Jau veikia sektoriniai greičio matuokliai: kokia matuoklių tolerancija viršytam greičiui ir kokius kitus duomenis jie fiksuos?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-09-03 13:26
O KET kažkaip modifikavo? Nes anksčiau būdavo baudžiama už konkretų leistino greičio viršijimą (tiek ir tiek kilometrų). Tai jei dabar 5km atkarpa iš kurių 4km leistina 90 ir 1km kur 70 tai vidutinis kažkur ~85 visame sektoriuje.. Tai jei aš visą ruožą pravažiuosiu nestabdydamas ant 90 vidutinio tai mane baustų už tuos 5km viršytus ar kaip ten suformuluota?
HardAxe 2018-09-03 14:31
Kad KET lyg nebuvo vidutinio/momentinio. buvo tiesiog greitis.
Xdmin 2018-09-03 14:53
Logiskai mastant, tai turetu bausti (duoti ispejima siuo atveju) uz virsytus 5 km, nes kaip kitaip jie suskaiciuos kur ir kiek virsijai. Idomu, o kai kelininkai pastatys kelio zenkla 30km/h, perkalibruos kas nors tuos matuoklius ar bus galima vaziuoti kaip dabar, t.y. pagal situacija.
Shinigami 2018-09-03 18:27
Koks skirtumas kur ir kiek viršijai? Juk svarbus pats greičio viršijimo faktas, o ne kur viršijai. O jei tiksliau, tai greičio viršijimo vieta yra tarp pirmo ir antro matuoklių, daugiau nieko ir nereikia. O kam per kalibruoti matuoklius dėl laikino greičio sumažinimo trumpoje atkarpoje dėl kelio darbų? Be to, dėl kelio darbų sumažintas greitis nėra saugus projektinis kelio greitis. O kas svarbiausia greičio sumažinimas nedidina vidutinio automobilio greičio, o jį mažiną. Todėl nėra prasmės perprogramuoti matuoklių.
kestutisz 2018-09-04 15:39
"tikslas nėra bausti" - net kažkiek prajuokino. Uždekit raudoną lemputę ar highscore'ų lentelę ant finišo ir to pakaks jei "tikslas nėra bausti"
VytautasK 2018-09-05 09:50
Yra ruožų, kur beveik visą ruožą galioja 90km/h, o pabaigoje - 80km/h, tai iš principo įmanoma ir netyčia viršyti bei gauti įspėjimą jeigu jau tolerancijos riba tik 1-2km/h Nebent į pabaigoje stovintį 80km/h ženklą apskaičiuojant greitį nekreipiama dėmesio...