Estas už 123 tūkstančius įsigijo naują BMW, o gavo tik nuolat gendančią šlamšto krūvą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-11-14 10:56
Tai tiek iš tos legendinės vokiečių kokibės ir beliko Iš kitos pusės kam reikia automatinio gaiviklio ir bezdalų išvėdinimo iš sėdynės sistemos ir kitų nesąmonių? Man asmeniškai kurkas patogiau naudotis salono šildymu/vedinimu su standartiniais trim ratukais, nei su maigoma ir ėdančia nervus kiekvieną kartą klimato kontrole kuri beja veikia nepriekaištingai, bet užknisa kad valdymui reikalauja daugiau mano dėmesio ir pastangų.
Pumper 2018-11-14 11:10
Gal pas ruselius surinktas.
Ar_as? 2018-11-14 12:03
Gyvenimo ironija ir teisė niekada nenuvilia Bandė vyrukas išdurt valstybę, t.y. visus, išvengdamas gyventojo pajamų mokesčio ir dar greičiausiai pripiešdamas sąnaudas bendrovei, tap pasimažindamas pelno mokestį, o to pasekoje neteko vartotojo teisių apsaugos ir dabar rūko kamputyje
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-14 18:22
Aha, aš irgi taip sakydavau. Bet visgi problema ne pačioj klimoj, o jos valdyme: jei tai analogiškas ratukas - tai lygiai taip pat patogu. O jei mygtukai, kuriuos turi maigyti/laikyti, kad pakeltum/nuleistum temperatūrą, tada taip - tai nepatogu, nes reikalauja daugiau dėmesio ir laiko. Beje kalbant apie "nesąmones", tai pilnai su tuo sutinku - sprendimai turi būti praktiški, o ne įgyvendinti tik todėl, kad yra tokia galimybė. Pvz. pas mane auto pilnai elektrinės sėdynės (bet be atminties), elektrinis liukas, klima ir t.t... Bet langų skysčio likučiui nustatyti technologija pati patikimiausia - su "mierke" (panašiai kaip tepalo) Na toks sprendimas bent jau dažniau priverčia pasikelti kapotą ir prie to pačio apžiūrėti kitų skysčių lygius. Bet jei langų skystis baigiasi tik pradėjus važiuoti, tai tikrai užknisa
Kyborg 2018-11-14 19:15
Klysti, vartotojų teisės atstovauja tik fizinius asmenis. Ir kaip tu į vartotojų teises kreipsies dėl konkretaus atvejo neidentifikuodamas asmenybės, nepateikdamas pirkimo dokumentų? Tad šį kartą deja tu nusišnekėjai.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-14 20:44
As i jas kreipesis berods 3 kartus. Viskas daroma labai paprastai: aprasai situacija ir prasai isaiskinti kuri puse teisi. Visus 3 kartus buvau teisus, tad jie is karto siuncia aiskinamaji rasta "skriaudejui" su siulymu ginca isspresti taikiai. Bent jau iki sitos proceduros vartotojo jie nesistengia identifikuoti. Nebent "skriaudejas" nesutiktu, tada gal but jau ikiteisminiui procesui butu reikalingi ir asmens duomenys, sito nezinau. Be to niekur neradau, kad vvtat atstovautu tik fiziniams asmenims. Nemanau, kad cia yra didelis skirtumas pries ka yra daroma nesazininga veika - pries imone ar asmeni. Visgi vvtat prioritetai yra (cituoju): Vartotojų teisių apsauga - vienas iš ES politikos prioritetų, siekiant užtikrinti vartotojų sveikatą, saugą, ir ekonominius interesus, teisę į informaciją, taip pat skatinti burtis į asociacijas savo interesams ginti...
Kyborg 2018-11-14 20:55
professor XXX 2018-11-14 21:35
Pažvelk kaip pasikeitė Vokietijos gyventojų sudėtis, darbuotojus sudaro dalis užsieniečių ir projektuoja visai kitokia kokybe.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-14 21:59
Na ok, dėl fizinio/juridinio asmens kaip ir aišku - identifikavimas nėra būtinas, nes tai nukreipta į vartotojų grupę. O grįžtant prie temos (BMW), tai iš principo reikėtų skaityti pirkimo/pardavimo sutartį. Ir jeigu klientas kaip juridinis asmuo negali kreiptis į vartotojų teises, belieka tik teismas. Beje vartotojų teisės nėra teismas - pardavėjas juos taip pat galėtų visiškai ignoruoti be didesnio galvos skausmo. T.y. tokiu atveju atsidurtų ten pat kaip ir su juridiniu klientu - teisme.
Ar_as? 2018-11-15 09:29
Įdomu, o kas nutiktų, jeigu žmonės nustotų rašinėti vėjus apie dalykus, kurių nesupranta? Vartotojų teisės , tai ne institucija, o atskiras teisinis režimas, taikomas santykiams tarp vartotojo (fizinio asmens, prekes ir paslaugas įsigijančio asmeniniams poreikiams tenkinti) ir verslininko. Reguliavimas saugo vartotoją, kaip a priori silpnesnę sandorio šalį nuo galimo dominuojančio subjekto dominavimo (nustato atskirus sutarties sąlygų negaliojimo pagrindus, aiškinimo taisykles, įtvirtina kitas garantijas). Toks reguliavimas netaikomas santykiams tarp verslo subjektų, nes jie nelaikomi silpnesne šalimi vienas kito atžvilgiu, turi resursus ir pareigą tinkamai įvertinti rizikas, sutartinių įsipareigojimų pasėkmes ir t.t. Kai smulkus sukčius bando išvengti mokesčių ir perka daiktus juridinio asmens vardu, jam automatiškai nebėra taikomas vartotojų teisių apsaugos rėžimas, nes santykyje dalyvauja verslo subjektai. Čia situacija, kurioje vagis verkia, kad jam bevagiant į butą užėjęs prievartautojas jį išžagino... Prievartautojas blogas žmogus, bet vagies kažkaip žmogiškai negaila Institucija (neprivalomai, galima keliauti tiesiai į teismą ir nuo to vartotojo teisės niekur nedingsta) sprendžianti vartotojų ir verslininkų ginčus Lietuvoje yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Ji gali: a) spręsti ginčus tarp konkrečių subjektų, tam privalo būti identifikuoti ginčo subjektai; b) nagrinėti bendro pobūdžio skundus dėl pažeidimų ir tai neturi tiesioginės įtakos konkrečių vartotojų atžvilgiu, tiesiog nagrinėjama situacija ir priimamas sprendimas dėl administracinių priemonių (ne)taikymo verslininko atžvilgiu...
Almiasas 2018-11-15 15:14
Man pasidarė įdomu kai kurie techniniai šio BMW dalykai - ypač variklis. Tai taip išeitų, kad šiame automobilyje yra N63B44 variklis. https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N63 Jei kam nors įdomu, apie tokio remontą galima pažiūrėti čia:
mch0lic 2018-11-15 15:44
Dealer'iui vieni nuostoliai tokį BWM atpirkinėt, patemps gumą ir atpirks už kokius 30-50k€. Gamintojui aka BMW realiai giliai p... nes nei pirmas, nei antras nei šimtasis BMW kuris nekokybiškai pagamintas, plius dar pardavė kažkokioj Estijoj. Nėra taip kad, dabar visi nustotų pirkt BMW (ar kito gamintojo automobilius) vien dėl to, kad vienas kitas pirkėjas gavo š gabalą už 100k€. US/Kanadoje GM žinodami apie problemą pradavinėjo auto su brokuota užvedimo spinele (remonto/dalies kaina <1 USD), ko pasekoje mirė krūva žmonių. Galvojat nustojo žmones GM auto pirkt? Aišku, kad ne. Tas pats vyskta su visais kitais pirkiniais, gamintojai stengiasi sumažinti gamybos kainą, gaminti su nustatytu nusidevėjimu ir keldami pardavimo kainas stengiasi uždirbt didesnį pelną. Paskutinis atvejis poros dienų senumo, Honda pristatė "atnaujintą" modelį, vienintelis pakeitimas - pakeista viena iš 10 automobilio spalvų, visų spalvų/komplektacijų kainos pakilo 100-200USD...
apvalus 2018-11-15 18:47
Sakyciau ispudinga visai. 220k km ir kapitalinis variklio remontas... O dar kazkas sapalioja, kad VDV remontas paprastas ir pigus Klounai.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-15 19:11
, taikomas santykiams tarp vartotojo (fizinio asmens, prekes ir paslaugas įsigijančio asmeniniams poreikiams tenkinti) ir verslininko."
Hmz 2018-11-15 21:02
, kuri yra patariamoji institucija.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-16 07:42
1. Kad tai Kenedžio citata, tai ir pats mačiau. Bet jeigu ji "ne į temą", tada kokio velnio ją ten apskritai dėti? Kalba eina apie tai, kam atstovauja VVTAT. Pagal pateiktą informaciją - visiems. Pagal kitą informaciją (DUK) - tik fiziniams asmenims. Užtai ir atsakau: "Įdomu, o kas nutiktų, jeigu žmonės nustotų rašinėti vėjus apie dalykus, kurių nesupranta?" "Gal tiesiog reikėtų tinkamai pasirūpinti, kad jie tai suprastų? " 2. Kalba eina apie prekės grąžinimą ir tik teismas gali tą įpareigoti padaryti (priimti prekę iš pirkėjo ir grąžinti pinigus). Pačios VVTAT veikla šiuo atveju būtų tik patariamojo pobūdžio! O baudą gali ir darbe gauti už rūkymą netinkamoje vietoje 3. Perskaičiau gerai - Ar_as? sakė, kad tai ne institucija, bet pati VVTAT deklaruoja, kad ji institucija. Tarnyba ar taryba čia ne prie ko
Ar_as? 2018-11-16 11:02
Vat ir įdomu, ar žmogus trolina, ar tikrai taip sunkiai realybėje orientuojasi... 1. Rimtai pagal visuomenės veikėjų citatas skiltyje "apie" sprendi apie įstaigos kompetenciją? "Gal tiesiog reikėtų tinkamai pasirūpinti, kad jie tai suprastų?" Yra valstybė, kurioje rūpinasi, ten mikrobangės instrukcijoje rašo, kad kačių džiovinti negalima. Ačiū, nereikia, palikime vietos šiek tiek ir natūraliai atrankai. Užsiėmimas verslu yra veikla, kurią pradėdamas turėtum suprasti ir žinoti bent elementarius teisinio reguliavimo aspektus, jei nesupranti, pasamdyti, kas tau paaiškins. Norint imtis verslo pažymėjimo dažniausiai nereikia ir baudos už jo neturėjimą kelių patrulis neskiria. Šioje vietoje už durnumą baudžia gyvenimas. 2. Ir? Darbe baudos negali gauti, nebent esi durnas, kaip bato aulas. Darbe, kaip ir visur šiam pasaulį gali tekti atlyginti žalą, sutartiniais arba deliktiniais pagrindais. 3. Tu perskaitei blogai. Vartotojų teisės - teisės aktų nustatytos teisės specifinei asmenų grupei. VVTAT - yra instititucija turinti įgalinimus tokio reguliavimo srityje. Negi taip sunku suprasti? Ar manai, kad VVTAT panaikinus dings vartotojų teisės ?
mindaugas.vaitiekūnas 2018-11-16 17:19
(tas pats "APIE")! .
Linas000 2018-12-02 13:54
mano e32 ir e38 irgi turėdavo trūkumų. Kuo daugiau dalių, tuo didesnė tikimybė kažkam sugesti. Žmonės, galintys sau leisti 7-uką, turi šoferius, kurie pasirūpintų visais tokiais remontais.