Naujas elektrinių visureigių rinkos karalius? „Mercedes-Benz“ pristatė įspūdingąjį „EQC 400 4Matic“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

daynewss 2018-09-07 13:45
Aš nesuprantu, kodėl automobilyje, kuriame nėra VDV, priekyje nėra bagažinės, o erdvė uždengta, tarsi jis ten būtų. Ir kam toks ilgas priekis? Smūgio sugerimui? Aerodinamikai? Bet juk tą galima padaryti ir su daug trumpesniu.
Xdmin 2018-09-07 14:43
Pabandom isversti kiek celiu sudaro baterija ( jei tai butu 18650): 1 cele turi 3.7V ir 3Ah. 350/3.7 =~95 celes. 218/3 = ~73 celes. 95 * 73 = 6935. Kinieciai po 3e mazdaug pardavineja, tai butu ~20k € vien celems.
SaMaras 2018-09-07 15:15
Tikrai nežinau, bet spėju kad yra dvi pagrindinės tokio dizaino priežastys. Nors technologiškai elektromobiliui galima sukomponuoti visus agregatus įvairiai, tačiau gamintojai bijo kažkokių drastiškų išvaizdos pakeitimų (galbūt greičiau pirkėjai bijo keistai atrodančių auto. Ir antra tikriausiai tos vietos tiek ir reikia (papildomas baterijų aušinimas, dažnio keitikliai, akumuliatorių krovikliai pačios baterijos ir kt). Kažin, kaip su kokiu kondicionierium, ar kompresorių suka pagrindiniai motorai, ar kažkoks papildomas?
AAA000 2018-09-07 16:39
neskaiciuok tu tomis kompams skirtomis celemis. cia naudos bent 50Ah eiles celes. specialiai isdirbtas automobiliams. bet akumo architektura tai panasu kazkokia gaidiska... skirtingi dveji blokai. net pas Tesla blokai vienodi... kolkas man labiausiai vis dar patinka BMW elektromobiliu akumu variantas kur rinks 8 blokus po 20 vienetu celiu (72V). ten lygtai kazkokia x5 versija tik elektromobilis (plius integruota vdv ikrovimo stotele pagal kliento norus - jei su rozetem sakykim blogai). labai gerai parinkta itampa, principe 36V dvipolis. atskiras blokas tiks ir visokiems irankiam junginet ir aparaturai tiesiogiai uzmaitint ir remontuot manau bus lengva, nes pakelt toki bloka galesi o suminis 8 bloku komplektas tures 576V itampa, kas principe tiesiogiai atitinka islyginta trifazi. galimes ikraudinet tiesiai is trifazio tinklo be jokiu tarpiniu inverteriu. turetu but nerealus topas. toks vaizdas, kad vieninteliai BMW siuo momentu tesigaudo realybej, o visi kiti kazkokie apsiruke... (na dar audi negirdejau duomenu akumo... - tikesimes gal neblogas irgi) o cia kazkokia merso fignia pristatinejama... tik kad celes geros. pas Tesla ten i amerikos rinkas orientavosi - tai bloka padare principe 24V, bet cia pasenes standartas, orientuotas i nikelio-svino akumus... su liciu viskas krypsta i 36V. arba 72V. visokie tarpiniai variantai - gaidys (tame tarpe ir 48V iranga)...