Tokių automobilių, kaip „Nissan NV200“ dar niekas nebuvo sugalvojęs: iš karto tapo garsiausiais, ryškiausiais ir keisčiausiais gatvėse važinėjančiais savavaldžiais automobiliais (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-08-04 08:52
cia puiki ideja su ekranais. kai automobilis, galintis vaziuot autonomiskai yra naudojamas autonominiam vairavimo rezime - sitai turi labai aiskiai matytis aplinkiniams ir kitiems eismo dalyviams. aisku galbut uztektu ir kokiu nors mirganciu zibureliu, nebutinai ekranai. i KET turetu but itraukta kaip minimum - nes cia naujas eismo dalyviu tipas. galbut net reiketu itaisyt isoreje kokius nors privalomus avarinio atjungimo "stop" mygtukus. jei ten grybaut autopiloto programa prades... cia dar testuot ir testuot viska...
arduain 2018-08-04 09:50
Keistas klausimas - kam išvis tie savavaldžiai? Tiems, kas vakar padaugino ir šiandien negali vairuoti? Apsirūkiusiems ar tiems, kas kurių IQ toks žemas, kad negali išlaikyti vairavimo testo? Invalidams? Visais atvejais tai dabar kainuoja ir ateity kainuos žymiai brangiau už paprastą automobilį, reiškia turi būti labai daug privalumų ir itin naudingas daiktas, kad būtų vertas tų pinigų. Maždaug tokiame lygyje, kaip individualus reaktyvinis lėktuvas - žmonės turi ir naudoja, dažniausiai bizniui. Bet kad visi naudotume reaktyvinius lėktuvus kasdien?.. Taip ir įsivaizduoju savo dviratį, tapusį savavaldžiu ir pabrangusį tris kartus
manciukaz 2018-08-04 13:36
Na naujos technologijos visad iš pradžiu brangios, bet ateity jas ištobulinus ir paleidus į masine gamyba manau atsirastu norinčiu isigyti. pvz pensininkai, ar tie patys neigalieji, moterys ir kiti kurie paniškai bijo vairuot..
Ketleris 2018-08-04 16:30
kiekvieno verslininko svajonė atsisakyti darbuotojų, tokiu atveju technika gali pati dirbti visą parą ir nereikia niekam algų mokėti, be to technika nesukčiauja, nedaro tiek klaidų ir netinginiauja
AAA000 2018-08-04 18:38
autopilotas tera tik automobilio vaziavimo rezimas, o ne visavertiskas darbas su specializuota technika. tikrai nepakeis visko, o ypac versle. pvz kad pakeist autokrautuva sandeliuose - sandeliai turi but is esmes perstatomi su visokiom automatizuotom prekiu linijom. pacios prekes turi but pakuojamos i standartines ar atsparias pakuotes ir tas kainuoja kruvas pinigu. ir vietoj pigiu autokrautuvu vairuotoju ir prekiu surinkeju vistiek reikia samdyt labai brangiai apmokamus specializuotu sistemu remontininkus... ir sugedus tokiam sandeliui - prastova gali but globali. kai "sugedes" vairuotojas ar surinkejas gali nesunkiai pats pasikeist kitu ir nueit susiremontuot i medicinos istaigas ir dar savo saskaita daznai
moo 2018-08-06 10:55
Keista kai kyla klausimas dėl pilnai savaeigių auto naudos. Žinoma, kalbant apie ištobulintas technologijas t.y. 10-20 metų laikotarpį, tad: 1) tokie auto niekada nepažeis taisyklių, tai gerai visiems; 2) vairuoti mėgstu, bet yra begalė rutininių dalykų, kurių atsisakyčiau: a) pastatymas neturint garažo name, išlipai ir davei komandą grįžt į aikštelę arba surast artimiausią laisvą vietą kažkur šalia. Vėliau, išssikvieti savo auto iki durų. b) vaikų vežimas į būrelius/mokyklą/etc. - tai gali pilnai atlikti pats automobilis. c) nuovargis itin ilgose kelionėse ar šiaip iki pajūrio nuo Vno - tas 4 valandas turėčiau kuo užsiimti. d) ... 3) alko prevencija. Derinant su alkoblokais tuo veikėjus "tik tris alaus vakar" turėtų saugiai pristatyti namo. O net ir noramliems, kurie nesėda išgėrę, leistų nesijaudint dėl 1 skanaus alaus pietų metu. Tai tik keli greiti pastebėjimai, kaip čia kažkas rašė, verslas plos čiuptuvais kai galės turėti visą parą dirbančius auto.
HardAxe 2018-08-06 11:06
aš manau, kad ateityje tam tikruose keliuose nebus galima pačiam vairuoti, arba savavaldžio automobilio kaina/draudimas bus daug patrauklesnis už galimybę laikytis teises ir vairuoti pačiam. Vairavimas liks kaip koks jodinėjimas - labiau tam tikrų žmonių hobi. Neteigiu nieko griežtai, bet, manau, judam ta linkme.