Kuo gresia automobiliui galios didinimas perprogramuojant variklio valdymo kompiuterį? Ką sako meistrai ir ką po tyrimų pastebėjo VGTU profesorius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sauliuxa 2018-06-06 12:24
Copy/paste du kart padarete isitaisykite klaidas pries ikeldami straipsni
SaMaras 2018-06-06 17:33
Na VW 2,0 TDI 2015m 55kW ir 75kW varikliai identiški, tiesiog skiriasi supūsta programa.. Jei nori 55 gali pasidaryti galingesniu neprarandant garantijos, tiesiog reikia tai daryt autorizuotam servise už beprotiškus pinigus.. (tik nežinau, ar techninį pasą tokiu atveju keičia ar ne)
mixed 2018-06-06 17:41
Seip tie visi galingumai gamintojo del ekologijos daromi..
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-06 19:29
Čia ir baigiau skaityt straipsnį. Jau seniai susidariau nuomonę apie profesorius: tai seniai, sugebantys sugeneruoti 1 super gerą idėją per metus, o visa kita eiliniai bukapročių pezalai SaMaras ir mixed jau pateikė 2 argumentus! O aš pridursiu, kad gamintojas nėra dievas - jis irgi nesugeba visko numatyti, tai nereikia stebėtis, kad "garažinis meistras" randa dar ką patobulinti!
zet 2018-06-06 20:33
tik autoriumis pamirso pamineti, kad kartais gamintojas specialiai daro diversifikacijas, pvz kai tas pats variklis eina i kelis modelius, brangesnius bei galingesnius, ir pigesnius bei maziau galingus. Taip paprasciau negu tureti kelis atskirus variklius. Arba buna panaudoti kitu gamintoju varikliai ir pritaikomi esamai masinai. Tiesa, per daug pasididinus galia reikia nepamirsti ir visu kitu mazgu, ar jie ta galia atlaikys, kad ir pvz sankaba.