Baudos iš vidutinio greičio matuoklių ateis kitaip: nuo kitų metų teks atsakyti net ir už menkiausią pažeidimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2018-06-07 09:40
Lindemann šaunuolis, kad ištruakiai statistika, bet patį tave ji ir supainiojo. Kad kelio numeris prasideda raide A, tai dar nereiškia, kad tai automagistralė. Nes automagistrales žymį ne numerio raidė, o specialus ženklas. Šialiai-Radvišliškis - nėra greitkelis, net jei ten ir greitkelis tai ženklais apribotas maksimalus greitis, kadangi daug kas nesilaiko jo, tai ir pastatė matuoklius.
zet 2018-06-07 12:45
Kas idomu, kad nuomones atspini atskirus sisemos balansavimo atramos taskus, kur balansavimo taskas turi buti padetas kazkur tarp ju. Bet visada atsiranda zmoniu, kurie pradeda kitus vadinti runkeliais vien uz bandyma subalansuoti sistema. Jie vadina kitus runkeliais ir garsiai saukia, kad subalansavimo taskas turi buti padetas ant vienos atramos, o ne kazkur kitur.
sub 2018-06-07 14:02
Zet, rimtai? Dabar apie greičio matuoklius kalbėsim kaip apie balansavimo sistemas. Tai tokiu atveju, sistema pilnai subalansuota. Matuokliai stovi ten, kur jų reikia. Ir jei kažkas nori važiuot greičiau, tegul važiuoja greičiau ir moka baudas. Žinai, kodėl tokius vadina runkeliais. Nes jie važiuoja taip kaip nori, žino kad juos nubaus, bet tada dar ateina pasigynčyt kokie jie teisūs ir kokia sistema bloga, nesubalansuota.
zet 2018-06-07 14:30
, pvz dabar tu mane uzsipuolei, nes pasakiau, kad noriu subalansuotos sistemos cia lygiais tas pats, kad uzsipulti zmogu, kuris pasakytu, kad nori, jog visi butu laimingi
kestutisz 2018-06-07 15:09
Tiesiog aš už commonsensą - keliukai net neprašyti atliko eksperimentą, kurio rezultatai absoliučiai rodo tai, kad saugus greitis yra gerokai didesnis už tą kur ženkliukuose, bet vietoj protingų išvadų (didesnio greičio) gauname tik gąsdinimą baudomis. Tokia tad ir reakcija.
vaidas100 2018-06-07 15:52
Runkeliai tie kurie kelius projektuoja ir ženklus stato, deja. Jeigu greitį konkrečioje vietoje viršija >90% vairuotojų tai matyt kažkas blogai su ženklais: Ukmergės g., Vilnius Kelio projektavimo šedevras: https://goo.gl/maps/jbzha6nstiC2 Tiltas išlenktas horizontaliai ir dar kalnelis. Praktiškai nulinis sukibimas žiemą važiuojant >60 km/h. Kiek jau ten avarijų buvo? Nebėra sveikos vietos kelio atitvaruose... Katik gi kelias atidarytas! Čia jau nesigilinant, kad tas tiltas galėjo būti bent 3 kartus trumpesnis ir pigesnis... Bet kam taupyt juk ne savo pinigai... Lygiai taip pat ir su tais visais greičio matuokliais - pinigų švaistymas. Lietuvoje avarijų statistika gerėja tik dėl vieno dalyko - mažėja žmonių. Kita nesąmonė: https://goo.gl/maps/AyEsY4p87do Kokio velnio ten TIK pėsčiųjų tiltas? Planas daryti kuo didesnius kamščius, kad visi su viešuoju važinėtų? Pilaitės pr., Vilnius... Bandau būti pozityvus, bet nelabai matau normaliai suprojektuotų kelių, šaligatvių, dviračių takų ir ženklų...
Kyborg 2018-06-07 16:29
Ir ką gi šioje vietoje automobilių tiltas išspręstų? Sujungtų gatveles kurios nepritaikytos dideliems eismo srautams, jau nekalbant apie tai, kad automobilių tiltas kainuotų kelis kartus brangiau.
vaidas100 2018-06-07 16:54
Didžioji dalis kainos yra žemės darbai. Būtų kainos skirtumas turbūt 10-20%. Vietoje metalo konstrukcijos viso labo reikėtų daugiau pinigų betonui.
vaidas100 2018-06-07 17:11
Tu apie pasekmes kalbi, o aš apie priežastis. Nesugeba įvertinti, nes didžioji dalis ženklų kvailai pastatyti, todėl žmonės visai nebepaiso ženklų. Pateikiau du skirtingus atvejus: 1) Ukmergės g. važiuosi pagal taisykles sukelsi kažkam avarinę situaciją, nes vilksies trukdydamas srautui 2) aplinkkelyje važiuosi pagal taisykles žiemą ant to tilto nepadės net ir pačios geriausios padangos Dabar vienintelis variantas Lietuvoje šią problemą spręsti - keisti visus ženklus į kitos spalvos, t. y. vietoje balto fono daryti geltoną, kad būtų aišku, kad šitų ženklų reikia tikrai laikytis.
AJM 2018-06-07 17:31
Lietuvos kelininkai kalti tik dėl to, kad pataikauja gaideliams. Pvz teko skaityti ką lenkai pasidarė, jie kaip tik ėmė siaurinti gatves, mašinos arčiau viena kitos, mažiau noro spaust gazą. Kas kad anie staugė. Keliai miestuose tampa nepalankiais greicio ženklų interpetuotojams. i prisigalvoja, kad keliu galima paspausti ir paksui stebisi ko atitvarai sulankstyti. Vadinas buvo varyta didesniu greičiu negu kelio plano saugus
vaidas100 2018-06-07 17:34
Ženklas 90km/h. Jeigu tiek važiuosi pasibučiuosi su atitvaru 100%.
Kyborg 2018-06-07 17:39
O kodėl dabartinių ženklų nereikia laikytis? Tamsta yra prilivegijuotas kuriam įstatymai negalioja?
vaidas100 2018-06-07 17:54
Sakyčiau pernai Ukmergės g. turėjau tragikomišką pokalbį su policininku. Važiavom penkiese 4K juosta. Pokalbis: POL: -Kodėl važiuojate "A" juosta? AŠ: - Čia pareigūne yra "4K" juosta tik pamiršo kažkas ant būtent šito stulpo prie kurio stovite pakabinti "4K" ženklą. Ant asfalto "4K" yra. POL: - Parodykite man "4K" ženklą. Negalite? Vadinasi čia "A"... AŠ: - Ok, pareigūne pranešiu apie šią problemą kam reikia. Nors manau čia yra policijos pareiga jeigu matote, kad yra netvarka su ženklais tą problemą spręsti... POL: -<tyla> AŠ: - Ar galiu, pareigūne, jau važiuoti? Sudarome kamštį be reikalo. POL: -Gero kelio... Pranešiau. Išsprendė problemą po 2 mėnesių - perkabino tą patį ženklą nuo vieno stulpo ant kito? Dabar policininkas gali prie kito stulpo už 50 metrų taip pat stovėti...
vaidas100 2018-06-07 17:56
O pats kodėl viršiji greitį Ukmergės g.?
vaidas100 2018-06-07 17:59
Aš ten atitvarų nelamdžiau. Tfu.. tfu.. tfu...
1hitkillhack 2018-06-07 18:46
Gerai, padidins "saugų" greitį tarkim per 20km/h. Visi šiaip ar taip važiuoja +15- +20 km/h. Kas gausis? dabar galima 120 vasarą, padarius pakeitimus banda budulių skrietų 150+ "legaliai", kai kiti pirma juosta vilktūsi su supuvusiomis mašinomis ir fūromis kaip visada apie 100 (net nekalbu apie tai, jeigu fūra sugalvotų lenkti fūrą... Jokių ekperimentų nereikia, mūsų šalyje žuvusių žmonių skaičius vienas didžiausių europoje. Kas antras žuva kalyje nes kažkas nepaisė saugaus greičio. Ir tu siūlai gydytis šį dalyką didinant leistiną greitį? Gal man paaiškinsi tokį mąstymą? Viršyji greitį, tu puikiai suvoki, kad gresia bauda. Gauni baudą- tu piktiniesi ir keiki visus iš eilės... Kur logika?
vaidas100 2018-06-07 19:05
Čia kaip su prostitucija. Galime ir toliau apsimetinėti, kad to nėra. O galime tą legalizuoti, kontroliuoti, rinkti mokesčius bei rūpintis prostitučių ir jų klientų saugumu. Taip pat ir su greičiu. Reikėtų ženklus statyti pagal srauto greitį. Nėra tarp vairuotojų 90% savižudžių-manjakų-bepročių. Jeigu susiklosto kažkoks srauto greitis vadinasi jis ne šiaip sau atsirado.
zet 2018-06-07 19:06
Tas kas antras zuna, nes buna visas komplektas nusizengimu: alkoholis, greitis, neatidumas, chuliganiskas vairavimas, lenkimas tam neleistinoje vietoje, plikos padangos, teisiu nebuvimas, masina ne techniniam stovyje ir t.t. Tiesiog prie visko ir greitis virsytas, toks ivykis patenka i suvestine, kur del virsyto greicio atsitiko eismo ivykis.
zet 2018-06-07 19:41
Nu nereali logika. NEREALI. O kodel negalima subalansuoti sistemos: padaryti normalu leistina greiti (sumazinti kur pavojinga ir priesingai, padidinti kur saugesni ruozai) ir bausti uz virsyta greiti ir bausti grieztai. Tai pagal tave gaunasi: padarykime leistina greiti 30km/h mieste, nes pagal statistika didzioji dalis virsyje 20km/h. Tai gausis, kad vaziuos mieste kaip ir reikia: 50km/h. Auksine logika. O paskui kazkas sugalvoja, kad reikia bausti uz 1km/h virsyjima, ir visi tures mieste vaziuoti ant 25km/h? Tai gal geriau padaryti mieste 60km/h leistina ir bausti uz virsyta 1 ar 2 ar 5km/h? Nenoresi vaziuoti vis dirsciodamas i spidometra ir vaziosi 48-55km/h ruoze. Tad jei pagal tave musu zenklai turi buti pritaikyti greicio virsyjimams, tai gal ir tolerancijos riba uzkeliam, bausti tik virsijus 30km/h virsijus? Arba padaryti realius greicio limitus ir bausti kad ir uz 1 virsyta kilometra (tiesiog ta paklaida i trauki i leistina greiti, kaip mano pavyzdyje). Mano pasiulymas: sumazinti leistina greiti pavjuoinguose ruozuose, padidinti nepavuojinguose. Apsispresti ar bausti uz 1-5km virsyjima, ar uz 10-15km virsyjima. Jei bausti uz 1km virsyjima - prideti prie leistino greicio + 10km/h (gal but isimtis butu gyvenamosios zonos). Ir po siu dvieju kruopsciai ir saziningai atliktu darbu galima ir padidinti baudas uz greicio virsyjimus.
1hitkillhack 2018-06-07 21:32
Pritariu visu 100%. Bet niekas to nedarys. Kaip ir pats sakei, automagistralėse padidino greitį, o ką padarė, kad sustabdytų avaringose vietose? Pastatė ženklą su dideliu juodu tašku? Ar radarą? Per kurį pervažiavus už 50m jau važiuoji dar didesniu greičiu nei prieš tai?