Iki šiol „Tesla“ elektromobiliuose to dar nebuvo: Elonas Muskas paskelbė apie įdomų programinį atnaujinimą ir jau kviečia žaidimų kūrėjus įdomiam projektui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manciukaz 2018-08-02 22:07
Tai, kad tos talpiosios baterijos, ne teslos, o Panasonic.. tesla gamina tik brangius kibirus kuriuos varo Japoniškos baterijos
AAA000 2018-08-02 23:39
klysti. Panasonico tik celes. baterijos tikrai Teslos. ir labai nevyke, kaip celiu komplektas... jei trumpai - tai kazkokia lygtai laptopiniu celiu fignia - ipakuota dar didesnej fignioj... ir kas "linksmiausia" ten principe vos ne 70% elektromobilio realios vertes... autopilotas technologiskai nera vertingas - nes ten svarbiausia dalis - programine iranga - kurios verte nuline. manau nulaus su laiku ir gales reguliuot parametrus belenkokiam garaze. o rimtesni gamintojai, ziurintys i ateiti, ta isvis greiciausiai duos daryt nemokamai taip nusiimdami teisine atsakomybe uz softo klaidas.
HardAxe 2018-08-03 15:45
Vėlgi, tai geriausias autopilotas šiai dienai, ir jo source code yra neįkainuojamas. Tu gali čipuoti/hakinti BMW/VW ir t.t., bet teslos vertė yra būtent jų software ir atnaujinimuose, nulaužta tesla praranda didelę dalį savo vertės. O ką prarastų VW išjungus gamyklinius atnaujinimus?
AAA000 2018-08-03 19:00
kiek ziurejau intere visokiu ardymu ir remontavimu - ten vargo vakariene, o ne akumu baterija... Tesloje tikrai gera yra nebent elektrine pavara. dizainas man patinka irgi, isskyrus model 3. del autopiloto - sutinku kad jis geriausias siai dienai - bet visumoje ten gana pigus sprendimai. cia principe ir yra dalykas ant kurio ta Teslos sekme vis dar tesilaiko. nes niekas daugiau realiai nesiulo tokio lygio autopiloto. bet visa kita Tesloje yra grynos strategines nesamones. visu pirma - akumas probleminis - ir jie nieko nedaro su tuo! masiskai stampuoja ta pati suda ir didina tik kiekius Muskas matyt save isivaizduoja antru Fordu - bet Fordo sekme buvo tame, kad jis masiskai stampavo vidutini dalyka pigiai. o Muskas stampuoja slamsta uz brangiai - pereidinedamas i vidutiniskai brangiai taip pat Tesla kisa tik modelius su tuo savo sudinu akumu, be jokiu alternatyvu, kartu su ten savo pusiau nevykusiu elektros stoteliu tinklu. ir nesijungia i kokius nors standarto aljansus. ta prasme nelanksciai dirba, o kaip monopolininkas. vartotojai sita kentes - o paskui viskas issivers neapykanta... BMW manau pvz kaip minimum taip pat siulys modelius su 100% elektrine pavara, mazesniu akumu (pigiau bus bendra kaina) ir integruotu vidaus degimo generatorium (kaip priedu). kiek ziurejau visokiu ju gamybos planu. o va cia pagal mane ir yra idealus rinkinys elektromobiliui siai dienai masiniam naudotojui - net ir be autopiloto. ir net jei dizainas tokiu elektromobiliu bus visiskas gaidys - manau Tesla gali palaidot vien praktiskumu... pvz pravaziuos toks BMW pro ikrovimo stotele - paziures kruva Teslu eilej pasikraut stovi - uzsipils kelis litrus benzino pries nosis ir nuvaziuos sau toliau, tik purpsedamas su generu o ta ju stebuklingaji autopilota nuxakins ir tiek net greiciausiai tie patys amerikieciai nes Europoj siektiek kulturingesnis verslas - patentu labiau laikosi... ar stengiasi isdirbt savus sprendimus. autopilotas as manau kolkas yra komforto iranga, o ne butinybe. o va elektromobilis su veikliu akumu (ar laikinais akumo pakaitalais - pvz generatorium) ir 100% elektrine pavara jau principe butinybe. o ten kazkokie mobilkiniai zaidimukai ziurisi isvis vaikiskai... cia tipo galvoja, kad 10 metu vaikai Teslas labiau privers tevus pirkt, ar ka? gal geriau tada virtualia realybe kokia nors Teslon tegu ikisa ar kokius nors legalizuotus heroino injektorius
immortallt 2018-08-04 00:13
Man patinka jo pasikėlimas ir įsivaizdavimas, kad yra "profas" pažiūrėjus kelis video internete Nors nė bum bum apie paprastus dalykus.
AAA000 2018-08-04 08:29
o man patinka, kad tu visiskai nesuvoki, kad profiskumas atsiranda ne nuo pacio ziurejimo, o nuo zinojimo i ka konkreciai ziuret ir katkarcio smegenu pakrutinimo o ypac patinka tavo isivaizdavimas, kad bunant profu reikia privalomai gaudytis ir kazkokiuose nesvarbiuose paprastuose dalykuose, kurie visiskai nesusije su profiskumu konkrecioje srityje
Dannas3 2018-08-04 10:00
mane tai labiau juokina tu ale zvengu gausa poste. kaip zmogui nedaeina, kad atrodo kaip totalus idiotas del ju cia jau aisku neskaitant to, kad tipo ale viska zino visomis temomis.
vanduo4 2018-08-06 00:10
: a) Tesla yra labai moderni, bet dėl infrastruktūros trūkumo, vis dar ne visur pritaikoma; b) centralizuotas elektronikos valdymas gali būti netgi labai pavojingas, jeigu sistemą pažeis hakeriai. Tesla - tai ateities produktas.
vanduo4 2018-08-06 00:15
Jis niekur nesakė, kad viską žino. Beje iš to ką pasakė tai matosi kad žino daug daug. Tačiau iš tavo komentaro tikrai peršasi mintis jog kalba idiotas, kuris nepateikia jokių argumentų, o tik asmenines emocijas.