„Forbes“ skelbia kokie prekių ženklai yra patys vertingiausi pasaulyje 2018 metais: tai pačios turtingiausios ir galingiausios kompanijos  ()

Naujausias žurnalo „Forbes“ reitingas rodo, kad technologijų bendrovės ir toliau dominuoja tarp labiausiai vertinamų prekių ženklų. Penkias aukščiausias pozicijas užima būtent technologijų gamintojai, jie taip pat sudaro penktadalį viso vertingiausių prekių ženklų šimtuko.

Šiame sąraše – tik viena Kinijos bendrovė, kurios vardas čia atsiduria antrus metus iš eilės. Pernai „Forbes“ šimtuke debiutavusi bendrovė „Huawei“ su 8,4 mlrd. JAV dolerių vertinamu prekės ženklu šiemet šoktelėjo iš 88 į 79 vietą.

2017 m. šio prekės ženklo vertė siekė 7,3 mlrd. JAV dolerių. Sparti plėtra ir investicijos leido „Huawei“ prekės ženklo vertę per metus padidinti 15 proc. ir minėtame sąraše šoktelėti per devynias pozicijas į viršų.

Jau 8 kartą iš eilės „Forbes“ sąrašo viršūnėje yra JAV kompanija „Apple“. Jai įkandin seka tokios bendrovės kaip „Google“, „Microsoft“, „Facebook“ ir „Amazon“.

Top 100 prekės ženklų sąraše atsidūrė bendrovės iš 16 skirtingų pasaulio šalių. Didžiausią dalį jų (54) sudaro JAV atstovai, toliau seka Vokietijos (12), Japonijos ir Prancūzijos (po 7) bendrovės. „Huawei“ yra vienintelis prekės ženklas iš Kinijos.

Aut. teisės: alfa.lt

(5)
(2)
(3)

Komentarai ()

Visi šio ciklo įrašai