„Tesla“ pirmą kartą atskleidė savo elektromobilių avarijų statistiką: fantastiški duomenys

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-10-10 12:55
cia dalinai iskreipta statistika. turi but autopilotas be isjungimo galimybes. tik su tokiais duomenimis galima lygint tiesiogiai autopilotus pries vairuotojus. panasu kad dabartinio lygio autopilotai greiciausiai neblizga pries vairuotojus... nes net su ijungimu saugesniuose ruozuose, kur juos tiketina naudoja - tepadaro tik 2 kartus maziau avariju pries vairavima sudetingesniuose ruozuose kai valdo zmogus. cia persasi isvada - kad autopilotu funkcija automobiliuose reiketu valdziai priverst gamintojus standartizuot. ir rinkt statistika kuriu gamintoju softas geresnis ar ten sugeba pasiekt pakankamai maza avaringumo lygi vs vairuotojus. taip pat turetu but privaloma galimybe automobilio savininkui persiinstaliuot kitos firmos autopilota. ar naudot kelis iskart. kol sitokiu reguliavimu neitvirtins istatymiskai - manau neverta nevaldomai leist autopilotu i rinka. -------- bet va kur lygina paciu teslu statistika pries bendra statistika - tai cia jau galima vertint kaip vien elektromobilius pries vdv automobilius (nes vdv kolkas dauguma). ir jei tesliniai elektromobiliai reciau daro avarijas net apie 6 kartus - tai vdv isvis vertetu uzdraust kaip nesaugesnius net 6 kartus ar apdet papildomais saugumo mokesciais pvz per draudimines imokas. ar elektromobiliams draudimines lengvatas takyt. aisku jei cia nepropagandine statistika... nes ten irgi neblogi muchleriai tie tesliniai...
vaidas100 2018-10-10 14:33
Daviklis: --KLIŪTIS!!! Autopilotas1: --Kairėn! Autopilotas2: --Dešinėn! Žmogus: --AAAAAaaaaaHHHHHHh....!!!!!!! x-P
daynewss 2018-10-10 14:58
Pagal Wiki, Tesla autopilotas į prekybą paleistas nuo 2014 spalio. Jei ne Muskas ir Tesla, tai didieji koncernai su naftos korporacijomis priešakyje net nebandytų krutėti link elektra varomų automobilių. Jei BMW, MB, VW-Audi, Fiat ir t.t. net nieko panašaus neturi, tai galima tik įsivaizduoti kiek jie "investuodavo" į inovacijas. Greičiausiai tik finansuodavo mokslinius tyrimus, kuriems uždėdavo patentus arba supirkdavo patentus, kad visais įmanomais būdais stabdyti progresą. Galima mėgti Tesla arba nekčsti, bet jų produkcija išjudino pasaulį. O kiek žinau, tai bent panašaus autopiloto niekas neturi.
agentxio 2018-10-10 18:27
kad tie autopilotai ne viena zmogu mirtinai partrenke,visiskai niekam tikes daiktas. jeigu nemoki vairuot tai jokie autopilotai nepades ,o jeigu moki tai jokie autopilotai nereikalingi ,nebent visada prisiliuobes vairuoji tada gal ir praverstu ,nes reakcija biski suleteja tai jeigu koks berazumis issoks i gatve galima nepazabot bolido
immortallt 2018-10-10 22:42
Pirma, ne vienas, turi turbūt omeny vieną atvejį, kai žmogus nebūtų spėjęs net pastebėti, nes pėstysis buvo be atšvaito, tamsoje, jam draudžiamoje vietoje. Antra, žmonės avarijų, kuriose sužeidžiami ir miršta žmonės, padaro daugiau. Tai dabar sakai, kad nereikia laikytis saugumo priemonių, nes 1/100 saugumo priemonė neišgelbsti, nors 99/100 išvengiama.
aleksas_ 2018-10-11 09:15
Ar kas žino kas tai per statistika? Nes jei čia skaičiuojamos avarijos vairuotojų, kurie paprastai važiuoja su autopilotu ir padaro avarija nes nepastebi, kad autopilotas išsijungė, tai iš tokios statistikos 0 informacijos. Nes tokiu atveju tie skaičiai rodo ne autopiloto gerumą, o tai kaip žmonės pripranta prie patogumų ir praranda budrumą.
Creatium 2018-10-11 11:03
Anksčiau irgi buvo skelbta statistika apie avarijas, skaičiai irgi įspūdingi buvo. Bet ir tada ją skelbė Tesla, tai kaip čia gaunasi, kad dabar "pirmą kartą"?
vardasas 2018-10-11 11:59
Takarta gal skelbe pirma karta aplamai. O dabar pirma karta skelbia ketvircio statistika poto skelbs pirma karta pusmecio o tada metu ir taip toliau, ko cia meauprasti
dariusss 2018-10-11 14:23
Audi savaeigis autopilotas aukštesnės kategorijos. Tesla Level 2 ("hands off"), o audi šiais metais pristate Level 3 ("eyes off")
AAA000 2018-10-11 14:51
o nusipirkt gali, ar tik "galesi"? Tesla gali pvz deveta paimt ir autopiloto navarota naudot iskart.
Creatium 2018-10-11 15:43
Tai, kad nelabai. Po dabartinio V9.0 Tesla softo atnaujinimo automobilis gali pats lenkimus greitkelyje daryti, nuo vieno greitkelio pervažiuoti ant kito ir pan. Audi "Level 3" yra važiavimas kamščių metu, t.y. trukčiojimas ne didesniu nei 35 mylių greičiu. Tai čia tą sugeba krūva dabartinių parduodamų automobilių ir su realiu "level 3" nelabai ką turi bendro.
amas 2018-10-11 15:48
Tai va dėl ko Lietujoj tiek daug avarijų. Prisiperka automobilių kurie jau pravažiavę visą atstumą "be" avarijos ir tada jau tik lauk, kol išsitaškys. Bet šiaip idomi statistika, gal ir logiška taip lyginti. Nes lyginant avarijų skaičių pagal automobilių skaičių, kiek iškreipta statistika, jei automobilis esme nedalyvauja tai ir avaringumą mažina. O jei ridą atsuki tai avaringumą didini. Ir gerai tie auto pijotai, tik jūs taip vairuokit tai nebus avaryjų išvis. Atsidado mat vairuotojai. Autopilotas gal koklas ir sunkiai įgivendinamas visuotinai. Bet ben jau greičio registravima visuotinį įgivendint visiškai nesudėtinga. Ir jei jau jums reikia lėkt tai eikit jus na**ui, nėra nei ką šnekėt su nevispročiais. Vėl ištrins už jaustukus ir vaizdingą kalbą, bet ką padarysi.
diedukas 2018-10-11 18:49
Gal vertetu pradet nuo mazu darbu . Visi spangsta del autopilotu . O kodel visiems be isimties nesudejus elektroniniu greicio ribotuvu , be kurio nepraeitum TA . Aisku tai neliestu spec. paskirties transporto .
AAA000 2018-10-11 19:35
avarija su tokiais garantuota lenkiant letesne kliuti.
apvalus 2018-10-11 19:39
Tikrai taip. Visi gamintojai buvo isitaise komforto zonoje. Prideda papildoma pavara automatinej dezej, ideda ntaja turbina i dyzelini varikli... O esme ir lieka ta pati - brangus, greitai ir daznai (vis dazniau ir dazniau) gendantis, sudas. Net jei Tesla bankrutuotu rytoj - butu nuveikusi ir inesusi daug daugiau inovaciju i rinka per desimtmeti, nei visi kiti gamintojai kartu sudejus...
vardasas 2018-10-11 20:41
Pirma reiketu nepamirsti kad bendro naudojimo keliai tau ne nascar trasa, cia nebutina lekti kaip akis isdegus ar nuo birkos atitrukus kad butum vietoje 5 sekundem anksciau kas reikstu kad ir kiek tu belektum tu vistiek stovesi su manimi prie to pacio sviesaforo, tik skirtumas bus tiek kiek ilgas tavo automobilis, tai faktas.
immortallt 2018-10-11 21:33
Kiek avarijų įvyksta dėl greičio, o kiek dėl kitų taisyklių nesilaikymo? Praktiškai visos dėl kitų taisyklių. Kitas dalykas, Lietuvoje pvz. greičio ribojimai dedami su intencija, kad viršysi +20km/h. Net šviesaforai sureguliuoti taip, kad turi ant 65 važiuoti, kad pravažiuoti žaliu koridoriumi, kur leidžiama 50. Tai apie kokius ribotuvus kalbi? Po galais, Vokietijoje autobanais neriboja greičio, ir tai žūčių pas juos mažiau. Tai gal visgi ne greitis kaltas, o tarpinė tarp vairo ir sėdynės?
Paramotoras 2018-10-12 02:59
Fokieciai riboja pesciakoju eisma bane kaip or praktiakai nepalieka galimbes nei i medi ivaziuoti nei i priespriesia islekti. O vat likusioj dali keliu greito kontroliuoja ir priziuri kieta ranka. Be jokiu ten +20 . Todel ir turi maza mirtinguma.
R35P3CT 2018-10-12 03:26
Kur tesla ten ir karštos diskusijos . Mane tai truputi juokina kai sakoma, tesla pati geriausias, pati inovatyviausia, pati saugiausia ir kiti gamintojai nieko nedaro... Na netiesa. Kiek kiti gamintojai visko sugalvoję ir sukūrę - milžiniškas sąrašas ir teslos automobiliuose dauguma dalykų ir yra dėka kitų gamintojų sugalvotų ir išdirbtų technologijų. VDV yra sunkiau suprojektuoti ir pagaminti nei EV motorą. Man įdomu konkretus sąrašas ką PATI tesla sugalvojo išrado ir pagamino. Taip kompanija išjudino EV rinką, taip tesla motor pasisekė, kad atrado turtingą investuotoją(Maską) kuris iškėlė kompaniją, bet kai pradedi skaitinėti, tai ir AUTONOMINĖ sistema(davikliai, valdymo procesoriai) yra NVIDIA(tesloje ir kompiuteris stovi nvidia drive px- series), prieš tai naudojosi Mobileye įranga/sistema. Gaminant tesla buvo pasamdyta Mercedes inžinieriai, taip pat ir prie Tesla Semi vilkiko prisidėjo daimler koncerno inžinieriai. Dar 1972 m. BMW buvo pagaminusi elektra važiuojanti automobilį aišku su tuometinėmis baterijomis tenuvažiuodavo 37 miles(gaila, kad kažkas neleido vystyti toliau tokių projektų). Bet dabar kai visokie Panasonic sukuria/pagamina celes ir iš kitų gamintojų nusiperki/bendradarbiauji dėl kitų technologijų, tai automobilį surinkti ne stebuklas. Bet teslos fenomenas vizgi yra. O autonomija tai labai nesu nagrinėjęs, bet kiek atliekama testų ir panašiai, tai tesla neblizga. Beje teslas kol kas nebenaudoja lazerinės sistemos, nes tai brangu. GM -naudoja. Čia kaip veikia autonomija ir apie levelius. https://www.investors.com/news/technolo ... car-waymo/ O čia testas - https://www.businessinsider.com/best-se ... r-cruise-7
R35P3CT 2018-10-12 04:06
Vokietijoje ir vairavimo kultūra kitokia, ir ten paiso oro sąlygų, nes Lietuvoje dažnai būna, kad kai blogas oras, spaudžia toliau "juk kelio ženklas nedraudžia"... Nžn statistikos, bet man atrodo skaudžiausiai įvykiai, tai kai išlekia priešais kita automobilį - kaktomuša... Ir žinoma pėsčiųjų nubloškimas. Dėl greičio tai ir pats automobilis turėtu būti geros būklės ir nešokinėti/nesiūbuoti, kad dideliu greičiu važiuot, nes kitaip kelio duobė ar šiaip kokia papildoma kliūtis ir gal nusirašyti.