Vokiečių inžinieriai išardė keturis „Tesla Model 3“ automobilius - jų tyrimas parodė, kad kažkas ne taip

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zet 2018-06-04 15:05
patiko informacija apie bateriju sudieties pokycius. Butu idomiau suzinoti, kaip tai keicia baterijas apskritai, nes pati baterija turi daug charakterstiku.
justt 2018-06-04 16:43
Straipsnio esme: vokieciu inzinieriai kraipo galvas. Kas kaip kodel- neaisku
HardAxe 2018-06-05 09:33
Ką reiškia tokios išvados? model3 pirkimas yra nerealiai gera kainos/kokybės investicija, su neužkelta kainos marža. Inžinieriams su juo viskas ok, galvas kraštosi nebent vokiečių vadybininkai.
amas 2018-06-05 14:53
Bet toks neinformatyvus tas jūsų straipsnis.
Laurynas19 2018-06-05 15:11
Manau nėra nei vieno model 3 automobilio parduoto už $35,000. Visi kas perka visada prided priedus, tokius kaip: Galingesnės baterijos, Visapusuškas auto pilotas - + $5000 Geresnis salonas/garso sistema Didesni ratai Parinkta kitokia spalva ir tt. Taip ištikro kaina pakyla iki $50,000
manciukaz 2018-06-05 17:24
Tai, kad, net 73 % Amerikiečiu nebenori atuopiloto.. jie manau labiau norėtu geresniu stabdžiu ar valdymo posukiuose, ko tesla pasiulyti negali..
manciukaz 2018-06-05 17:26
Jo ir stabžiai ahujeniausi pasaulyje D Toli teslai iki Vokišku gamintoju kaip BMW ar Mercedes.. ta lektromobili kekvienas gali pagamint, bet gera automobili ne. Tesla turi tik viena privaluma greitas isibėgėjimas.
Studenciokas 2018-06-05 17:32
Kuo tau kliūna jų stabdžiai?
Creatium 2018-06-05 18:28
Buvo čia kažkoks nepasitenkinimas kilęs dėl stabdžių, tai Tesla pataisė per softo update ir viskas. Tai dabar visi dar kokius 5 metus skalambys nesąmones.
Pjovėjas 2018-06-06 09:24
Nesikabinėju, tiesiog smalsu, kaip gali pagerinti stabdžius iš esmės vien per softo update? Ar tai nereiškia tiesiog, kad pačioj pradžioj tas softas buvo visiškai kreivas? (pvz., ABS'as veikdavo neefektyviai ir pan.)
Šaras 2018-06-06 09:36
Nereikėtų rėkaut nieko nesuprantant apie elektromobilius. Jų stabdžių sistema daug sudėtingesnė, nes stabdant kartu kraunamas akumuliatorius, jei per daug užstabdysi - prarasi energijos, jei bandysi išgaut daug energijos - pailgės stabdymo kelias, tą subalansuoti sudėtinga.
Galonas 2018-06-06 10:20
manciukaz susirink faktus prieš komentuodamas. Tesla model S stabdymas prilygsta 'high-performance sports car at 118 feet ', o manevringumas jos toks, kad važiuodama 55mph gali tiesiog apvažiuot tą kliūti. Tie patys consumer reports taip rašo. Model X praktiškai neįmanoma apverst. Model 3 manevringumas dar geresnis nei Model S, su tokiu žemu masės centru kitaip ir būt negali. Neveltui sakė, kad high performance model 3 trasoje bus geresnis už m3. Žinoma, ne su tais pačiais stabdžiais. O stabdžius pagerino pareguliuodami ABS, prieš tai per daug ratai susirakindavo. Ką pagerino ABS skaičiavimuose tik Tesla gali pasakyt. Ar algoritmą pagerino, ar daugiau proco išskyrė ar dar ką... Bet faktas, kad dabar jokia kita kompanija neatlieka tokių update'ų mašinoms. Laurynas19, Model 3 dabar net negali gaut bazinės komplektacijos. Pirmi eilėje sumokėję už pribumbasus, nes akivaidu, kad apsimokiau parduot mašiną su 7k kainuojančiu pilnu autopilotu, kurį tik žada įjungt kitais metais nei bazinį modelį kur klausimas kiek dar jie uždirba, jei tik hardware ir surinkimas kainuoja 26k$. O Teslai bapkių reikia kaip oro norit pastatyt gamybos linijas Roadsteriui, sunkvežimiui ir būsimiems Model Y ir Pickup'ui
HDi 2018-06-06 14:29
Pats susirink faktus prieš komentuodamas. Problema ten buvo su stabdžių paskistymu tarp fizinių stabdžių ir regeneravimo. O ABS ten greičiausiai toks kompas skaičiuoja, kad dabartiniai laikrodžiai galingesni už tą ABS'o kompą. Ir duodu 99% kad tesla pati ABS'o sistemos negamina ir nekuria o naudoja Bosch arba Continental ar kokio nors Denso, Delphi gaminius, kaip ir likę gamintojai.