Elono Musko naujametinė dovana Europai: visu pajėgumu atkeliauja elektromobilių įkrovimo tinklas „Supercharger“ – „šis tinklas išsiplės dramatiškai“ (Žemėlapis)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-01-02 13:32
kaip cia didziajam musu kaime dar nei vienos ner?
vanduo4 2019-01-02 20:17
- Elektromobilių tinklo plėtra yra didesnis ekonominis spaudimas Rusijai, nei visos sankcijos kartu sudėjus; - Tik klausimas kaip seksis pardavinėti pačius elektromobilius ir ką darys naftos produktų pardavėjai?
R35P3CT 2019-01-02 20:35
Naftos (kaip žaliavos) vistiek reiks - plasmasė, cheminiai produktai ir t.t. Bet žinoma tai žymiai mažesnė dalis nei, kad kurui reikalinga. Išliks kažkiek didelių gręžinių, o visi kiti matyt užsidarys. Bent jau taip svarstau. Amerikoje 71% vien transporto kurui išleidžiama per diena - https://www.eia.gov/energyexplained/ind ... ge=oil_use
lape 2019-01-02 21:11
Svarbiausi dramos žanrai: tragedija, komedija ir tragikomedija. Baletas, opera, operetė – tai taip pat draminio žanro kūriniai (citata iš vikipedijos).
immortallt 2019-01-02 23:24
Kol kas Rusijai elektromobiliai dzin. Kol kas. Esmė ta, kad niekas nespėja elektromobilių tiek daug pagaminti. Problema būtent ne parduoti, o gaminti. O gaminti nepavyksta taip greitai, nes tai realiai nauja industrija, kuri bent padvigubėja kasmet. Chemijos pramonei reikia maždaug 30-40% naftos kiekio ką dabar išgauna. Kinija daug anglies sunaudoja vietoje naftos gaminant chemikalus. Europoje po truputį auga biomasės panaudojimas. Beje, Mažeikių nafta bus viena pirmųjų gamyklų Europoje, kurią reikės uždaryti. Kodėl? Maža, santykinai neefektyvi, nėra produktotiekių, vietinė paklausa ribota. Naftotiekis dar irgi užsuktas.
laimius 2019-01-02 23:52
Jei padides elektros paklausa, tai is tu paciu duju ir naftos gamins, jei net ne anglies. Tad apie koki sumazejima cia kalbam? Tik skirtumas kas elektrinese ta darys
vazzy 2019-01-03 01:25
Tesla kažkaip vėluoja į Europą su tais savo superchargeriais, jau kada seniai seniai planavo atidaryt tą stotelę prie Megos. tiesiog nesilaiko grafiko kaip ir visur kitur. manau jeigu taip ir toliau, tai prašiks savo progą būt monopoliu kaip galėjo prieš kelis metus, o dabar jau kuriasi tikrai geros alternatyvos - ionity
Wolfy 2019-01-03 14:17
Tada reikės adapterio.
BrendasGazuotas 2019-01-03 19:12
Adapteris dar ne viskas,gal net ir konverterio nes visi kažkaip savą įtampas propaguoja... Beje- privatus monopolis kaip ir draudžiamas?!
immortallt 2019-01-03 20:29
Bent suprask ką reiškia žodis monopolis, prieš juo švaistydamasis. Tesla krovimo tinklo plėtrą prilėtino realiai tai, kad kitose rinkose paklausos nespėjo tenkinti, nebuvo reikalo iki čia eiti. Bet taip, juos gali aplenkti, bet čia jie nelabai panašu bijo užleisti rinką. Tesla siekė visada būti akumuliatorių gamintoja, ne automobilių. O džiumbrui aiškinančiam, kad degins anglis, kad elektrą pasigaminti - jei visas autoparkas šiandien pat pereitų ant elektros, reiktų 30% daugiau elektros. Iki tol kol tai pavyks pasiekti, atsinaujinanti sudarys daugiau nei 80% tinkle, o elektromobiliai ir jų krovimo stotelių tinklas leis išnaudoti geriau atsinaujinančią energiją taip sumažinant tinklo išlaikymo kaštus, taip pat naktį pagamintą elektrą vėjo jėgainėse leis geriau panaudoti. Bet ką tu žinai, tau ne faktai, o tikėjimas svarbu.
AAA000 2019-01-03 22:08
vel buhalterine prognoze striga? Europa siaip lygtai zada sukt ziedines ir tvarios ekonomikos link. tai manau gali vien uz situ tikslu ignoravima Teslai kokiu 10% nuo apyvartos baudele ikalt... Muskas kai ambicingas vyriokas - tai ir europini Gigafaktoriu gali isardyt ir i kokia Grenlandija perkelt, kad dar likusios baltosios meskos galetu isigyt po asmenine Tesla su padidinto talpumo akumuliatorium ir ekstra-turbo-maxi salcio kondicionierium
Vytax 2019-01-03 22:21
Oi kiek emocijų dėl paprasčiausios elektros rozetės.