Dauguma vairuotojų tai nuolat pamiršta: kodėl šąlant orui svarbu stebėti padangų slėgį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

01 2018-12-24 12:54
„Tikri vairuotojai“ dar ne tokius dalykus pamiršta: https://www.youtube.com/watch?v=Y1kO9odmgSk
mindaugas.vaitiekūnas 2018-12-24 14:16
Moksliškai to niekada nebūtų įrodę, nes slėgis padangose kristų proporcingai temperatūros kritimui, o ne kas 10 laipsnių. Paprastai sakant, būtų užtekę priminti, kad vėstant orams, mažėja ir oro slėgis padangose. Todėl rekomenduojama jį patikrinti, ypač jei temperatūra po paskutinio tikrinimo nukrito ar pakilo 10 ar daugiau laipsnių.
mobilunkas 2018-12-25 09:17
kuo padanga minkstesne, tuo didesne vidine padangos trintis ir didesnis padangos kaitimas, o kuo didesnis kaitimas tuo didesnis slegis padangoj. Taip kad kad ir kokiu slegiu pradesi vaziuot, keliones pabaigoj slegis bus beveik toks kaip ir turetu but. Tad jei padanga neleidzia oro tai tas tikrinimas nelabai ir reikalingas. Na nebent realiai butu didelis temperaturu skirtumas- padanga priputei prie plius 30 ir staiga temperatura nukrito iki minus 30. O del minkstesnes padangos greitesnio devejimosi, tai protektorius devisi tokiu pat greiciu o kad karkasas greiciau susideves tai kiek cia tu padangu ismeta su geru protektorium bet jau sudevetu karkasu? gal kelios per visa lietuva, visos padangos ismetamos kad protektoriaus neber
mindaugas.vaitiekūnas 2018-12-25 10:12
Čia kai pirmą kartą važiavau į Vokietiją. Pas mus dar žiemos sezonas padangų atžvilgiu. Įsiraunu į DE - ten kokie +15. Aš su žieminėm padangom. Šoku į trasą, praminu 200km/h, po kurio laiko sustoju pažiūrėt ar padangos neperkaitę (buvo nedrąsu dėl žieminių): dedu ranką tai tik durnium pasijaučiau - tiesiog purviną gumos gabalą čiupinėju be jokių temperatūros anomalijų Aišku šiuo atžvilgiu nebuvo tokios deformacijos, apie kokią tu šneki. Bet manau oras padangos viduj neįkais tiek, kad padanga prisipūstu. Juo labiau, kad vidinėje dalyje tas oras liečiasi su metaliniu ratlankiu, kuris turėtų gana efektyviai jį aušinti.