Elonas Muskas „Tesla“ automobilių savininkams pateikė staigmeną - nereikės atlikinėti ir dar vieno priežiūros darbo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vardasas 2019-01-10 13:39
Na jei nebus stbdziu kaladeliu tai tik su variklio pagalba, atleidus gaza isleto kraus taip stabdydamas, spustelejus stabdi aisku stipriau kraus kaip ir rase, o kas stabdys kai reikes rimciau stabdyti? Itariu varikliai prades veikti priesinga kryptimi taip priversdami stoti automobili tik kazin kaip i tai reaguos pusasiai.
miiinnde 2019-01-10 13:56
Uzmirstama tik kita problema- retai naudojami rudyjantys stabdziu diskai
kestutisz 2019-01-10 14:14
"per visą automobilio gyvavimo laiką" - čia greičiausiai reikia skaityt "garantinį laikotarpį", ir jokios mistikos nebelieka
audriusn 2019-01-10 22:18
" Šių automobilių stabdžių kaladėlėse yra po ploną metalinę juostelę, kuri dylant minkštesnei kaladėlės daliai išlenda ir ima grandytis į diską." - pzdc, negi ti tiek sugebejo? kai normaliu gamintoju indikatoriai uzdaro grandine, o tada arba lempute, arba infotainment sistema pranesa.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-01-11 19:45
Manau jos privalo būti dėl elementariausio saugumo. Kas jei tavo to variklio valdymo blokas sudegė - kaip stabdysi? Ar saugiklis nudegė, ką ten visas blokas
immortallt 2019-01-11 21:03
O kurioje vietoje jūs radot, kad jų nebus? Jų tiesiog užteks 500k km.
AAA000 2019-01-11 22:59
maziau jus sykit del tu mechaniniu stabdziu, be kuriu jau gyvent nebegalit. elektromagnetiniai stabdziai sugrauzia padangas gal dvigubai greiciau - nes jie efektyvesni ta prasme sutaupymas ant stabdziu ir regeneracijos islenda ant padangu paspartinto nusidevejimo cia vienas is minusu naujovisku sistemu. mechanika - visokie ten pusasiai, reduktoriai ir granatos - sita vieta neproblemiska pastiprint. o vat padangas elektromobiliams gali tekt keitinet ir dukart-triskart sezone. cia islaidu padides juntamai... nors pagrindine beda visgi kolkas akumas...
vardasas 2019-01-12 19:08
as tik taip galvoju kad tik tokiu budu butu galima stabdyti bet be mechaninio stabdzio as net nepirkciau nes jis butinas, jis veiks betkada nors ir kaladeles bus sudilusios tas stabdis vistiek stabdys nors ir neefektyviai
AAA000 2019-01-12 21:57
kurgi ne - veiks tau mechaninis bet kada be kaladeliu tau pvz priekini rata uzklynit gali, nulaus ten viska ir apsiversi su automobiliu kulvirsciu Dakara koki paziurek - kaip buna vaziuoja su islauztu galiniu ratu del stabdziu - maziau pavojingas atvejis - bet ispleso ten visa pakaba... ten nebloga mechaniniu sistemu demonstracija elektromagnetinis principas patikimesnis - ji gali apsaugot nuo aplinkos, gali numatyt dirbtinio valdomo sugedimo vietas, paprasciau valdyt stabdymo eiga. ir tas viskas jau senai yra naudojama - tik dar masiskai neisplite del sistemu salyginio naujoviskumo ir neisdirbimo iki pigiu pramoniniu variantu. tu tiesiog nesusidures. jei kas nors pagamins gerus akumus - daug dabartines mechanikos i lauzus nukeliaus...
Vytax 2019-01-12 23:29
Ar jums taip jau dažnai tas stabdžių kaladėles reikia keisti?
vazzy 2019-01-13 11:46
čia nėra esmė, dažnai ar retai, esmė, kad reikia, o jeigu tau gamintojas pudrina smegenis, ne nekeiskit, pamirškit, kad reikėdavo, tai būtinai atsiras koks nors asilas, kuris ir patikės, o tada jau kaip dievas duos kai jam reikės stabdyt po garantinio.
audriusn 2019-01-15 21:31
buvo tokiu prisiklausiusiu, tik niekas negalvoja ka reikes daryt jei teks stabdyt ekstremaliai. https://cleantechnica.com/2016/05/24/85 ... es-canada/