„Toyota“ pristatė naują savo strategiją ir elektromobiliai jos nebedomina: rimtai imsis visiškai kitokios technologijos  (15)

„Toyota“ planuoja po 2020 m. labai padidinti bendras kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV) pardavimo apimtis – nuo dabartinių 3000 vnt. iki ne mažiau nei 30 000 vnt. per metus, rašoma pranešime.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Siekdama pasirengti tokiam augimui, bendrovė pristatė dviejų naujų pagrindinių objektų planus: tai – naujas pastatas šalia pagrindinės automobilių gamyklos serijinei kuro elementų blokų gamybai plėsti ir nauja aukšto slėgio vandenilio talpų linija veikiančioje gamykloje. Vykstant reakcijai tarp vandenilio ir deguonies, kuro elementų blokuose generuojama elektros energija, kuri tiekiama į vidaus sistemas ir yra varomoji FCEV automobilių jėga, užtikrinanti nulinius taršos rodiklius. Vandenilio kuras laikomas talpose. Siekiant mažinti sistemos savikainą ir patenkinti augančią kuro elementais varomų elektromobilių paklausą, būtina plėsti abiejų komponentų gamybos mastą.

Gamybos pajėgumų didinimas

Siekdama padidinti kuro elementų blokų gamybos pajėgumus, „Toyota“ perkels jų gamybą iš Toyota mieste įsikūrusios Honsha gamyklos cecho į naują moderniai įrengtą aštuonių aukštų pastatą, pastatytą tos pačios gamyklos teritorijoje.

Aukšto slėgio vandenilio talpos bus gaminamos naujoje specialioje gamybos linijoje, įrengtoje šalia esančioje Shimoyama gamykloje (Nr. 3) Miyoshi mieste (Aičio prefektūra). Anksčiau vandenilio talpos buvo renkamos Honsha gamykloje mažesnėmis partijomis. Toyota vandenilio talpos pagamintos iš ypač storo anglies pluošto ir yra atsparios bet kokiam poveikiui.

Naujos vandenilio talpų gamybos linijos Shimoyama gamykloje įrengimo darbai dar tik prasideda. Naujo kuro elementų blokų gamybos pastato išorės statybos darbai jau baigti ir dabar pradedami vidaus darbai. Daugiau informacijos apie atitinkamus gamybos objektus bus paskelbta vėliau. Gamybos pradžia numatyta apie 2020 m.

FCEV prekyba plečiama į naujas šalis ir regionus

Kuro elementai – jau išbandyta technologija, kurią galima gaminti platesniu mastu. „Toyota“ pirmoji 2014 m. gruodžio mėn. rinkoje pristatė serijinės gamybos kuro elementais varomus sedanus „Mirai“. Gamybos ir pardavimo apimtys augo kiekvienais metais – nuo 700 vnt. 2015 m. iki beveik 2000 vnt. 2016 m., o 2017 m. šie rodikliai padidėjo iki 3000 vnt. „Toyota“ planuoja iki 2020 m. padidinti metines kuro elementais varomų elektromobilių pardavimo apimtis visame pasaulyje iki 30 000 vnt.

Dabar „Mirai“ automobiliais prekiaujama 11 šalių – Japonijoje, JAV ir devyniose Europos šalyse. Šiuo metu Australijoje, Kanadoje, Kinijoje ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose vyksta demonstraciniai „Mirai“ bandymai. „Toyota“ siekia ištirti kuro elementais varomų elektromobilių paklausą, toliau remdama iniciatyvas skatinant vandenilio infrastruktūros plėtrą.

Nuo maždaug 2020 m. Japonijos rinkoje Toyota yra užsibrėžusi parduoti ne mažiau nei 1000 kuro elementais varomų elektromobilių per mėnesį ir daugiau nei 10 000 vnt. per metus.

Kalbant apie komercinį sektorių, 2017 m. vasario mėn. „Toyota“ pradėjo tiekti kuro elementais varomus autobusus Tokijo merijai, o 2018 m. pristatė galutinę „Sora“ versiją su trimis papildomais autobusais. Iki Tokijo olimpinių ir parolimpinių žaidynių, kurios prasidės 2020 m., „Toyota“ planuoja parduoti bent 100 tokių autobusų.

Ateityje „Toyota“ plės kuro elementais varomų automobilių asortimentą ir toliau tobulins savo produktų įvaizdį, stengdamasi sumažinti jų savikainą. Be to, „Toyota“ toliau bendradarbiaus su „Toyota Group“ ir kitomis įmonėmis, įgyvendindama vandenilio tiekimo infrastruktūros ir mažai anglies dvideginio išskiriančios vandenilio tiekimo grandinės kūrimo projektus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(43)
(4)
(39)

Komentarai (15)