Kinai sukūrė „Bugatti Chiron“ kopiją - nepatikėsite, kiek galios turi šis mažylis ir kas gali jį vairuoti  (6)

1500 AG galios „Bugatti Chiron“ nebus parduodamas Kinijoje. Dėl griežtų taršos reikalavimų superautomobilio kaina šioje rinkoje gerokai viršytų 2,5 mln. eurų sumą, kurią moka europiečiai. Tačiau kinai sugalvojo itin paprastą šios rimtos problemos sprendimo būdą: jie ėmė gaminti elektrines šio modelio kopijas.

Galima vairuoti be pažymėjimo

Kiniškasis „Chiron“ lakoniškai pavadintas tiesiog P8, o jį sukonstravo Šandongo provincijoje įsikūrusios „Quilu Fengde“ kompanijos inžinieriai. „Bugatti“ kopiją varo 3,35 AG galios elektros motoras, kuriam energiją tiekia 72 voltų rūgštinė švino baterija.

Gamintojas skelbia, kad jos įkrovimas trunka 10 valandų, o energijos užtenka įveikti 150 kilometrų atstumą. Pagal Kinijos įstatymus maksimalus P8 išvystomas greitis neturėtų viršyti 50 km/val. Kompanijos atstovai prasitarė, kad pašalinus ribotuvą jis yra šiek tiek didesnis ir siekia 65 km/val. Elektromobilis patenka į lėtaeigių elektrinių transporto priemonių kategoriją, o tai reiškia, kad vietinėje rinkoje jį vairuoti galima netgi neturint vairuotojo pažymėjimo.

Siūlomi keletas spalvų derinių – raudonos arba baltos su juoda. Dviem atspalviais yra dažomi ir „Bugatti“ automobilių kėbulai. Superautomobilio dizainas, o ypatingai priekinė jo dalis, nukopijuota orientuojantis į ribotą kompanijos biudžetą ir surinkimo galimybes.

Apsimetėlis yra net 44 centimetrais trumpesnis ir 20 centimetrų siauresnis, taigi rasti vietos aikštelėje bus lengviau nei vairuojant tikrąjį „Chiron“.

Vilios maža kaina

Visgi didžiausias P8 privalumas yra kaina, kuri prasideda nuo 32 tūkst. juanių (4200 eurų). Kinų automobilių naujienų portalo carnewschina.com vertinimu, pridėjus importo, ekologijos ir superautomobilių mokesčius „Chiron“ kaina jų rinkoje siektų 7,5 mln. eurų.

Ryški salono apdaila

Viduje sumontuotas skaitmeninis prietaisų skydelis, septynių colių lietimui jautrus ekranas, sportiškas vairas, raudoni kilimėliai, blizganti transmisijos valdymo rankena ir didžiulis elektros tiekimo atjungimo mygtukas.

Už priekinių sėdynių įrengta vientisa sėdynę, ant kurios teoriškai gali įsitaisyti du keleiviai. Taip pat elektromobilis turi nemažą bagažinę. Idant P8 išorės dizainas atitiktų originalo konstrukciją, gale taip pat sumontuoti netikri išmetimo sistemos antgaliai.

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt

(16)
(10)
(6)

Komentarai (6)