4 kilometrai laidų, nuo 30 iki 200 daviklių, 50 mikroprocesorių, nuo 2 iki 10 pagrindinių kompiuterių: štai ką apie šiuolaikinių automobilių elektroniką, jos remontą ir ateitį mano meistrai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ArturasArturas 2018-05-03 20:01
Pasirodo ne viskas taip paprasta, vis tik fizinis sujungimas dar yra, tik jis neveikia, kol normaliai veikia eleketronika, bet ekstra atveju masina sustabdytu, tik stabdyti jau reiketu be stabdziu stiprintuvo, isikibus i vaira ir turbut abiem kojom The brake pedal is still linked to a traditional tandem pump, though this piston doesn’t directly push brake fluid into the lines as with a conventional system. Instead the computer’s sensors read the driver’s input. A load simulator cylinder is designed to provide the driver with natural pedal feedback, while a linear actuator aims to make pedal feel consistent and predictable. The tandem pump’s connection to the pedal allows it to serve as a sufficient back-up in the case of a system failure (with a similar feel to a traditional system with no vacuum assistance).
Xdmin 2018-05-03 23:11
Tai realiai tas pats kai tave velka ir tu bandai vairuoti/stabdyti, visai kitoks vairavimas. Vaira sukiotii tai dar dar, bet stabdyti, ypac kai atstumas tarp automobiliu mazas, tai labai nesmagu.
HardAxe 2018-05-04 12:32
linko tarp stabdžių ir vairo stiprintuvo niekada nebuvo. Jų veikimo principas visiškai kitoks. Vairuodamas ar stabdydamas tu dalį darbo visada padarai pats, bet vakuumas arba stiprintuvo skystis padeda tau atlikti darbą. kaip Xdmin sakė, nemagiausia yra kai tave tempia, ypač žiemą (šalta ir labai rasoja priekinis stiklas), bet važiuoti įmanoma, tik reikia nusiteikti grubiems veiksmams. Jei mašina staiga užgęstų važiuodama prie stabdžio pedalo spaudimo galima prisidėti ir stabdant varikliu.
ArturasArturas 2018-05-04 13:48
Na bent atmosferini benzina, jei ne koks mechaninis variklio gedimas, daug paprasciau tempti ijungus kuo aukstesne pavara (5-6) ir nelaikyti apsuku zemesniu nei laisvos, kad tepalo slegis nebutu per zemas. Pasipriesinimas nera labai didelis (du-trys zmones gali pastumti), bet uztai turi ir vairo (elektriniams negalioja), ir stabdziu stiprintuvus, ir virve laikosi itempta. Tik degimo nereikia jungti, kad purkstukai neveiku, nes po to duslintuvas prisipildys benzino, kas nebus labai gerai, kai susitvarkes uzsikursi ar betempiant prades kurtis... Su dyzeliu turbut nelabai tas pavyktu del didelio suspaudimo laipsnio.
jordanbn2 2020-03-06 11:58
Tai pranesa apie gedimus pastoviai. Bet kadangi zinai kad jokio gedimo nera, nes automobilis techniskai tvarkingas tai vaziuoji ir nekreipi demesio