Kaip lietuviai išnaudoja dyzelinių automobilių draudimą Europos miestuose: atsivėrė naujos galimybės, apie kokias seniau buvo galima tik svajoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

dzo 2018-08-15 10:26
"...pagal amžiaus vidurkį jie - kaip niekad naujesni." "Vidutinis savininką pakeitusio naudoto automobilio amžius buvo 15 metų. " - tai kad cia lavonai jau o ne aitomobiliai.. ir ka lietuviai pirkdavo iki tol, kad sitie vadinasi naujesni...
FtBall 2018-08-15 11:10
amas 2018-08-15 12:39
Uždės mokesčius perkant auto, tai vidutinis amžius bus koks 30m ir atvykstantys pizdoj g taško ieškoti, galės pasigrožėti antikvariniu auto parku.
FtBall 2018-08-15 13:19
Mokesčiai tam ir būtų, kad autoparkas atjaunėtų. Dabar tipinis lietuvis perka 15-20 metų senumo premium segmento geldą su dideliu varikliu. Vistiek 99% laiko važinėja vienas. Pritaikius mokesčius, žmonės tikimasi paskatinti, vietoj senos geldos, geriau pirkti gerokai naujesni, saugesnį, ekonomiškesnį automobilį, nors ir ekonominės klasės. Taip pat fiksuotas mokestis verstų pagalvot, ar visgi reikia to penkto automobilio keturių asmenų šeimai. Dar uždėčiau papildomą mokestį už, tarkim, trečią, asmeninį automobilį. Dabar tipinė situacija - automobilis Vilniuje, o registruotas tėvo vardu kokiam nors kaime. Draudimo kaina skiriasi minimum 2 kartus. (Mano atveju - 80€ arba 300€, ir čia su 5 metų stažu)
amas 2018-08-15 13:50
Pizda tas jūsų Vilnius su g tašku, žmonės ir kitur gyvena. Perka seną mašiną kokia įperka, negali pirkt lizingu dėl nepastovių ne didelių pajamų. Žinau kelis pirkusius šiemet, tai vienu atvėju darbas vasarą, žmogus arti 50metų pasitaupė kelis metus ir šeimai antrą automobilį įsigijo nes abiejų darbai į skirtingom kryptim, didelė mašina dėl butinybės važiuot žvikėliu žiemą. Antras, jauna šeima, taipat taupė, kad pasikeistu į kiek naujesnę mašiną už 3k€ 12m senumo, didesnė, kad visi tilptu su bagažu. Tai jiem uždėk mokestį ir tegu perka mažą taupią išsimokėtinai. Nieko jie nepirks, mokės vilniečiai jiems pašalpas ir džiaugsis savo naujais mažalitražiais. Vilniuj problema ir sušiktas viešasis transportas, kai buvo idėja apie metro, visi šaipėsi. Sprinkit dabar. Autobusai juk tais pačias keliais važiuoja. Trečią asmeninį, kas trukdys priregistruot lovoj gulitiems seneliams?
Xdmin 2018-08-15 13:59
Deka privalomojo draudimo ir dabar ekonomini kibiriuka islaikyti yra dvigubai pigiau nei sena premium klases automobili galingu varikliu. Deka to pacio draudimo, turiu 1 automobili, o ne keleta. Taip pat automobilio pakeitimas nesumazins kamsciu.
FtBall 2018-08-15 14:56
Juokingi tie "keliauninkai". Išvažiuoja 1-2 kartus per metus, dėl to reikia VISUS METUS su 7 vietų minivenu važinėt. Man 24 metai, ir jau dabar keista atrodo, kaip žmonės greitai priprato prie komforto. Į mokyklą kasdien 1km iki autobuso, 20min autobuse, ir dar 1km iki mokyklos.
amas 2018-08-15 16:04
Norėtum eit į darbą tiek kie į mokyklą. Jo dar pašikę nuleidžiam visus šudus su vandenių, jau tas komfortas, o būdavo būdelės, pašiki ir varai rankų neplovęs. Mat jiem patogu, tai lai apmokestinkim. Man kažkaip aišku, kad tas mokestis taip antribos arba persiver į vieną arba į kitą pusę, bus arba naujesnės ar senesnės mašinos, niekam nuo to geriau nebus. Tai kam jis? Kad kažką pamokyt? Tos valstybės kur pradėjo draust dyzelius yra gerokai tą ribą perlipę ir ten matyt yra kažkokia logika, kad tai duos kažką gero.
professor XXX 2018-08-15 16:45
Lietuvoj gausu žydiško verslo, o pas žyda neužsidirbsi. Tas mokestis tik pagausins kažkieno piniginę ir tik jie nusipirks naują automobilį, o kažkieno paplonins ir privers vietoj automobilio naudotis dviračiu. Taip ir padaugės vidurkis naujų automobilių bei naujų dviračių.
AAA000 2018-08-15 17:12
ten Anyksciuos visi tokie trenkti, ar cia tu isimtis kazkokia? ----------- tipinis lietuvis iesko devetos (nes neiperka naujos), su geresne papildoma komplektacija (nes kam pirkt kazkoki sena lauza net be patogumu), ir maziausio litrazo varikliu (kad butu ekonomiskesne). specialiai daugialitriu banduru niekas neiesko. labai daznas variantas - perdeda tiesiog varikli i mazalitri arba standartini tam modeliui. o tuos visokius "isplestus" tiesiog metalo lauzan priduoda. jei isvaziuoja 1-2 kartus per metus, tai kaip jie gali istisai VISUS METUS vazinet? tokie planuoja tas savo 1-2 keliones per metus is anksto. ir jiem talpus automobilis cia yra ziaurus privalumas, o ne minusas. o kita laika tas auto rudyja numestas kur nors. jei pradesi pezet, kad issinuomot gali - nu jo kokiam kaime prisinuomosi. vien iki nuomos punkto nuvaziuot kainuos kaip puse deveto auto kainos... as zinau, kad mazesniuose rajonuose net darbovietes isvezioja iki namu valdisku transportu - nes jau pasidare turet automobili mazesnes pajamas turintiems visiskas debilizmas Lietuvoje. neisgali net po darbo namo nusigaut, nes autobusu tinklas pagrinde tik ryte yra. panasiais sistemas darbovietes organizuoja, kaip su vaiku veziojimu i mokyklas. iki tokio lygio jau nupuso su mokesciais ir reguliavimais asmeniniams automobiliams...
HardAxe 2018-08-15 17:25
varikliais, jiem renkantis 1.6TDI golfą mokestis nebus aktualus. Nukentės tik bachūrai perkantis tačkas žiurkikėm kabinti. Ir šiaip 7 vietų minivenas ir kitos ūkiškos mašinos dažniausiai turi gana silpnus variklius, daugiausia (popieriuj) bezdantys apsiriboja 5 vietom.
professor XXX 2018-08-15 17:47
Dėja ūkiškos mašinos kaip ir ūkiškas muilas daug didesnių gabaritų.
MAX 2018-08-15 17:58
Gerai tu čia skėliai apie ūkišką muilą
professor XXX 2018-08-15 18:01
Ačiu!
Vytax 2018-08-15 19:17
Golf Mk4 ir naujesni nesugeba važiuoti per didesnę nei 10cm. sniego pusnį. Pakaba tiek sužeminta, kad sniegas dugną siekia ir ant jo pakimba. Jau net ir per 5cm. važiuoti yra problema. Tuo metu turi važiuoti tik vienas žmogus ir bagažinė tuščia turi būti. Ir tai praktiškai visų naujų mažų miesto automobilių problema.
mobilunkas 2018-08-15 20:20
kad ir koki mokesti automobiliam ivestu autoparkas nuo to tik darysis senesnis. Jei neturi pinigu naujesniam automobiliui, ivedus mokesti tu pinigu turesi dar maziau, vadinasi auto bus tik senesnis. Aisku pats parkas kazkiek pakis- pamazes masinu , kuriems uzdeti dideli mokesciai, bet tai bus didesnes masinos, kuriose saugiau vaziuot, tad cia gali but kad islys kita problema- padides zuvusiuju ir suzeistu avarijose, nes isgyvent mazoj masinytej maziau sansu nei erdvioj, nes juk furu ir kitokiu masyviu masinu skaicius gatvese nesumazes, medziu pakelese nieks neispjaus, skardziai pakelese nesumazes, briedzius irgi saugom, taip kad mokestis uz automobilius eis zmonems gydyt, o dar parkas pasenės, tai irgi prisides prie avaringumo didejimo... zodziu uzburtas ratas, bus renkami mokesciai kad mums butu blogiau
apvalus 2018-08-15 22:26
As tik priminsiu, kad tas faktas, jog kazkas neuzdirba ir negali sau leisti islaikyti automobilio, nereiskia, kad jie gali vaziuoti su netvarkingais ir kitus nuodijanciais automobiliais. Ir as cia nekalbu apie ismetama CO2 kieki... Taip pat, mobilunkas, didesnis automobilis galbut kazkiek yra saugesnis jame vaziuojantiems, bet tikrai ne kitiems eismo dalyviams.
FtBall 2018-08-15 22:45
Pritariu. Automobilis yra privilegija, o ne teisė.
FtBall 2018-08-16 08:54
Tai kai išimi sakinį iš konteksto taip ir gaunasi. Aš sakiau, kad draudimas yra pigus, nes kurui išleidžiu 5x daugiau, nei draudimui. Žmogui, kuris išleidžia po 20€ kurui per mėnesį, jau ir 80€ draudimo įmoka yra didelė. Aš išleidžiu po 200€ kurui, tai 520€ draudimo įmoka santykinai mažesnė, nei kitam yra 80€.
Vytax 2018-08-16 10:30
Automobilis yra daiktas. O ir tuo pačiu darbo priemonė.