Kuo baigėsi ministerijos reikalavimas registruoti elektrinį paspirtuką: „Regitra“ pasiūlė važinėti, kol sustabdys policija, o techninių apžiūrų centras pažiūrėjo kaip „ožys į naujus vartus“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-05-07 12:40
Problema ta, kad biurokratai nesupranta transporto priemoniu esminiu parametru. O tai yra visu pirma transporto priemones svoris, ir antra pagal svarbuma - pasiekiamas realus greitis. Kuo sunkesne transporto priemone - tuo pavojingesne. Laikas butu pradet svert. Kas del visokiu smulkiu dvieju ratu transporto priemoniu tai jos irgi klasifikuojamas pagal svori. Jei zmogus gali tik paverst ant sono - cia motociklas. Jei gali atkelt nuo zemes visa - cia mopedas. Jei gali nestis - cia jau dviratis. Dviracio (panesamo svorio) lengvumo transporto priemone visiskai nebepavojinga, nes jos pavojingumo lygis zemesnis arba susilygina su pesciojo, einancio su prikrauta pilna kuprine gelezu. Ta prasme: tokio lengvumo transporto priemones registruot jau yra idiotizmo lygio aiskus virsijimas ir tokius reikalavimus isleidinejancius veikejus reiketu pas psichiatrus vezt. patikrint pirmumo ar neeiles tvarka nes jie aiskiai nebetinka valdiskai tarnybai... O TA isdavinejimo ir Regitros centrus reiktu aprupint svarstyklem.
FtBall 2018-05-07 14:17
Realiai offtopic, bet man užkliuvo, kad žmogus važiuoja su automobiliu į darbą tokį atsumą, kurį pėsčiomis įveiktų greičiau. Pats žmogus teigia, kad per 7min pasiekia darbą, važiuodamas maksimaliu 26km/h greičiu. Blogiausiu atveju, jam 3km iki darbo, kas neskubant užtruktų ~30min ėjimo pėsčiomis ( pats ~4km neskubėdamas einu ~45min).
HardAxe 2018-05-07 14:57
Angliškos ar US mašinos tiap pat niekas neužregistruos nepaisant variklio galios ir maksimalaus greičio. ko čia piktintis? bando užregistruoti TP neskirtą EU ir neatitinkančią EU reguliavimo, tai ir nepavyksta. Man tai šitas straipsnis skamba labiau kaip rezonansinė rašliava į buvusią/būsimą xajomi reklamą portale.
Shinigami 2018-05-07 15:06
turėtu prie nugaros prisikalti registracijos numerius ir praeiti techninę apžiūra, nes sugeba 800 metrų bėgti vidutiniu 24 km/h greičių, o trumpesnius atstumus ir greičiau. O kas bus kai išleis masiniam vartojimui skraidlentes?
woozyy 2018-05-07 15:27
Lietuvoj yra buve nubaustu su dviraciu greiti virsijusiu, nes vaziavo 10km/h Prigalvoja tokiu dalyku tik tam jog paroditu, kad dirba kazkas. Nesvarbu jog rezultatai mazu maziausiai apsurdiski. 99% komentatoriu pasiulo gereznius variantus nei valdzia
HardAxe 2018-05-07 17:14
3km po darbo nėra toli, bet ryte tai reiškia papildomą pusvlandį miego... Šiaip tokiam atstumui geriausiai tinka dviratis? Bolt`as kaip ir sportinė mašina - nors ir turi daug galios jam privaloma vaikščioti "pėščiųjų greičiu", o greitasis ėjimas apsiriboja ~10km/h Skraidlentėm reikės vienmotorio orlaivio lakūno teisių, bei teks įvykdyti perteklinius reikalavimus (airband licenzija+racija, skraidymas tik gerom meterologinėm sąlygom, etc)
AAA000 2018-05-07 19:50
3km vaiksciot i viena puse jau daugoka. ypac jei dirbi fizini darba. po darbo, pavargus, tie trys kilometrai pestute jau nervins. bet ofisinei ziurkei tai cia puiki manksta.
immortallt 2018-05-07 22:52
3 km dviratį tingiu traukti, o dar reikia ir rūbus persirengti, na bent jau kitus batus pasiimti, nes pas mane klipsai pvz... Reiks gal kitąmet pradėti į darbą į vieną pusę po 15 km važinėti dviratuku. pusvalandukas kelio, tik grįžti bus pirmą mėnesį iššūkis - statokas kalniukas. Turbūt stačiausias ir ilgiausias Vilniaus miesto teritorijoje.
Xdmin 2018-05-07 23:07
Griztant kalnas nedidele problema, didesne problema vaziuojant i darba, tuomet be duso jau niekaip.