterija ant stogo, tai pasigaminsi daugia nei sugebesi sunaudoti.
LinasM 2018-04-28 14:53
Žmogau gal nebesvaik apie C ir A klasių skirtumų nebuvimą. Jei valdžia priverstinai įpareigoja naujus projektus statytis A tai nereik tauzyt kaip yra zjbs C klasės name. Problema yra, kad per greitai tai daroma (įpareigojama) ir tai kainuoja per daug (statytis).
LinasM 2018-04-28 14:57
Dar venas "expertas". Namo kaina B nuo A klasės skirtumas 18%, iš kur tie "milijonai" ir nemokama energija. 40kv metrų namukas? kas čia? Ir vertinimas vyksta ne tik pagal galią, o ir sandarumą (kiek namas "praleidžia" oro). A++ klasės namą 100kv metrų pastatyt kainuoja apie 110-120k iki raktų. Architektūra nestebuklinga, bet tai realu, turiu gyvų pavyzdžių. Nereklamuoju, bet jei pačiam nepatinka naujovės vienoj ar kitoj srity - susilaikykite nuo neargumentuotų pareiškimų. P.S. nemokama energija (manau mūsų anūkai netgi to nesulauks dar)
bahuriux 2018-04-28 19:36
AAA000 teisingai sako, jis praktikas.
LinasM 2018-04-28 23:34
Bahuriux dėl išmanymo jei pastatei namą nereiškia, kad dabar esi geriausias žinovas iš visų (čia apeliuojant į tavo visažiniškumo pareiškimą). Ne tu vienas esi pastatęs nuo 0 ok? Pagarba už konkrečias mintis dėl statybų kainos, kaip tik norėjau tai pakomentuoti, kad labai priklauso kas stato. Bet vienareikšmiškai aiškint kaip ten C nuo A nesiskiria tai yra pievos. Manau kiekvienas mūsų norėtų turėt kuo taupesnį namą. Tik kad dabar reikalavimai nepagrįstai keliami kiekvienais metais ir dar taip skubinant (jau nuo šių metų A+ klasė turi būti gyvenamiems namams)- yra labai blogai. Atkreipiu dėmesį į tą žodį - privaloma. Jeigu tau patogu užsiimti katilo kūrenimu, granulių sandėliavimu tai puiku statykis. Bet yra žmonių kurie neturi laiko statyt savo rankom namus nuo 0 kaip tamsta, plius kūrenti ir užsiiminėti šūdais. Jie skaičiuos gyvenimo kokybę, o ne kiek euro centų atsiperka jų namas (taip jis neatsiperka, jūs tą ir norėjote pasakyt). Pagal komentarus atrodo kad puslapis turėtų vadintis ANTItechnologijos.lt (EV auto blogai, pasyvūs namai blogai ir tt.. )
Xdmin 2018-04-29 11:53
Tavo lankomiausias puslapis turbut bus hipster.com. Ne viskas kas nauja ir reklamuojama yra gerai, nes visu tu naujoviu tikslas yra susirinkti is klientu pinigus.