Elektromobilių taršos tyrimą „Tesla“ išdėjo į šuns dienas: ką paskaičiavo anglai ir kodėl gamintojas sako, kad viskas yra visiškai kitaip?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

iPienius 2018-06-26 15:06
idomu, kodel neuzsimenama, kad gaminant benzina, dyzelina taip pat naftos perdirbimo imoneje isskiariamas CO2. dar nepamirskim pridet degalu isveziojimo po degalines.
Lokis 2018-06-26 16:47
Yra ar ne, koks skirtumas... Bent jau mieste, kur didžiausia žmonių koncentracija, negadins oro...
Pilkasis 2018-06-26 17:50
Būtent. Kam tada visi tie DPF filtrai reikalingi, jei bendrai užterštumo vis tiek beveik nemažina. Visaip yra bandoma sumažinti VDV išmetamųjų dujų kiekį, o kai atsiranda elmobilis su 0 emisijos vistiek sako, kad teršia. Nesuprantu, juokingi žmonės, kas savaitė po tokį straipsnį pamatau.
immortallt 2018-06-28 00:29
Vis tiek sako kad teršia, nes kažkas rinką bando išlaikyti.
S.J 2018-07-02 18:13
Realiai yra manau susidariusi nuomonė arba teršia arba neteršia, bet niekas neatsižvelgia į teršimo mąstą. Visai neseniai gryžau iš ir teko susipažinti su įvairiausiais žmonėmis, tai dauguma kalba apie zero-emision, tik man kyla klausimas, ar apskritai yra įmanoma zero-emision. Tesla teršia, kaip ir kiekvienas žmogus, bet teršimo mastas yra kur kas mažesnis.
immortallt 2018-07-03 00:09
Įmanoma pasiekti zero emission, tik tam reikia, kad visa ekonomika link to eitų. Kai 99% elektros bus pagaminama iš atsinaujinančių, tai ir tų pačių akumuliatorių gamyba bei automobilių gamyba. Aišku, bus minusas iš visokiausių cheminių reakcijų, bet čia tada įsijungia naujos medžiagos, kurių gamybos metu kaip tik gali būti sunaudojamas CO2 panaudojant elektrą pagamintą iš atsinaujinančių. Tokiu atveju galima pasiekti zero ir negative emissions. Bet jei sumažintume emisijas 80%, žemė iš lėto galėtų pradėti valytis nuo žmogaus privaryto CO2 iš iškastinių išteklių.