Jei šis „Volkswagen“ planas pavyktų, taptų lyderiais elektromobilių srityje: galvoja patys gaminti tokias baterijas, kokių iki šiol negamina niekas kitas visame pasaulyje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2018-08-22 15:56
Idomu kokiu greičiu statėsi naftos perdirbimo - benzino gamyklos, turbūt tokio staigaus poreikio nei nebuvo. Čia kai pagalvoji apie baterijas parašot bent kelis kartus per savaitę, ale nesamonės, bet juk nuo to priklauso viskas. Spėju sugebėjus sukurt ir išplėtot, perspektyvę technologiją, čia vos ne kaip atskirą valstybę gali steigt, bo galia ir bapkės lietusi perkraštus.
AAA000 2018-08-22 21:30
naftos perdirbimas pletesi visai kitaip. pacioje pradzioje ta nafta vire faktiskai kiekvienam ukyje. o paskui buvo vienijimaisi, rinkos perimimai, kainos numusimas, standartizacija ir stambejimas. o dabar tera tik stambus zaidejai ir tokio chaotisko varianto tikrai nebus - kad iskart isplistu masiskai. principe viskas del draudimu transporte ir nesamoningu reikalavimu prekyboje. smulkus neperlips. o didieji uzvalde rinka ir jiem nesvarbu pereit prie naujesnes technologijos. jiem tesvarbu pelningumas. ta prasme tu gali persidaryt auto i elektromobili garaze ir jis ten normaliai vaziuotu. bet nepraeisi kokio nors niekam nereikalingo TA ir tave sikins agurkai ant kiekvieno kampo elektromobilizmo pletimasis butu labai greitas - tas matosi pvz kaip plinta kokie nors elektriniai dviraciai ar paspirtukai - kuriu nereguliuoja. visi tiesiog perka ir vartoja. lygiai taip pat jau senai butu pilna tu elektromobiliu (ne ten kazkokiu kosminiu kainu Teslu, o eiliniu auto kibiru) - bet pastu is kinijos neatsisiusi o kol ju nera - ir akumu gamyklos letai statosi - nes nera poreikio masiskai keitinet akumus - nes nera paciu elektromobiliu su jau nustipusiais akumais... pvz kokiu telefoniniu-kompiniu akumu-celiu tai yra pasiula kaip prisikta - nes poreikis yra. ir jis pilnai patenkintas rinkoje. net kiekvienoj maksimoj gali kazka nusipirkt... va taip ir stagnuojama... net skandalai ir baudos nepadeda... tik makaronus kabina - kad gamins
amas 2018-08-23 15:53
Bet baterijos reikalingos ne tik automobiliams, visa atsinaujinat energija tiesiog pastrigus ties tuo. Ir šeip, bet koks progresas tiesiog reikalauja geresnių baterijų. Kad ir kokiai aviacijai dabartinės baterijos visiškai nepritaikomos. Akumus nekeitinėt būt dižiausias poreikis, o naujus gamint. Nereikės jų daugiau nei dviejų. Ar sakot, kad tiek ilgam tuos auto gamins.
AAA000 2018-08-23 16:10
atsinaujinanti ten kitokio tipo akumai. licio - bet sunkus. elektrolitas uzpiltas kaip inde - vartyt ar trankyt jie nepritaikyti. ju pilna - tik pirk. svino akumu atsinaujinanciai irgi pilna. nes veziot ju nereikia. i lentyna sukrovei ir gules. nedusina kaip automobilinius ar nesiojama technika - taigi galima gamint pigiau. o pvz sakykim laivai - jiem akumu svoris irgi neaktualu. ten kad Muskas gamina is tu paciu mazyciu automobiliniu celiu powerbanku blokus - tai nereiskia, kad jo variantas pigiausias atsinaujinanciai gaminamos dideles celes. labai didelio amperazo. viena cele kaip kibiras ar net didesne tikrai pigiau. pas atsinaujinancia kitos problemos - akumai praktiskai nespeja atsipirkt kol sugenda. nes atsinaujinanti elektra daug pigesne ir dar pinga. kai tik nukrinta atsinaujinancios energijos kaina - iskart akumu atsipirkimas pailgeja. ir akumuliatoriu kainos praktiskai nespeja vytis situacijos . o automobiliuose lygina ne su elektros kaina tinkluose (kaip atsinaujinanciai energijai), o su kuro - kuris tik brangsta - nes mokesciu vis nauju prideda... del to automobiliuose akumai jau kaip ir "apsimoka" nuimtu valdzia naftos kuro mokescius - visi iskart suvestu elektromobilius siukslynan... visas Teslas irgi. autopilotus tik isluptu atsinaujinancia gelbeja tik tai - kad galima elektros nekaupt, o parduot i tinkla. net primokant uz "pasaugojima". bet pas mus labai stabdo su tarifais ir valdisku tinklu issikalinejimais. net ukrainoj - kur skaitos veliau viskas ivyksta nei pas mus - labiau pazenge sitoj srity. ten pvz gali pasistatyt saules jegaine ir tau tinklai pinigus i kortele moka uz tavo energija. net tokius planus paprasti vartotojai turi. mokescius automatiskai nuskaiciuoja is tarifo ir su tavim atsiskaito pinigais. o cia turi visokius verslus formint, visokius sertifikatus derint ir kitokia biurokratija... sugalvota kad gali tik "pasisaugot" niekur pasauly taip neiissidirbineja is gyventoju kaip cia Lietuvoj...
HardAxe 2018-08-23 17:08
visi čia stato ir giriasi, kad kai pastatysim, tai paimsim XXX dalį rinkos ir būsim belekokie rimti gamintojai. Bet visi lygina su šia diena, o ne su tuo, kas bus po tų 5 metų.
AAA000 2018-08-23 18:31
is esmes tu teisus jei ten koks smulkus gamintojas svaigsta - tai isvis galima nekreipt demesio. o dideli gamintojai, ypac po skandalu - tai nesuprasi ar cia demesi nukreipineja, ar rimtai ruosiasi man pvz sutartys uz "belenkiek milijardu", "kad pirks akumuliatorius" - nieko labai nesako. mes gi neskaitem tu sutarciu. ten garantuotai yra visokie punktai - jei situacija rinkoje keisis po 5 metu - nieko ten jie garantuotai nebepirks. pvz jei visuomene vel uzsinores vdv ir issirinks koki trumpa Europoje va jei ikistu realius pinigus i iranga ir pastatytu realu fabrika, skirta isimtinai automobilinio tipo akumuliatoriu komplektams - jau butu galima manyt - kad rimciau uzsiims. as kolkas temates tik bmw ir teslos blokus - ten tikrai investuota pakankamai, o ne kaip visokie neaiskus elektromobiliai - kur sukista kazkoks kratinys "ale atseit akumuliatorius".
HardAxe 2018-08-23 23:12
telsa stato gigafabriką usa ir eu. švedai stato generic fabriką (volvo?), VW stato fabriką. Dar turbūt kelis aiškiai išrėktus pamiršau. Visi rėkia, kad paims po 25% ar kiek ten rinkos, deja visi lygina būsimą produkciją su šiandieniniais skaičiais O rinka tai bus, ko jai nebūt. Motorai patobulėję, atsiradę gerų inverterių, baterijos pinga. O kas nenorėtų turėti paildomus 400Nm hibrido pavidalu, nesvarbu ar trumas ar ilgas bus išrinktas.
immortallt 2018-08-23 23:16
Atsinaujinanti energija niekur nepastrigus. Augimo tempai tik auga visame pasaulyje. Vakarų pasaulyje apletėjo, nes išsikėlė pasiektus tikslus. Na Tesla 2020 turėtų gaminti maždaug tiek, kiek visas pasaulis 2015. O pagal visas prognozuojamas investicijas, 20-25% rinkos Tesla turėtų turėti 2020 metais. Šįmet neatnaujinau savo info apie progresą.
AAA000 2018-08-24 23:23
man tai panasiau, kad jei Tesla nekeis akumuliatoriu architekturos - tai tie visi Gagafaktory isvis netures darbo... gamins tik issibegiojaciams fanatams, kur nores "origianaliu" akumu. turet pajegumus kazka gamint neuztenka. sovietu sajunga irgi turejo ne maziau 500% pasaulines rinkos dydzio veltiniu fabriku pajegumus gamina manau gal 0,01% pajegumu... kaliosus irgi manau galejo gamint panasiu lygiu... o tenaudoja gal kokius 1-2%. pilnas interas video tu nevykusiu Tesla akumu, kaip ten juos visokie pusdurniai drasko...
immortallt 2018-08-25 14:57
Tokie nevykę, kad niekas geresnių specifikacijų pasiūlyti negali. Labai jau geros apie save nuomonės matau.
HardAxe 2018-08-25 21:59
nu ir kas, kad architektūra bloga, jeigu daiktas veikia idealiai? Sojuzo architektūra irgi ne ideali, bet daiktas buvo geriausias pasaulyje kokius 20 metų.