Vokietijos „Porsche“ užsimojo kaip reikiant: skelbia daugiau detalių apie būsimą „Tesla Model S“ konkurentą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

3xxx 2018-08-06 21:27
Kol šitas ir kiti panašūs koncepsiniai popierinai automobiliai taps tikrais (jeigu taps!) Tesla jau bus išleidusi Model S v2 su kitais parametrais, o krovimo stotelių skaičius bus patrigubėjęs.
AAA000 2018-08-06 21:42
taps taps - gali neabejot seniau idedavo 50k € i koncepta ir tuo viskas baigdavosi... tiesiog cia viskas suksis apie 3-5 metus iki kol paplis kaip Teslos. ir manau isbaigtumas europietisku masinu tikrai bus geresniam lygyje. ir jie konkuruoja labiau tarpusavy, o ne su Teslom. Teslos lygio atstampuot elektromobili europieciam ner jokiu problemu isskyrus autopiloto sistema. va cia tai atsiliko
daynewss 2018-08-07 09:22
Būtų galėję, būtų prištampavę. Dėl ko negalėjo? Ar dėl to, kad turi prisigaminę senų VDV, kuriuos dar reikia iškišti, ypač traktorių. Ar dėl to, kad neturi iš kur pirkti akumuliatorių? Bet kokiu atveju negalėjo. O kas liečia autopilotą, ar bet kurį kitą softą, jį parašyti gali užtrukti ilgiau, nei pagaminti patį automobilį. Ir kuo toliau, tuo daugiau bus softo automobiliams. Vertėtų pasižiūrėti į mobiliųjų telefonų rinką ir jos pokyčius per paskutinius 20 metų - nuo antenos spalvoto žiedelio ant Ericsson 628 iki namų apsaugos sistemos stebėjimo per 10 K km išmaniajame. O kaip dėl "Over-the-Air" softo atnaujinimų? Daug gamintojų tai gali? Tesla savo požiūriu į ateities automobilį lenkia VISUS pasaulio gamintojus kartu sudėjus.
vazzy 2018-08-07 18:25
požiūriu gali lenkti kiek tik nori, tačiau kai kalba eina apie verslą paprastai viską lemia keli skaičiai, tai pelnas, išlaidos ir pajamos. o čia Porsche yra daug kartų priekyje ir tai, kad jie pereina į šitą rinką tik didina konkurenciją.
elgoog 2018-08-07 18:53
Nezinau kaip Tesla vystysis ateity, bet lyginant jos esamus modelius su porsche-yra tas pats kas lygint pigiais hondas su tuo paciu porsche. Teslu ziausiai prasta surinkimo kokybe, baisus interieras. Viskas kreiva sleiva, tarpai tarp paneliu nevienodi, gumos atsilupineja..pigios plastmases, siaip beveidis interieras. Porsche tuo tarpu, visur kokybe, viskas tvirtai padaryta, malonu liesta, skoningi interierai. Man jau dabar nera ka lygint, o jei bus ir elekrine porsche-tada isvis bus vieni vartai!
Evil Goku 2018-08-07 20:36
Pagal parametrus vargu ar kas Teslą greitu metu pavys. Tačiau kiti gamintojai ir nelenktyniauja su Tesla pagal nuvažiuojamą atstumą, galią ar pagreitį. Tiesiog mėgins paimti elektromobilių rinką kitokiais būdais: kokybe, patogumu (aptarnavimas, servizai). Prieš Teslą reikia nulenkti galvą, nes nuo jos prasidėjo (prasideda) praktiškų elektromobilių era. Ji susikūrė vardą (kaip Apple), dabar beliko pažiūrėti kaip greitai tradiciniai gamintojai pradės kepti elektromobilius, ir kaip greitai Teslai pavyks virsti rimtu autogamintoju plačiąja prasme (atstovų/servizų tinklas, atsarginės dalys, aukštos kokybės surinkimas ir pan).
professor XXX 2018-08-07 22:21
Kaži ar su kokybišku interjeru Tesla gali kainuoti pigiau negu dabar siūloma kainą. Kaina labai įtakoja tarptautinė rinkos komisija, kuri nusprendžia kokia kainą ir kokybę galės pardavinėti kompanija nenukonkuruodama jau esančias.
immortallt 2018-08-08 00:06
Vazzy, apie Teslą reiktų suprasti vieną dalyką. Jie kasmet pagamintų automobilių skaičių bent padvigubina. Taip pat vis išleidžia naujienų į rinką, ko niekas kitas negali pasiūlyti. Tokios investicijos tiek į gamybą, tiek į tyrimus ir suryja pelną. Tai yra INVESTICIJOS. Ir normalu, kad nėra pelno. Kiek Porche padidino gamybą praėjusiais metais? Keliais procentukais? Tokiu atveju ir investicijų nereikia. Ar Tesla yra kur tobulėti? Žinoma. Bet jei tau automobilis tai, kiek milimetro dalių nukrypsta skardų tarpai, ar kaip malonu glaustytis prie plastiko - nu žinai... Kitiem svarbiau kiti dalykai. Jei taip nebūtų, tai niekas nepirktų Teslų. O aiškinti kokia mašina geriausia - yra juokinga. Jei būtų geriausia, kitų automobilių nebūtų. Tiesiog subręsti dar pačiam reikia. Bet faktas vienas, Tesla siūlo galingiausius ir didžiausią atstumą nuvažiuojančius elektromobilius. Geriausią autopilotą. Ir gali laisvai lygiuotis pagal įsibėgėjimą į super-automobilius, kurių kaina kartais didesnė.
elgoog 2018-08-08 09:41
Toks parasymas skamba, kaip eilinio Tesla fanboy, kuris gyvenime nera vaziaves nei su Tesla nei su nauju porsche. Zinoma, kad yra daug geru dalyku apie teslas. Sutinku, kad siai dienai tai vis dar geriausi elektramobiliai pasaulyje, bet rinka nestovi vietoj. Pries 3-4 metus jiems nebovo lygiu, dabar atsirado 680AG hibridines panameros, cayenne, 400AG hibridiniai (ir kur kas pigesni) volvo xc60, xc90 ir daugybe kitu. Dar pora metu ir dabartiniai hibridai taps 100% elekramobiliai. Todel, jei tesla stipriai nepagerins savo kainos ir kokybes santykio, jiems gali buti sunku..
sub 2018-08-08 12:48
Tai kad šitas Taycan kaip supratau už tokią kainą pasiūlys bazinę įrangą, be jokių alcantarų, gražių siūlių ir labai kokybiškų medžiagų. Kiek mačiau pagrinde plastikas ir dirbtinė oda. Tad nereik taip nustumpt Teslos į šešėlį.
SaMaras 2018-08-08 13:19
Šiuo metu yra geriausi, ir aš su tuo sutinku, kai nebus geriausi, ar bus galima lyginti/abejoti kuris geriausias tuomet bus galima diskutuoti.. Kai važinės porshe, audi, bmw konkurentai tuomet ir lyginsim jų charakteristikas su tuo metu esančiais modeliais. Tikrai tikiu, kad koks nors xujavėjus išleistas šiemet yra geresnis už samsungo flagmaną ar obuolį 2015metų
Vytax 2018-08-08 13:21
Investicijos yra įmonės įstatinis kapitalas. Niekas Tesla kompanijai nedraudžia leisti papildomas akcijų emisijas, jas parduoti rinkoje ir už gautas lėšas statyti naujas gamyklas, finansuoti mokslo tyrimus ir t.t.. Bet pasirinktas kitas kelias. Investicijas traukti į veiklos sąnaudas, patirti nuostolius ir nuostolius dengti skolintomis lėšomis. Toks kelias keistas ir labai rizikingas. Juk kompanijai reikės dar ir skolos palūkanas papildomai mokėti.
immortallt 2018-08-08 21:47
Tesla investicijas dengia iš visų įmanomų galų, tiek traukia investicijas, tiek tyrimus nurašo į sąnaudas. Skolos palūkanos šiaip didina akcijoms pelno dydį, ypač kai gali skolintis arti nulinių palūkanų, kai pilna fanboy'ų kurie perka ne geras akcijas, o jiems patinkančių įmonių akcijas. P.S. skirtumas tarp daugumos skiedžiančių apie tai, kokia viena ar kita mašina gera ir varvinančių seilę, aš galiu sau leisti įpirkti, bet renkuosi pinigus leisti kitur. Nes sprendimus gyvenime priimu nesivadovaudamas emocijomis ir pinigus investuoju, o ne išleidžiu ir dar pasiskolinu, kad galėčiau daugiau išleisti dabar.